חזרה לבלוג

מנהל PPC – לא רק מודעות בפייסבוק וגוגל

מנהל PPC הוא תפקיד שעומד בקדמת הפרסום והשיווק בדיגיטל בשנים האחרונות. מהות התפקיד שלעצמה היא כבר לא דבר זר ולרוב מתכנסת תחת ההגדרה של "העלאת קמפיינים ממומנים בפייסבוק וגוגל", כאשר יש אלו השולחים זרועות לפלטפורמות נוספות כמו לינקדאין או כתבות ממומנות בטאבולה ואאוטבריין.

מנהל PPC מתחיל ולאן הוא יכול להתקדם

העבודה הסטנדרטית של הקמפיינר המתחיל הממוצע היא בהחלט תואמת את ההגדרה היבשה שהעלנו למעלה. בגוגל אנחנו מדברים על ביצוע מחקר מילות מפתח ולפיהן לכתוב את המודעות, תכנון התקציב והעלאת המודעות, ובפייסבוק יצירה של מודעות ויזואליות לפי תקציב ולפי לוח זמנים מוגדר.

עד כאן הכל ברור, ניהול קמפיינים 101.

הקסם של תפקיד מנהל PPC מתחיל בשלב האופטימיזציה. בשלב הזה הקמפיינר מתחיל לזהות איפה ביצועי הקמפיין טובים ואיפה הם דורשים תיקונים או חשיבה מחדש. אז החוכמה היא לדעת מה הקרייאטיב שעובד- מה הטסקט שממיר, האם זה תמונה, סרטון או גיף שמביאים את התוצאות. בשלב הזה קמפיינר טוב צריך לדעת ליצור או לבקש לקבל מודעות מסויימות. מה שאנחנו באים להגיד כאן היא שמנהל קמפיינים צריך לגלות הבנה גם בעולם התוכן וגם בפנייה נכונה לקהל היעד.

נרחיב על זה מעט.

מנהל PPC מוצלח מוכרח לדעת להבין תקשורת מול קהל וליצור מסר שמניע לפעולה פרסומית. מה זה אומר? המשמעות היא שאפשר להגיע לקהלים המדוייקים ביותר, למקסם תקציב ולהכיר את כל הטיפים בעולם לאופטימיזציה טובה, אבל בלי שמודעה מושכת שמותאמת לקהל היעד ותציג בצורה ברורה את המסר הרצוי, כל הסיפור הזה לא יהיה שווה יותר מדי. הקמפיינר צריך לדעת להגדיר בדיוק למי הוא פונה ומה האופן הטוב ביותר לגרום לו לבצע את הפעולה (כניסה לאתר, צפייה בוידאו וכו’). נקודות אלו מוכרחות להשתלב אצלו על מנת שיוכל באמת ליצור קמפיינים מקיפים ומוצלחים.

קורס מנהלי PPC במכללה לניו מדיה

קורס מנהלי קמפיינים (PPC) וקידום אורגני (SEO) במכללה לניו מדיה בנוי מ –37 מפגשים על פני תקופה של 5 חודשים, בקורס תלמדו לנתח ולאפיין צרכי לקוח, לבנות אסטרטגיה פרסומית בדיגיטל, להקים ולנהל קמפיינים ממומנים בפלטפורמות השונות, לנתח ולמדוד נתוני הקמפיין באמצעות כלים אנליטיים, לכתוב תוכן מניע לפעולה, לנהל לקוחות ותקציבים וכל זה מהמרצים הכי מנוסים בישראל במכללה הוותיקה והמקצועית בארץ עם למעלה מ-12 שנות ניסיון ויותר מ- 18,000 בוגרים ובוגרות.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה.

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן