חזרה לבלוג

מנהל קמפיינים SEO – בשביל האנשים שמדלגים על מודעות

מנהל קמפיינים SEO הוא אחד התפקידים המעניינים בתחום השיווק הדיגיטלי. הוא הולך יד ביד עם הקידום הממומן ואף בעל חשיבות רבה יותר בחלק מהמקרים. נסביר קודם מהו הקידום האורגני ואיך הדירוג האורגני נתון להשפעה:

כשגולש מחפש משהו בגוגל הדבר שברוב המקרים יופיע ראשון הוא המודעות הממומנות, שדירוגן מושפע בעיקר מכמות הכסף אותה מוכן המפרסם להשקיע במודעה, ומהרלוונטיות של תוכן העמוד למודעה. אחרי המודעות הממומנות מופיע תוצאות החיפוש האורגני – החיפוש "האמיתי" אם תרצו. דירוג האתר בחיפוש מושפע מכל התכנים שבאתר: כתבות, מאמרים, תמונות, כותרות, תיאורים ותיאורי תמונות. למעשה כל התוכן הנמצא באתר משפיע על הדירוג האורגני, ומקדם ה-SEO. צריך לדעת כיצד לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר, על מנת להעלות אותו כמה שיותר גבוה מבחינת סדר התוצאות בעמוד (ושלא נסיים בטעות בעמוד השני).

מנהל קמפיינים SEO מחפש את הגולשים שלא מקליקים על מודעות

כמו שאמרנו, קידום אורגני הוא למעשה אופטימיזציה של דפי האתר, על מנת שיסרקו בצורה טובה בגוגל ויופיעו כתוצאות חיפוש ראשונות עבור הנושאים הרלוונטיים לנו. ברמה הפרקטית, מנהל קמפיינים SEO צריך לדעת את המונחים בהם אנחנו רוצים שהאתר יופיע, ויעשה אופטימיזציה לאתר לפי המונח. ברוב המקרים מה שעושים הוא מאמר SEO– מאמר אשר סובב סביב מונח מסויים, ועושה אופטימיזציה לפי אותו מונח. קיימים תוספים שונים לאתרים (לדוגמה Yoast, בוורדפרס) אשר מנחים לאורך כתיבת התוכן לביצוע הדברים שיביאו לאופטמיזציה מלאה של העמוד.

בנוסף לאופטימיזציה זאת, הנוגעת בעיקר בתוכן, קיימת גם אופטימיזציה טכנית – למשל מהירות אתר בעייתית, תמונות שבורות, או גדולות מדי, ולינקים שבורים. אלו דברים המשפיעים על האופטימיזציה ויכולים לפגוע בדירוג האתר.

קורס קידום אתרים במכללה לניו מדיה

קורס מנהל קמפיינים SEO מתקיים אצלנו במסגרת קורס קידום SEO-PPC. בקורס תלמדו כל מה שקשור לקידום אורגני של אתרים: ביצוע מחקר מילות מפתח, מהו מבנה אופטימלי לגוגל, כיצד עובדים עם קישורים פנימיים ו"פירורי לחם", תמונות וסרטונים, התאמה למובייל והנושא אולי הכי קריטי- תוכן. קורס SEO טוב, הוא כזה שגם מתעדכן כל הזמן בשינוי האלגוריתם של גוגל על מנת להעניק ידע רלוונטי.

לימודי SEO ניתן למצוא אצלנו במכללה לניו מדיה, הן למטרת פיתוח מקצועי והן עבור בעלי אתרים המעוניינים לשפר את נוכחות האתר שלהם בגוגל, ולהביא עוד גולשים ועוד לקוחות פוטנציאליים באמצעות קידום האתר באופן אורגני בגוגל. צרו קשר וקבלו פרטים נוספים אודות הקורס הקרוב.
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר 03-7208907, או השאירו פרטים.

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן