חזרה לבלוג

המקצועות הכי מבוקשים בעולם הדיגיטל

התקופה המטורפת שאנחנו חיים בה, לא רק מובילה לשינויים בהרגלי הצריכה שלנו, היא גם מאפשרת לנו, עם כל הקושי שבדבר, את פסק הזמן שלפעמים אנחנו צריכים, כדי להסתכל פנימה ולשאול את עצמנו האם אנחנו באמת עושים את מה שאנחנו אוהבים.

כמו בכל משבר, גם המציאות הנוכחית מביאה עמה הזדמנויות חדשות, גם במישור הצמיחה האישית

אם עד היום היה ברור לכם שהדיגיטל הוא העתיד, ועבודה בתחום עולם הפרסום והשיווק זה הדבר הכי נכון שיש, אבל ״החיים עצמם״ לא אפשרו לכם את הברייק הזה בשביל ללמוד את התחום ולהיכנס אליו, באה שנת 2020.

יכול מאוד להיות, שממש לאחרונה יצאתם לחל״ת או שאפילו לא חזרתם ממנה עדיין.

יכול להיות, שסיימתם לאחרונה תואר, ואם היה לכם קשה למצוא עבודה לפני המשבר, אז עכשיו על אחת כמה וכמה.

אולי אתם חיילים משוחררים שמתלבטים בין לימודי תואר להכשרה מקצועית בתחום שבאמת יש לו ביקוש, או שאולי אתם מאותם אנשים שאוהבים את המדיה הדיגיטלית, נהנים ממנה, מכורים ליצירת תוכן, ומבינים שזה מה שאתם באמת רוצים לעשות ולקבל על זה משכורת יפה.

לא משנה באיזה שלב אתם בחיים- שוקלים הסבת מקצוע, אחרי צבא, בוגרי תואר שמחפשים התמחות, או אפילו יזמים בנשמה שרוצים ללמוד את עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי כדי לפתוח עסק און ליין, דבר אחד ככל הנראה משותף לכולכם-

ההבנה שהעתיד לחלוטין נמצא בדיגיטל. ועכשיו נשאלות השאלות הבאות:

  • מה מתאים לכם?
  • עד כמה באמת יש לזה ביקוש?

התשובות, תתפלאו, פשוטות לחלוטין/

היום, במיוחד עכשיו, יותר ויותר עסקים מבינים את הכח של נוכחות בדיגיטל ולכן הם בעיקר צריכים את 2 האפיקים הבאים: ניהול ויצירת התוכן הדיגיטלי שלהם ברשתות החברתיות, וניהול קמפיינים שמביאים תוצאות בשביל להגדיל מכירות בעסק.

הביקוש לאנשי תוכן, מנהלי רשתות חברתיות וקמפיינים הוא עצום. גם בקרב עסקים קטנים, גם בקרב משרדי פרסום ושיווק וכמובן גם בחברות הייטק שמחפשות את לאייש את התפקידים האלו מבפנים.

אחרי שהבנו שמקצועות ההווה והעתיד הם בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, בואו ננסה להבין מה בעצם מתאים לכם. הכנו עבורכם סקירה קצרה של תפקידים ומקצועות מבוקשים מאוד שיעזרו לכם להבין קצת יותר את מהות התפקיד.

נתחיל מהתוכן, אחרי הכל הוא המלך.

מנהלי מדיה חברתית ומנהלי תוכן

אם אתם אוהבים לכתוב, לעשות סטוריז שאנשים מגיבים להם, יש בכם יצירתיות, אתם מכורים לפייסבוק ואינסטגרם, ורוצים לדעת איך לבנות אסטרטגיית תוכן דיגיטלית עבור עסקים שגורמת לגולשים להגיב, לשתף, לתייג ולעוף על המסרים שלכם, כנראה שזה התחום שלכם.

בתור מנהלי מדיה חברתית אתם תיהיו האנשים שאחראים על יצירת התוכן החודשי של העסק, תכתבו את הפוסטים, תפצחו בריף, תעלו רעיונות קריאטיביים, תלמדו לעצב בעצמכם, לערוך או לעבוד מול מעצבים גרפיים, ותהיו הפנים של העסק אותו אתם מנהלים.

אם אתם אוהבים תוכן ויותר מזה, נהנים להיות באינטראקציות עם אנשים, התחום הזה לחלוטין עבורכם.

נמשיך לתחום ה- PPC כי קמפיין מוצלח יכול להיות ההבדל בין עסק שרעב ללקוחות לעסק שלא מפסיק לאכול.

*לפרטים על מסלול מנהלי מדיה חברתית לחצו כאן

מנהלי קמפיינים וקידום ממומן

מנהלי קמפיינים, הם האנשים שאחראים לקחת שקל מהעסק שהם מנהלים עבורו את הקמפיין, ולהכפיל, לשלש, לרבע וכמובן גם יותר את אותו שקל.

מנהלי הקמפיינים הם אלו שבונים את הקמפיין הפרסומי, מנתחים מסעות לקוח, גורמים לגולשים שביקרו באתר ולא רכשו לחזור אליו ולקנות, אחראים על כך שגולשים ילחצו בגוגל על האתר של העסק עבורו הם מנהלים את הקמפיין על חשבון המתחרים, בונים אסטרטגיות, יודעים להגיע לקהל היעד הנכון בפייסבוק ובאינסטגרם ובשורה התחתונה, מזרימים לידים (לקוחות פוטנציאליים) או מכירות (באתרים און ליין) לבית העסק.

משרדי פרסום לא יכולים בלי אנשי PPC איכותיים, חברות גדולות חייבות אותם בשביל להזרים לקוחות פוטנציאליים לאנשי המכירות ועסקים מעבירים היום יותר ויותר תקציבים למדיה הדיגיטלית, בדיוק בשביל מטרות אלו.

אם אתם אנשים תחרותיים, יש בכם אמביציה לנצח מתחרים, להביא תוצאות, לקבל קרדיט על גדילה של עסק, וכמובן רוצים לעשות את כל הכיף הזה על המחשב, ניהול קמפיינים בהחלט יכול להיות התחום שלכם.

מתחברים למספרים? אוהבים לחפור בנתונים ולנתח?

*לפרטים על מסלול מנהלי קמפיינים בדיגיטל (SEO-PPC) לחצו כאן

אנליסטים נתונים בדיגיטל- Data Analyst

אחד התפקידים המתפתחים ביותר, במיוחד בחברות הייטק הוא תפקידו של אנליסט הנתונים.

מה זה בעצם אומר?

אנליסטים בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלים מעורבים בקביעת יעדים עסקיים, יודעים לנתח רווח והפסד כתוצאה מהפעילות הדיגיטלית, מבצעים מחקרים לפני יציאה של מוצרים חדשים לשוק, יודעים לאסוף את הנתונים מכל הפעילות בדיגיטל, ולהבין איפה כדאי להשקיע, עם איזה קמפיינים ובאיזה פלטפורמות כדאי לרוץ, את מה לסגור, ובלעדיו ארגונים לא יכולים לצמוח.

תפקיד חשוב שמספק למקבלי ההחלטות בארגון מבט כולל עם ניתוחים מעמיקים על שאר המחלקות, איסוף מידע מכל הפעילות של הארגון ויציקתו לתכנית כללית שמספקת תוצאות.

*לפרטים על מסלול אנליסט נתונים לחצו כאן

להיות מאסטרים בדיגיטל!

כל המקצועות שציינו עד כה, הם המקצועות המבוקשים ביותר בתחום, אך כפי שאתם כבר מבינים הם מאוד ממוקדים.

בעולם הדיגיטל, ככל שיש לכם יותר מידע על תחומים משיקים נוספים, ככה הערך שלכם עולה בפני מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים. במקום שלקוח יצטרך 3 אנשים שונים ל-3 תפקידים, עם קצת יותר מאמץ, אתם יכולים לרכוש את הכלים האלו ולספק יותר שירותים (שמתורגמים כמובן גם ליותר כסף)

איך עושים את זה? מוסיפים כלים נוספים לארגז הכלים כמו: בניית אתרי WordPress, כמו יכולת להבין, ולבצע מחקרי שוק, סטוריטלינג, הבנה מעמיקה בקידום אורגני, ניתוח פעילו דיגיטלית באמצעות גוגל אנליטיקס, ידע בניוזלטרים, מיתוג עסקים בלינקדאין ועוד.

היתרון? היום, לא צריך ללמוד את כל התחומים האלו בעשרות קורסים שונים אלא אפשר למצוא את הכל תחת בית אחד.

 

לא משנה, מה התחום שמדבר אליכם יותר, הדרך הנכונה במיוחד עכשיו, להיכנס אליו, היא ללמוד אותו לעומק, לנסות, להעז, להיכשל ולהצליח. להתחיל לתרגל כבר במהלך הלימודים ולא לחכות שההכשרה תסתיים.

כבר שנים שעולם הדיגיטל מספק תנאים מעולים וביקושים מטורפים לבעלי מקצוע טובים. באה שנת 2020 והראתה לנו, שאנחנו כנראה, אפילו עוד לא בהתחלה. יותר עסקים עושים את המעבר לדיגיטל, ואיתם יותר הזדמנויות תעסוקה.

 

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן