השמה מובטחת למסיימים למתאימים

הקורס מועבר בלמידה מקוונת (Zoom)

 8 שבועות "מחנה אימונים לקשוחים בלבד" , או 6 חודשים במסלול ערב

המרצים המובילים בישראל

03.

שאלות ותשובות

בעידן בו מרבית תקציבי הפרסום מנותבים לערוצים הסושיאל והדיגיטל, תפקיד הקמפיינר הוא הכרחי לצורך ניתוח ובניית אסטרטגיה פרסומית לקהלי היעד. למעשה, אין כיום עסק מקוון שלא שוכר שירותי PPC, כך שהביקוש רק גדל, ובהתאמה גדל גם השכר ככל שנצבר הוותק המקצועי. הקריירה, כבר אמרנו, מחכה לכם: סוכנויות שיווק ודיגיטל, משרדי פרסום, אתרי איקומרס, וכמובן – לקוחות בכלל התחומים במשק, רק מחפשים את הקמפיינר הבא שייצר להם לידים איכותיים.

תוכנית הלימודים במסלול הירוק בנויה מ-200 שעות לימוד במתכונת של 4 ימי לימוד בשבוע, בני 5 שעות כל אחד (לימודים בין 9:00-14:00).
תוכנית הלימודים במסלול לימודי הערב בנויה מ-26 מפגשים, יום לימודים אחד בשבוע, (לימודים בין 17:00-21:00). במהלכם נלמד אותך:

  • ניתוח ואפיון צרכי לקוח, הגדרת מטרות ותקציב
  • בניית תוכנית עבודה מבוססת תוצאות 
  • הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בזירות הפרסום של גוגל, פייסבוק ואינסטגרם 
  • ניתוח, בקרה ואופטימיזציה באמצעות כלי אנליזה דיגיטליים 
  • כתיבת תוכן מניע לפעולה
  • ניהול לקוחות וספקים 

סדנאות תעסוקה להכנה לעבודה
ועוד ועוד…

שלב א' – בדיקת התאמה מקצועית:

  • אנגלית ברמה המאפשרת התמצאות בכלים אינטרנטיים.
  • זיקה טובה למחשבים ואינטרנט
  • חשבון פייסבוק ואינסטגרם פעילים
  • חשבון Gmail פעיל
  • אקסל + word ברמה בסיסית
  • התאמה ללמידה אינטנסיבית יומיומית במשך חודשיים
  • מוטיבציה ונכונות לעבוד בתפקיד פרסום דיגיטלי

שלב ב' – בדיקת זכאות למלגת לימודים מטעם משרד העבודה

  • יש לנו הכי הרבה ניסיון בהכשרת אנשי שיווק ופרסום דיגיטלי – משנת 2009, מעל 20,000 בוגרים ובוגרות שמרביתם השתלבו בתעשייה בארץ ובחו"ל.
  • מחלקת ההדרכה שלנו עובדת מסביב לשעון לבניית תכני הלימוד המדויקים והנכונים ביותר לצרכי תעשיית השיווק והחברות שיקלטו אתכם לעבודה – תהיו בטוחים שההכשרה שאתם מקבלים היא הנכונה והמתאימה ביותר לדרישות המעסיקים שלכם.
  • המרצים הכי טובים בארץ. נקודה! 12 שנים של ניסיון בהכשרה של עשרות אלפי סטודנטים ומאות חברות שבחרו בנו להדרכה של עובדיהן. 
  • מערך תמיכה וליווי מקצועי שילווה אתכם מתחילת הקורס, תוך כדי הקורס וחודשים לאחר סיום הקורס באמצעות קבוצות ווטסאפ, פייסבוק וטלגרם. 
  • קהילת בוגרים שדואגת לכם גם בסיום הקורס  הרצאות רענון ללא תשלום, סדנאות והשתלמויות במחירים סמליים, מפגשים חברתיים ומקצועיים שיעזרו לכם להתעדכן ולהשתדרג מקצועית ואף ליצור חיבורים עסקיים מעניינים. 
  • תעודת "בוגר קורס ניהול פרסום דיגיטלי (PPC)" של המכללה לניו-מדיה שתפתח לכם עשרות דלתות בתעשיית השיווק והפרסום בישראל, ותעודת הכשרה מטעם משרד העבודה.
דילוג לתוכן