חזרה לבלוג

איך לשווק באמצעות לינקדאין?

מה היא Linkedin ואיך היא יכולה לעזור לכם בשיווק ופרסום?

לינקדאין בעברית , לינקדאין ישראל וכלים שכדאי שתכירו אם אתם עוסקים בשיווק.

אחת הבעיות הגדולות של Linkedin – לינקדאין ישראל – זה שאף אחד לא ממש יודע מה זה Linkedin,
מה עושים שם ואיך הרשת הזו באמת יכולה לעזור לנו, במיוחד אם אנחנו עוסקים בתחום השיווק.

לינקדאין בישראל
רוב האנשים פותחים פרופיל כי מישהו אמר להם שזה יעזור להם.
אחרי כמה שבועות שהם מקבלים מלא מיילים הזויים שלא ממש אומרים להם כלום –
הם מחליטים שזה כנראה לא בשבילם וסוגרים את החשבון..

 

מה אנשים מצפים מ-Linkedin ?

לכולנו אומרים ש-Linkedin היא רשת נהדרת לניהול קריירה, למציאת עבודה, למיתוג ולגיוס לקוחות.

אך כשאנו נכנסים בפועל ל-Linkedin, אנו לא ממש מבינים איך בדיוק עושים את זה.

קשה להבין מי נגד מי ואיך מוצאים עבודה כשאף אחד לא ממש פונה אליי או מגיב לי.
למשתמש מן הצד קשה להבין איך חברות מייצרות לידים ולקוחות כתוצאה מפעילות שיווקית ב-Linkedin .

 

אז עיך עובדים עם לינקדאין? מתחילים במישור האישי:

כל הפעילות ברשת מתחילה מפרופיל Linkedin אישי.
בסופו של יום אנשים מדברים עם אנשים ולא עם חברות.

אם אתם רוצים למתג את עצמכם – גם ברמה אישית לטובת התפתחות מקצועית ומציאת עבודה וגם אם אתם עסק שרוצה להתפתח –
הכל מתחיל מקידום של פרופילים אישיים ויצירת קשרים עם אנשי קשר רלוונטיים אחרים.

איך משתמשים בלינקדאין – Its all about your networking

משפט שאני תמיד אוהב להגיד בהרצאות ובכלל:
"זה לא משנה מה אתה יודע כמו שזה משנה את מי אתה מכיר".

זה אולי עצוב להגיד את המשפט הזה, אבל במציאות של היום, במיוחד בשוק המדיה והשיווק בישראל שהוא שוק קטן יחסית,
יש הרבה יותר חשיבות לבנות לעצמנו רשת קשרים איכותית שתנתב את הקריירה שלנו בהצלחה או תזניק את העסק שלנו קדימה.
Linkedin היא רשת מושלמת להגדלת הנטוורקינג שלכם.

 

שיווק עם לינקדאין בעברית – מה קורה במישור העסקי?

גם חברות שרוצות לייצר לעצמן לידים והגדלת חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי צריכות לפעול ב-Linkedin.

גם כאן, זה חייב להתחיל במישור האישי – פיתוח של דמויות מפתח מהארגון והגדלת רשת הקשרים שלהן.
מצאו זמן פנוי וצרו קשרים עם אנשים משמעותיים בארגונים וחברות מהתחום שלכם.
אין צורך לפנות אליהם אלא רק לשלוח להם בקשת חברות.
כפי שכבר ציינתי – אנשים מדברים עם אנשים ולא עם עסקים.

לרובנו כיום יש קשר ישיר עם גורמים ספציפיים מארגונים וזה מה שמחבר אותנו לאותם ארגונים.
עם הזמן תוכלו לשתף בחשבון לינקדאין שלכם תכנים מתוך הבלוג של האתר שלכם

B2B – עושים ב-Linkedin

שיווק עסקים לעסקים (B2B) נחשב לשיווק מאתגר במיוחד.

אנו לא משווקים מוצר צריכה פשוט לקהל יעד סופי אלא צריכים לשווק מוצר (שלרוב יתומחר בעלות גבוהה יותר) למספר בעלי תפקידים בארגון כדי לשכנע את מקבלי ההחלטות.

Linkedin נחשבת כיום לרשת ה- B2B המפולחת והאיכותית ביותר כך ששיווק B2B חייב לכלול שימוש ב-Linkedin.

יש כלי פרסום מדהימים שכדאי לנצל וליצור חשיפה לקהל היעד הנכון עם המסרים הנכונים.

 

לסיכום:

אין ספק שלינקדאין היא אניגמה שהרבה אנשים עדיין לא פיצחו. אך בשורה התחתונה, יש מיליוני אנשים ברחבי העולם שמנצלים את Linkedin בשימוש יומיומי להגדלת רשת הקשרים שלהם, להתקדמות מקצועית ולגדילה עסקית.

צריך רק לדעת איך לעשות את זה נכון ובשביל זה אנחנו פה!

8 שעות שבסיומן תבינו הרבה יותר טוב מה היכולות של Linkedin ואיך תוכלו לנצל אותה לטובת קידום אישי ומקצועי.

 

אנידור חקק הוא מרצה במכללה לניו מדיה.

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן