Welcome to Mixer HTML/CSS theme, be free to browse all features it have

קורס מנהלי מדיה חברתית

מסלול מנהלי מדיה חברתית

הראשון מסוגו והמקיף ביותר בישראל


קורס מנהלי מדיה חברתית של המכללה לניו מדיה, הינו מסלול ההכשרה הראשון מסוגו והמקיף ביותר בישראל. זהו מסלול ההכשרה היחיד המשלב שיעורים תיאורטיים לצד תרגול מעשי בכיתת מחשבים, כל זאת תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לשלב את ערוצי המדיה החברתית בארגונם – בין אם על-ידי ספקים חיצוניים ובין אם באמצעות ניהול התחום באופן ישיר בתוך ארגון או עבור ארגון.

 

 

 

 

הקורסים הקרובים

תאריך פתיחה
מספר מחזור
יום בשבוע
מסלול לימוד
שעות לימוד
מיקום
לפרטים / הרשמה
29/04/201440שלישיערב17:00-21:00תל אביבלחצו לפרטים >>
30/04/201441רביעיבוקר 9:00-15:00תל אביבלחצו לפרטים >>
25/05/201442ראשוןבוקר9:00-15:00ירושליםלחצו לפרטים >>

האינטרנט והמדיה הדיגיטלית שינו באופן דרמטי את התנהלותו של העולם העסקי. כיום חברות משקיעות משאבים גדולים יותר בקידום המוצרים והשירותים שלהן במדיה החברתית – זאת מתוך כוונה להגיע ללקוחות שלהן בזמן אמת, באופן ממוקדו תוך חיסכון במשאבים ומיקסום יעילות מערכתית.

 

היקף הקורס: 96 שעות אקדמיות ופרונטליות בכיתת מחשבים הכוללות שעות תרגול והתנסות מעשית ממשית. עבודה על הפרויקט תעשה מחוץ למסגרת שעות אלו בליווי צמוד של המכללה. בנוסף ומעבר לשעות הקורס ישנן שעות תרגול מעשיות בכיתה בליווי צמוד של מרצה.

קורס מנהל מדיה חברתית מיועד לכל מי שאחראי לפיתוח ויישום אסטרטגיה דיגיטלית- חברתית ובניית יחסי ציבור ברשת, כולל מנהלי חברות, מנהלי שיווק, אנשי שיווק ופרסום, אנשי יחסי ציבור ותקשורת, יועצים עצמאיים בתחום המדיה החברתית וכל מי שמעוניין לפתח קריירה בתחום המדיה החברתית.

  • שיווק דיגיטלי ומהפיכת המדיה החברתית
  • אסטרטגיה והגדרת מטרות למדיה חברתית
  • תוכן וכתיבה שיווקית למדיה חברתית
  • פייסבוק – התנהלות עסקית ושיווקית
  • פייסבוק – אסטרטגיה
  • מבוא לפרסום ברשת פייסבוק
  • מדידה וניתוח בפייסבוק
  • תרגול פייסבוק
  • שיווק וידיאו ברשת וב – You Tube
  • מיתוג אישי באמצעות לינקדאין
  • תרגול לינקדאין
  • שיווק באמצעות בלוגים
  • פינטרסט – הקמה ושיווק
  • אינסטגרם – הקמה ושיווק
  • גוגל פלוס
  • טוויטר
  • תרגול האשטג (#)
  • פרסום מתקדם בפייסבוק (Facebook Power Editor)
  • אסטרטגיה 360 אונליין
  • אסטרטגיה 360 אופליין
  • מדידה ומחקר במדיה חברתית
  • ניהול מוניטין ומשברים במדיה החברתית
  • מדיניות מדיה חברתית (SMP)
  • ניהול, כלים ומנהלה
  • הרצאת אורח
  • סיכום קורס והצגת תוצרי סטודנטים

למשתתפי הקורס תינתן תעודת "מנהל מדיה חברתית" מטעם המכללה לניו מדיה.

  • ידע מקיף על המהפכה החברתית והשפעתה על עולם העסקים
  • היכרות מעשית עמוקה עם רשתות חברתיות בולטות כדוגמת: פייסבוק, יו טיוב, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר ועוד
  • נוכחות ובניית קהילה עסקית אונליין
  • יצירת וניהול תהליכים ויראליים במדיה החברתית
  • קריאה לפעולה ומכירה ברשת החברתית
  • פרסום ממומן ברשתות החברתיות
  • אסטרטגיות קריאייטיב ושימושן בתהליכי מכירה
  • ניהול משברים ומוניטין
  • אסטרטגיה 360 אונליין -אופליין

רשימת מרצי הקורס כוללת את:

  • מר' קובי טריקי
  • מר' יאן (יאנקו) קוטליארסקי
  • עו"ד סער סיקלאי
  • גברת לימור פורן 
  • גברת לוטם חיון
  • מר' רועי פוברצ'יק
  • מר' אנידור חקק
  • מר' אלי אדרי
  • מר' אור פיאלקוב

לפרטים נוספים והרשמה >>

צפו בסרטון הקורס


20% הנחה לקורסי אפריל

השאירו פרטים


וניצור אתכם קשר בהקדם:

 

 

השאירו פרטים