חזרה לבלוג

הכשרה מקצועית של לשכת התעסוקה

לשכת התעסוקה מציעה מגוון של תוכניות והכשרות מקצועיות אשר מותאמות לדרישות העתידיות של השוק ומאפשרות לכם להתחיל בקריירה חדשה. בעזרת מגוון של תוכניות ייחודיות וקורסים מעשיים, תוכלו לקבל את המידע המקצועי שיכניס אתכם לארגונים המובילים במשק הישראלי ויספק לכם אתגר, מימוש עצמי ושכר הולם. 

מי זכאי להכשרות מקצועיות של לשכת התעסוקה?

  • עולים חדשים
  • בעלי בעיות בריאות
  • כל מי שהמקצוע שבו הוא מחזיק כבר לא רלוונטי לדרישות השוק.

חשוב לזכור כי אדם שהופנה אל הכשרה מקצועית של לשכת התעסוקה זכאי לקורס נוסף כל 3 שנים. חשוב להיפגש עם יועץ ההשמה שלכם ולעדכן אותו בשאיפות, ברצונות ובהעדפות המקצועיות שלכם. כך, תזכו להכשרה איכותית ולמקצוע שמתאים לכם.

הכשרה מקצועית של לשכת התעסוקה בקמפיין ממומן

הכשרת ניהול קמפיין פרסום ממומן (PPC)

בהכשרה תלמדו לנהל קמפיינים  ממונים ב Google AdWords, Facebook Ads, Google Analytics ופלטפורמות נוספות.

צריך לעבור בכדי לזכות בהכשרה?

לאחר שיועץ ההשמה יאשר לכם את התשלום עבור הכשרה, תתבקשו לבחור את מוסד הלימודים הטוב ביותר מתוך רשימה. מהרגע שתבחרו את המוסד שיעביר לכם את ההכשרה, יהיו לרשותכם 24 שעות להחתים את נציגי המוסד על טופס ההכשרה. מרגע זה העתיד בידיים שלכם.

האם יש הכשרות בתחום ההייטק ובמקצועות הדיגיטל?

יש מגוון של הכשרות וקורסים בתחום השיווק והניו מדיה והן ניתנות על חשבון המדינה ומועברות במכללות הכי יוקרתיות שיש. הנה כמה הכשרות שמספקת לשכת התעסוקה ושאתכם פשוט חייבים לשקול:

  • מנהלי מדיה חברתית – אחת ההכשרות הכי מבוקשות בתעשיית הדיגיטל וההזדמנות האולטימטיבית שלכם להתחיל קריירה חדשה ברגל ימין. ההכשרה מתאימה למי שאוהב את הרשתות החברתיות ורוצה לעסוק בתחום באופן מקצועי.
  • בנייה ופיתוח אתרים – הכשרה שמתאימה למי שרוצה לבנות ולתחזק אתרים באופן מקצועי, בלי לדעת קוד. קורס זה הוא אידיאלי לכל מי שיש לו יכולות טכניות בסיסיות והוא שואף לשדרג את הסטטוס המקצועי שלו בתוך זמן קצר.
  • מנהלי קמפיינים ממומנים – מנהלי קמפיינים ממומנים מהווה הכשרה מקצועית נהדרת אשר משלבת בתוכה האסמכתאות של ענקית התוכנה גוגל. הקורס מלמד אתכם כיצד להביא כל ארגון למקום הראשון בתוצאות החיפוש ולכן הוא אחד ההכשרות הנחשקות ביותר בתחום המחשבים.

מדוע כולם בוחרים במקצועות האלו

משום שמקצועות אלו נחשבים למקצועות המבוקשים ביותר בעולם והם מאפשרים לכם לקבל תגמול הוגן עבור הזמן שלכם. מקצועות אלו מהווים את כרטיס הכניסה שלכם לעולם המחשבים והופך אתכם למומחים בתעשייה הכי נחשקת שיש.

הכשרה מקצועית של לשכת התעסוקה ברשתות חברתיות

הכשרת מנהלי מדיה חברתית

בהכשרה תלמדו לנהל תוכן וקהילות עסקיות לצד קמפיינים אורגניים וממומנים ברשתות החברתיות המובילות

האם מקבלים ליווי מקצועי אחרי ההכשרה?

כל מי שיסיים את ההכשרה באופן מקצועי ויראה את הנכונות המתאימה, יזכה לליווי הדוק של גופי המדינה השונים. למעשה, למשרד הכלכלה יש אינטרס ברור לשלב אתכם בתעשייה ולנצל את הידע אשר צברתם על חשבון המדינה. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לכל השיעורים ולהראות את הנכונות המתאימה בזמן ההכשרה.

אז החלטתם כבר איזה הכשרה מתאימה לכם? עכשיו רק צריך לבחור במכללה המובילה בישראל ללימודי שיווק ודיגיטל ולהתחיל את הדרך הבטוחה אל ההצלחה.  המכללה לניו מדיה תעניק לכם את כל הכלים כדי שגם אתם תוכלו להשתלב ולהוביל בתעשייה. צרו איתנו קשר עכשיו או השאירו לנו פרטים 03-9011999

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן