חזרה לבלוג

לימודי דאטה אנליסט במכללה לניו מדיה

לימודי דאטה אנליסט הפכו להיות יותר ויותר מבוקשים ככל שתחום הדאטה הולך וגדל. המקצוע הופך רלוונטי במיוחד בתחומי השיווק הדיגיטלי. איסוף הדאטה בשיווק הופך להיות אחד מהיסודות עליהם נשען התחום. לאילו רזולוציות מגיע עולם הדאטה במרחב הדיגיטלי? תופתעו לגלות (או שלא), כמעט כל פעולה שלכם במרחב מתורגמת לדאטה. פעולה כזאת יכולה משהו מובהק כמו לחיצה על מודעה או השארת פרטים. לחילופין כל פעם שגולש מתעכב על סרטון הופך למידע שניתן לכרייה ושימוש. גם קריאת כתבה "תמימה" לכאורה מתבטאת ביצירת נתוני שימוש.

לימודי דאטה אנליסט – עם מה תצאו מהקורס

כמו שכבר הבנו, של אנליסט הנתונים (Data Analyst) עוסק בכריית מידע ממאגרי הנתונים והשיווק של חברות ולבצע ניתוח קפדני על מנת להגיע לכדי תובנות שיווקיות והמלצות לביצוע. דאטה אנליסט פועל החל משלב יצירת האסטרטגיה השיווקית של מוצר או חברה באמצעות יצירת מחקרי שוק והבנת הלקוח וגם בזמן עבודת השיווק בפועל תוך כדי ניתוח הפעילות השיווקית בזמן אמת עד להחלטה על להפסיק קמפיין כזה או אחר.

בוגר לימודי דאטה אנליסט במכללה לניו מדיה עובד עם טכנולוגיות חדשניות המאפשרות בעזרת הוא  יכולל חתוך את הנתונים ולהסיק תובנות עסקיות. מעבר לכך תלמדו בקורס ממש כיצד לגעת בלקוחות. הוא מבין איך הם חושבים או מרגישים וכך הוא לומד לחזות את ההתנהגות שלהם, ליצור מודלים לכך ובעצם להתוות את הדרך באת יצירת אסטרטגיית השיווק.

לימודים במכללה לניו מדיה

בקורס דאטה אנליסט במכללה לניו למדיה המוצע כחלק מעולם הקורסים שלנו תלמדו כיצד לכרות בפועל את המידע שנמצא ברשת וגם מחוצה לה. מה עוד תלמדו? איך לבצע ניתוח ומדידה של הנתונים ולהפיק תובנות והמלצות לביצוע. הידע רלוונטי כבר משלב המחקרים לפני יציאה של מוצר או קמפיין חדש. את הידע תיישמו דרך הביצוע בפועל ועד לסופו.

הקורס הנ״ל מותאם לצרכי התעשייה ונותן כלים מעשיים לעבודת אנליסט נתונים ( Data Analyst )

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה.

במכללה לניו מדיה תמצאו מגוון של קורסים בנושאי שיווק דיגיטלי. באתר תמצאו קורסים המותאמים לחברות וקורסים בהתאמה אישית.

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן