הכשרה בקצב אישי (1X1)

בין העבודה לילדים לבית לחברים לעבודה… אין לנו זמן! כולנו מכירים את ההרגשה הזו ואת ההבטחה שאנחנו מבטיחים לעצמנו: “השנה אלמד משהו חדש” או “ברגע שיהיה לי ז-מ-ן אני חייבת ללמוד.
איך עושים את זה?” בדיוק עבורכם – אלו שלא מוצאים את הזמן להירשם לקורס וללמוד הכל מ-א’ עד ת’ – יצרנו מסלול חדש: מסלול ייעוץ ושיעורים פרטיים.

מה אפשר ללמוד בקצב אישי?

בגדול… כל מה שאנחנו כמכללה מובילים כבר 15 שנים

במסגרת השרות נעשה יחד איתך אבחון מקצועי ונבחר כיוון תעסוקתי, נבצע אפיון מדויק ונבנה תוכנית הדרכה מותאמת אישית
נבחר מועדים ושעות ונתחיל לעבוד

להלן חלק ממסלולי מקצוע שניתן ללמוד בקצב אישי:

שיווק ופרסום דיגיטלי

תחום השיווק והפרסום מתפתח מאד בשנים האחרונות, רשתות חברתיות תפסו מקום מרכזי בחיינו ובעלי השפעה על עולם העסקים, המסחר ותחומים אחרים. תחום זה יכול לכוון אותך למגוון אפשרויות תעסוקתיות בינהן: מנהל סושיאל מדיה, יוצר תוכן דיגיטלי, מנהל פרסום וקמפיינים דיגיטליים, אנליסט ומנתח נתונים בשיווק, ניהול דיגיטל כללי וקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). לימודים בקצב אישי יכוונו אותך למסלול העסקה שכיר או עצמאי.

 

מנתח נתונים (דאטה אנליסט)

בעידן רב ערוצים דיגיטלי, מסחר אינטרנטי, משחקי מחשב ומעבר של נתונים לפלטפורמות ענן, עסקים מתמודדים עם "אוקינוס" של נתונים ואובדן שליטה במידע ובערך שהוא נותן לעסקים. החשיבות של מנתחי נתונים (דאטה אנליסטים) הולכת וגוברת. הכלים והטכנולוגיות של האנליסט מתקדמים וכלים חדשים צצים כל העת בעיקר כלי בינה מלאכותית שהצטרפו לארגז הכלים לאחרונה.
אפשר ללמוד את התחום הזה במסגרת לימודי כיתה בקבוצה ואפשר בקצב אישי ובהתאמה לרקע והמטרה שלשמה בחרת בתחום זה.

עיצוב חוויית משתמש UX

מידי יום אנחנו נחשפים לערוצי דיגיטל חדשים, תוכנות וכלים אינטרנטיים בענן, אתרי מסחר ואפליקציות. עסקים יהיו חייבים לייצר לעצמם יתרונות תחרותיים למול המתחרים שלהם ומול לקוחות מוצפים במידע . אחת הדרכים ליצור יתרון תחרותי היא באמצעות התאמת תכנים וחוויית צירכת התוכן ללקוחות שלהם . האחראי לזה הוא מעצב UX .

לא קלים החיים ב"צד לקוח!
ספקים מדברים איתנו במושגים שאנחנו לא תמיד מכירים,  ומנצלים את פערי הידע בינינו, לפעמים כדי להסוות ביצועים נמוכים, לפעמים סתם כדי להגדיל הכנסה.

בעולם כזה תמיד טוב שלימינך יש את המכללה לניו-מדיה וצוות מרצים , עם ידע וסבלנות מפה ועד הסיליקון ואלי.

ההחלטה התבררה כמוצלחת במיוחד. המכללה צוותה לנו מנחים שידעו להתאים את עצמם אלינו- לצורך, לרמה ולמהירות הקליטה.

מי שעובד עם המכללה לניו-מדיה – מרוויח בענק.

מיטל הירשברג

וצוות מחלקת רשתות חברתיות

מיטל הירשברג
צוות מחלקת רשתות חברתיות

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות בקבוצת זאפ, מודה למכללת ניו-מדיה על קורס הכשרה מקצועי ומעניין, לנציגי ה,SEO- הSEM- והמדיה החברתית שלנו

המרצים התאימו מראש את החומרים לרמת הידע והניסיון של אנשי המחלקה, והעבירו את החומר בצורה מקצועית, והכי חשוב – בצורה מעניינת ועניינית
נציין לטובה את אנידור חקק וקובי טריקי

מעבר לכך, המרצים הנ"ל היו זמינים לנו גם מעבר לשיעורים עצמם, במתן עצות וטיפים וביצירת אווירה נעימה בכלל.

בברכה

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות,

זאפ גרופ

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן