03-9011999
info@nmco.co.il
Moodle
Facebook
YouTube
RSS
logologo
  • קורסים והכשרות
    • מסלולי לימוד וקורסים מקצועיים
      • קורס ניהול קמפיינים בדיגיטל PPC
      • קורס מנהלי מדיה חברתית
      • קורס אנליסט שיווק נתונים (Data Analyst)
      • קורס שיווק מבוסס DATA למנהלים
      • קורס ניהול קהילות וירטואליות עסקיות – חברתיות בדיגיטל
      • שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית למנהלים
    • קורסים לעסקים
      • קורס שיווק ופרסום בפייסבוק
      • קורס מודיעין עסקי – תחרותי
      • קורס בניית אתרים ב – WordPress
    • סדנאות יומיות
      • סדנת שיווק ופרסום באינסטגרם
      • סדנת כתיבה שיווקית לפייסבוק
      • סדנת פרסום בפייסבוק למתקדמים
      • סדנת Linkedin
      • סדנת בוטים בפייסבוק
      • סדנת וידאו מרקטינג
      • סדנת אסטרטגיית תוכן
    • קורסים בהתאמה אישית
      • אחד על אחד
  • קורסים פנים ארגוניים
  • בלוג
  • מרצים
  • אודות
  • צרו קשר
  • לוח משרות לבוגרים
Product was added to your cart
אנליסט באנר

6 סיבות מנצחות לבחור בקריירה כאנליסטים

ינואר 25, 2018Avi Ben Zikriאנליטיקסאין תגובות

על הביקוש הענק לאנליסטים והדרך לקריירה מדהימה – ישבנו לשיחה עם אורי ליכטמן, ראש תחום דאטה במכללה לניו-מדיה ומומחה לאנליזה ושיווק פרסונלי. חולמים על קריירה משמעותית, מאתגרת ומשתלמת? זו הכתבה שתסיים לכם את החיפושים.

1. אתם בוחרים את תחום העיסוק שלכם: "היום בעצם כל חברה אוספת נתונים. כל חברה שיש לה אתר, חנות, מגע עם מכירה או כל פעולה באינטרנט, חייבת שיהיה לה אנליסט נתונים. חברה שלא יהיה לה אנליסט לא תדע איך לנתח את המידע ולקבל תובנות עסקיות, ובסופו של דבר מי שאין לו דאטה אנליסט יישאר מאחור", מסביר אורי. כלומר, כמעט בכל חברה היום צריך אנליסטים – מהחברות הכי קטנות ועד לגדולות ביותר. זה אומר שאתם יכולים לבחור באיזה עולם מתאים לכם להשתלב: רוצים לנתח פעילות דיגיטלית של חנות מוצרי חשמל אינטרנטית? מעדיפים להסיק מסקנות על עסקאות בנקאיות? חולמים לעצב את עתיד השיווק בשוק האופנה? כולם יזדקקו לכם, אתם רק תצטרכו לבחור מה מעניין אתכם.

2. שכר מעולה: כנראה יעניין אתכם לדעת שהשכר הממוצע בתחום הוא כ-15,000 ש"ח (וזה לא כולל את שכר הדרגים הבכירים)! זה סכום ממש לא מבוטל, שמראה שההערכה, הביקוש והתגמול לאנליסטים לא עוצרים בדיבורים, אלא מיתרגמים היישר לחשבון הבנק שלכם.

באנר לינק הרשמה אנליסט שיווק ודיגיטל

3. קורס אחד, קריירה ענקית: כדי להתקבל למשרת אנליסט (וגם להצליח בה), ממש אין צורך בלימודי תואר שאורכים שנים ולא יכשירו אתכם באופן ממוקד לעבודה, אלא רק בקורס אחד שילמד אתכם את כל מה שהמעסיקים שלכם יצפו מכם לדעת. המכללה לניו-מדיה מציעה בדיוק קורס כזה – קורס אנליסט שיווק ודיגיטל שילמד אתכם את הכלים הרלוונטיים והעדכניים ביותר, באופן מקיף ומקצועי. למעשה, זהו הקורס היחידי שיכשיר אתכם לעבוד בתור אנליסטים הן בחברות מסורתיות כמו בנקים, סלולר, קמעונאות וכדומה, והן בתחומי הדיגיטל ובניתוח של פעילות אינטרנטית. אם זה נשמע כמו הצעד הנכון עבורכם לקראת השתלבות בתחום, זה כנראה בגלל שזה נכון!

4. תפקיד לאנשים חושבים: תפקיד האנליסט מתאים לאנשים שלא פוחדים מאתגרים ומחפשים הגשמה ומשמעות בקריירה שלהם. במסגרת העבודה, תצטרכו להפעיל מחשבה יצירתית ואסטרטגית על מנת "לדוג" את הנתונים הנכונים מתוך ים של דאטה, להצליב ביניהם בצורה מדויקת ולבסס עליהם את המסקנות שלכם, שיכולות להיות בעלות השפעה קריטית על פעילות החברה בה תעבדו. אורי מספר שכדי להיות אנליסטים מוצלחים, אתם זקוקים קודם כל לראש אנליטי – ראש שיודע להסתכל על נתונים, לפרק אותם ולהרכיב אותם מחדש. כמו כן, תצטרכו לסגל הסתכלות ויזואלית על המידע בכדי לשקף את דבריכם באופן ברור וכפי שבוודאי ניחשתם, לדעת לשחק עם מספרים. כמובן שאת כל הדברים הללו לומדים בקורס, אבל את הדרייב להצליח ואת הרצון בקריירה משמעותית רק אתם יכולים להביא איתכם, ומי שהתכונות האלו טמונות בו יוכל להגיע לטופ.

אורי ליכטמן, ראש תחום דאטה במכללה לניו-מדיה ומומחה לאנליזה ושיווק פרסונלי

אורי ליכטמן, ראש תחום דאטה במכללה לניו-מדיה ומומחה לאנליזה ושיווק פרסונלי

5. כל הכישורים הנכונים: כדי להיות אנליסטים, תצטרכו ללמוד לעבוד עם מגוון כלים טכניים ולסגל אוסף רחב של כישורים, אותם ניתן ליישם על המון תפקידים שונים בעולם ההייטק. אורי מספר שזה בדיוק מה שהוא מלמד בקורס אנליסט שיווק ודיגיטל: "קודם כל מקבלים מבוא לאיך הצרכן עובד, איך פועל המוח האנושי ומהי התפיסה של פרסום ושיווק. לאחר מכן אנחנו מתמקדים בכל מה שאנליסט צריך לדעת, כמו למשל אקסל מתקדם ושפת SQL, לצד כלי BI (בינה עסקית) מתקדמים כמו טאבלו. אז אנחנו עוברים לעולם הדיגיטל ולומדים תוכנות כמו פייסבוק אנליטיקס וגוגל אנליטיקס, על מנת להשלים את התמונה המלאה". עם רשימה כזו של יכולות באמתחתכם, אתם לא רק בונים לעצמכם את הקריירה כאנליסטים, אלא את עצמכם כאנשי מקצוע בעלי כל היכולות הרלוונטיות לשוק העבודה כיום.

6. עם כוח גדול באה אחריות גדולה: אם אתם אוהבים להיות במרכז העניינים, להוביל תהליכים ולקבל החלטות מכריעות, תפקיד האנליסט תפור עליכם. לפי אורי, "תחום האחריות המרכזי של אנליסט הוא לראות שהחברה מצליחה ביעדים שלה, לגלות איפה החולשות ואיפה החוזקות שלה, ולהמליץ איך לעבוד בכל זמן נתון". המשמעות היא שאתם תהיו בעלי חשיבות גדולה בחברה ושהתוצרים שלכם באמת ישפיעו על האופן בו היא פועלת. גם הדרגים הגבוהים ביותר בארגון יחפשו את הניתוחים שלכם כדי לקבל החלטות חשובות, מה שיציב אתכם כגורמים שאפשר לסמוך עליהם ושאפשר לפנות אליהם בשאלות מקצועיות. רק תחשבו על הכוח שבמעמד כזה – הניתוח המתוחכם שאתם הרכבתם ישפיע על העתיד של הארגון כולו! אם המחשבה הזו גורמת לאדרנלין שלכם לרוץ ולמוטיבציה לעלות, נראה שזה התפקיד המושלם עבורכם.

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לערב הפתוח לקורס אנליסט שיווק ודיגיטל במכללה לניו-מדיה!

 

 

Designed by Freepik

תגיות: אנליזה, אנליסט, אנליסט דיגיטל, אנליסט שיווק, אנליסטים, דאטה, דיגיטל, הצלחה, טכני, מקצוע, נתונים, קריירה, שכר
Avi Ben Zikri
פוסט קודם כך תהפכו את הווטסאפ למנגנון לידים פוסט הבא 8 עובדות שאתם חייבים לדעת על ניהול קהילות בדיגיטל

מאמרים קשורים

כותרת הרשמה מנהלי מדיה חברתית

ניהול רשתות חברתיות – עוד אפשר להצטרף לחגיגה?

ינואר 4, 2018Avi Ben Zikri
4-banner-maamar

קורס אנליסט שיווק בדיגיטל – מה בעצם אנליסט עושה?

מרץ 3, 2016Avi Ben Zikri
PPC קמפיין ממומן כותרת

6 סיבות טובות להיות מנהלי קמפיינים ממומנים בדיגיטל

ינואר 17, 2018Avi Ben Zikri

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2.7.17 – ערב פתוח במכללה לניו מדיה – הרשמו עכשיו!

לוח קורסים קרובים:

חפשו בבלוג

פוסטים אחרונים בבלוג

  • מה זה SEO ולמי מתאים קורס SEO?
  • פרסום ממומן בגוגל אדוורדס – מדריך מקוצר למתחילים
  • פרסום באינסטגרם

קטגוריות

  • אינסטגרם (8)
  • אינפוגרפיק (5)
  • אנליטיקס (14)
  • וורדפרס (7)
  • כללי (39)
  • כתיבת תוכן (12)
  • מדיה חברתית (43)
  • ניהול (10)
  • פיתוח אפליקציות (4)
  • פרסום ממומן (10)
  • קידום אתרים (31)
  • קידום סרטונים ביוטיוב (4)
  • שאלות ותשובות (1)
  • שיווק ופרסום דיגיטל (48)

ארכיון

לקבלת מידע נוסף

מעוניין/ת לקבל עידכונים


תגיות נפוצות

google analytics instagram linkedin PPC seo אינסטגרם אינפוגרפיק אינפוגרפיקה אנידור חקק אנליטיקס אסטרטגיית שיווק גוגל גוגל אנליטיקס דיגיטל וורדפרס וידאו טוויטר טיפים יוטיוב יצירת תוכן כתיבת תוכן לינקדאין מדיה חברתית מנהלי מדיה חברתית מנהל מדיה חברתית מנהל שיווק מנהלת מדיה חברתית ניהול מדיה חברתית ניהול פייסבוק פוסט פוסטים פייסבוק פרסום בדיגיטל פרסום בפייסבוק קובי טריקי קידום קידום אורגני קידום אתרים רועי פוברצ'יק רשתות חברתיות שיווק בדיגיטל שיווק בפייסבוק שיווק דיגיטלי שיטות ניהול מדיה חברתית תוכן שיווקי

פרטי התקשרות

המסגר 18 תל אביב (פינת ריב"ל)
03-9011999
info@nmco.co.il

בואו לבקר

Facebook
Twitter
LinkedIn
YouTube
RSS

פוסטים אחרונים בבלוג

  • מה זה SEO ולמי מתאים קורס SEO?
  • פרסום ממומן בגוגל אדוורדס – מדריך מקוצר למתחילים
  • פרסום באינסטגרם

הקורסים הכי מבוקשים

  • קורס ניהול קמפיינים PPC
  • קורס בניית אתרים בוורדפרס
  • קורס מנהלי מדיה חברתית
  • קורס אנליסט שיווק נתונים (Data Analyst)
  • קורס ניהול קהילות וירטואליות
ביתאודותסדנאותקורסים והכשרותצרו קשר
המכללה לניו מדיה 2016 © כל הזכויות שמורות | UD Studio קידום אתרים | בניית אתרים - face 2 face