חזרה לבלוג

שיווק דיגיטלי – מקצועות העתיד

רנסנס דוט קום: 5 מקצועות העתיד בתחום השיווק הדיגיטלי. 



מי שהיה זקוק להוכחה על כך שעולם השיווק הדיגיטלי משתנה בקצב מהיר – קיבל אותה בתקופת הקורונה. כשרבים מארגוני הסחר דוממו מנועים בעקבות הסגרים, המסחר האלקטרוני באינטרנט זינק במספרים דמיוניים. כל חנות רחוב או דוכן מזכרות נלחמו על מקומם ברחבי הרשת והשקיעו תקציבים לא קטנים כדי ללכוד עוד ועוד לקוחות.

משבר הקורונה אמנם פגע נואשות בכלכלה העולמית, אבל יצר את תור הזהב של העוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי. בעידן שבו לכל עסק זעיר יש קמפיינר אישי שמטרגט עבורו לידים על בסיס יומי, יש כמה מקצועות שללא ספק יחוו פריחה משמעותית. מי שעדיין לא קפץ על העגלה – זה הזמן.



מנהל ppc


מנהלי הקמפיינים שבונים ומנהלים את הקמפיינים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. מדובר בתפקיד שדורש ידע אנליטי והבנה עמוקה של התנהגות הגולשים ברשת, הגדרת קהלי יעד וניתוח פעילות מתחרים. הכלים שלו הם הפלטפורמות הדיגיטליות Google AdWords ,Facebook Ads, Outbrain, Taboola ועוד.


שכר ממוצע: 10-12 אלף שקל

 

דאטה אנליסט


תפקידו של מנתח נתונים לנתח ולזהות מגמות על מנת לבצע תחזיות לגבי העתיד. מדובר במשימה לא פשוטה נוכח כמויות המידע הנאספות כיום בארגונים, והדרישה להיכרות עם הסביבה הטכנולוגית המשתנה תדיר. מטרת העל שלו היא לסייע לארגון לקבל החלטות עסקיות טובות יותר באמצעות אלגוריתמים ומודלים שונים.


שכר ממוצע: 13-15 אלף שקל.


אנליסט שיווקי


תפקידו של אנליסט השיווק הוא לטייב ולייעל את המהלכים השיווקים והפרסומיים של הארגון. אנליסט השיווקי עורך מחקרים שיווקיים לקראת השקת מוצרים או עלייה עם קמפיין חדש, מנתח את המשפך השיווקי ומוודא שהלידים זורמים דרכו באופן יעיל. אנשי השיווק שעד כה נסמכו בעיקר על תחושות בטן וניסיון מהשטח יכולים עכשיו לגבות כל החלטה במידע.

שכר ממוצע: 10-12 אלף שקל


מנהל תוכן ומדיה חברתית


מנהל תוכן הוא הסטורי טלר של כל חברה או מותג. תפקידו לספר את סיפורו השיווקי של המותג, לייצר ערך רגשי מול קהלי היעד ולתחזק את הנכסים הדיגיטליים של כל מותג באינטרנט וברשתות החברתיות. תחום התוכן האינטרנטי נחשב לאחד התחומים הצומחים והמובילים בענף השיווק בשנים האחרונות.


שכר ממוצע: 10-15 אלף שקל

 

מנהל תקשורת פנים ארגונית


תפקידו של מנהל התקשורת הפנים ארגונית הוא לשווק את המותג מתוך הארגון, באמצעות אנשיו, לקוחותיו, נכסיו ומנהליו. כמו כן, הוא מייצר תחושת ערך לעובדים ומלווה תהליכים של מיתוג מעסיק. כמו כן, הוא מקשר בין כל חלקי הארגון ומוודא שזרימת המידע מתנהלת בין כלל החטיבות והמחלקות באופן שוטף.


שכר ממוצע: 12-13 אלף שקל. 

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן