חזרה לבלוג

אפשרויות תעסוקה לאחר סיום קורס מנהלי קמפיינים PPC

 

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים.

אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי קמפיינים PPC , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

בואו נסקור את האופציות הבולטות:

יוצאים לעצמאות

בתחום הדיגיטל באופן כללי וניהול קמפיינים בפרט, ניתן למצוא אחוז גבוהה של פרילנסרים/עצמאיים. העובדה שניתן לבצע את העבודה מכל מקום בעולם וצריך בעיקר מחשב ואינטרנט מאפשרת ללא מעט אנשים לצאת לדרך עצמאית ולבצע את העבודה לפי הלו״ז שהם מכתיבים לעצמם.

סטודנטים רבים מגיעים למכללה ולקורס PPC מתוך שאיפה לצאת לעצמאות.
לשמחתנו, אנחנו יכולים להגיד שבמקרים רבים השאיפה הזאת גם מתורגמת למציאות.
ברגע שיש לכם את הכלים, היכולות והידע לנהל קמפיינים ללקוחות, אתם בהחלט יכולים לעבוד כפרילנסרים עבור לא מעט עסקים ולנהל עבורם את הקמפיינים השונים בגוגל ופייסבוק.

זה כמובן ידרוש מכם יכולות נוספות כמו היכולת לגייס לקוחות למשל, אך אם אתם בראש, מוכנים לצאת לדרך עצמאית, ניהול קמפיינים כפרילנסרים הוא בהחלט מקצוע שיכול לפרנס אתכם.

עובדים בצד לקוח

העולם מתחלק בגדול ל-2 סוגים של עסקים, כאלו שרוצים שליטה מלאה על כל מה שכרוך בניהול הדיגיטל שלהם בתוך החברה והעסק וכאלו שמעדיפים להשתמש במיקור חוץ.

ניתן למצוא בשוק חברות קטנות ועד חברות ענק כמובן שמחזיקות ״אין האוס״ צוות של אנשי דיגיטל. מנהלי קמפיינים, מנהל סושיאל מדיה, מנהל דיגיטל וכדומה. אותם חברות למעשה מעסיקות מנהל קמפיינים כדי שיעבוד אך ורק על הקמפיינים של אותה חברה כמובן.

הדרישה לאנשי PPC  בחברות כאלו היא גבוהה, כאשר במקרים רבים חברות מעסיקות מנהל קמפיינים מוביל וגם מחפשות להעסיק ג׳וניורים שרק עכשיו מסיימים קורס על מנת שיגדלו בתוך החברה.

לעבוד עם מנהלי שיווק

חברות יח״צ ומשרדי פרסום בעבר היו מעניקות שירות של יחסי ציבור או ניהול פרסום אוףליין עבור מגוון רחב של לקוחות. עם הזמן החשיבות של כל מערך הדיגיטל עלתה כמובן, ובמקום להמליץ על אנשי דיגיטל ללקוחות של אותם חברות יח״צ, הם פתחו מחלקות אצלם בבית.

זה כמובן מאפשר להם להציע ללקוחות שלהם הם עושים יח״צ או מנהלים להם את השיווק והפרסום אוף ליין, סל מוצרים גדול יותר בדמות ניהול נכסים דיגיטליים וקמפיינים. גם במשרדים כאלו, יש דרישה לא מועטה למנהלי קמפיינים, כדי שיוכלו לעבוד על הלקוחות הקיימים של המשרד.

לעבוד עם סוגים שונים של לקוחות

בסוכנויות דיגיטל בד״כ ניתן יהיה למצוא את הביקוש הרב ביותר למנהלי קמפיינים. אותם סוכנויות הם אלו שמספקות במיקור חוץ את הניהול הדיגיטלי עבור עסקים וחברות שמעדיפות לא להעסיק אצלם ״אין האוס״ אנשי מקצוע, ומעדיפות שסוכנות דיגיטל תטפל להם במדיה החברתית ותנהל עבורם קמפיינים.

בסוכנויות, הביקוש יהיה לרוב גבוה יותר מכיוון שככל שאנחנו מתקדמים עם הזמן, עוד עסקים מעבירים תקציבים מהאוף ליין לאון ליין ולמעשה ככל שהביקוש לפרסום בדיגיטל גודל, כך גם אותם סוכנויות מרחיבות את מעגל הלקוחות שלהם, ולשם כך הם נדרשות להעסיק את אנשי המקצוע הרלוונטים.

במקרים רבים גם בסוכנויות אפשר יהיה למצוא תקנים של תפקידי ג׳וניור, כשאותה סוכנות יוצאת מנקודת הנחה שכדאי לה להעסיק בהתחלה בוגר קורס ללא ניסיון ולמעשה לעצב אותו בדמותה.

 

כמו שאתם יכולים לראות, לא חסרות אפשרויות תעסוקה למנהלי קמפיינים. התחום רותח, דעיכה בטח לא נראית בעתיד הקרוב לעין והביקוש למנהלי קמפיינים איכותיים הוא אדיר.

בשביל להתחיל לעבוד בתחום לאחר הקורס, נדרשת סבלנות עד שמוצאים את המשרה הנכונה, אבל ברגע שמתחילים לצבור ניסיון, המניות של אותו מנהל קמפיינים עולות, כי למצוא מנהלי קמפיינים מנוסים וטובים, כל עסק צריך בין אם הוא מעדיף שפרילנסר ינהל אותו, הוא רוצה להעסיק בעצמו את מנהל הקמפיינים או שהוא לקוח של סוכנות דיגיטל ממוקדת תוצאות.

 

לעוד מידע על קורס PPC  שנפתח אצלנו בקרוב, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio