360° שיווק ופרסום דיגיטלי - הקריירה הבאה שלך

מסלול מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

בקורס המאסטר תלמדו מגוון שפות של עולם הדיגיטל. תלמדו לדבר תוכן, אסטרטגיה, ליצור גרפיקות, טקסטים וכיצד להוציא את המיטב מהסמארטפון שלכם עבור תמונות וסרטונים. תכירו לעומק רשתות חברתיות, תבנו אתרים, תעשו להם אופטימיזציה, תטמיעו בהם תוספים ותלמדו כיצד לקדם אורגנית ולנהל קמפיינים ממומנים בזירות השונות.

ZERO 2 HERO

תלמדו כיצד להתחיל ליצור תוכן ולהוציא אותו לפועל בצורה משכנעת, סוחפת ומערבת.

תתנסו בכלים ליצירת גרפיקות, טקסטים וסרטונים תוך יישום הידע על עסקים אמיתיים.

תלוו תהליך עבודה עם לקוח, תשתתפו בדיונים, תפתחו עמודים עסקיים, קבוצות ותנהלו קמפיינים.

 

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

330 שעות לימוד אקדמאיות

290 עבודה מעשית ופרוייקט

620 סך היקף שעות אקדמאיות בקורס

2-3 מפגשים בשבוע (תלוי מסלול)

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
23 במאי 2021
מספר מפגשים: 54 (2 מפגשים בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 ימי ראשון ורביעי
2092066 Created with Sketch. דרך מנחם בגין 48, תל אביב.

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם
  • יכולת מעשית בעבודה עם יישומי אינטרנט ואופיס (אקסל, פאואר פוינט)
  • יכולת תפעול בסיסית של מחשב נייח וטלפון נייד חכם
  • מבחן רמה
  • אנגלית בסיסית ברמת קריאה
קהל יעד
  • בוגרי תארים אקדמאים המעוניינים בקריירה מקצועית בדיגיטל
  • חיילים משוחררים (הקורס מוכר לפיקדון)
  • אנשי ומנהלי שיווק המעוניינים בהסמכה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי.
  • כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – כעצמאי ו/או כשכיר
  • המסלול הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי
מה יהיה לכם ביד בסיום הקורס?
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי בארץ ובעולם
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • שליטה בכלי מדידה, ניתוח וניטור של אפיקי הפרסום השונים
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה לקמפיין פרסום מא’ עד ת’

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
מבוא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

פתיחה

  • אודות המכללה + [נהלים/זכוית/חובות/מערכת מודל/קורונה]

אודות המסלול ותדרוך פרויקט

  • ניתוח תפקיד
  • תעשיית הדיגיטל
  • תדרוך ראשוני לפרויקט קורס
  • תדרוך גיוס עסק לפרויקט (קריטריונים לגיוס לקוח לפרויקט)

יסודות שיווק דיגיטלי

  • מבוא לדיגיטל
  • שיווק אונליין VS אופליין
  • צרכנות דיגיטלית
  • זירות ומשתמשים
  • מושגים חשובים בפרפורמנס מרקטינג
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
בניית תבנית אסטרטגית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מיפוי ה- DNA של המותג
  • אפיון קהלי יעד
  • סקירת מתחרים והגדרת מטרות ויעדים
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
יצירת אסטרטגיית תוכן ובניית תכנית תוכן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מיפוי עוגני התוכן של המותג
  • יצירת תכנית תוכן שבועית (חודשית במועד מאוחר יותר)
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קופירייטינג וכתיבה שיווקית - חלק א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • המילה הכתובה: איפה מתחילים והיכן מפרסמים
  • הבדלים בין סוגי טקסטים, פלטפורמות, כתיבה שיווקית ופרסומית.
  • מלכודות דבש: איך מייצרים משפטי פתיחה מנצחים
  • הנעה לפעולה: יצירת אינטראקציה לעומת המרות.
  • אפקטיים פסיכולוגיים בעולם טקסטואלי – איך לגרום לאנשים לחשוב על המוצר/השירות שלך
  • שיטת הסנדביץ’ לכתיבה אפקטיבית: כתיבת מודעות ופוסטים לפייסבוק ואינסטגרם
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
קופירייטינג וכתיבה שיווקית - חלק ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כתיבת מאמר לבלוג באתר
  • פוסט תוכן: שיטת 5 השלבים
  • מחסום כתיבה: כיצד מתמודדים ואיך מתעלים
  • טיפוגרפיה: אמנות עימוד הטקסט
  • עשרת הדיברות לכותב המתחיל
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
שימוש בקאנבה והיכרות עם מאגרי תמונות חינמיים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה מעשית עם הממשק החינמי של CANVA והיכרות עם מאגרי תמונות כדוגמת PIXABAY ו- PEXELS
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ניהול דף הפייסבוק העסקי וקידום אורגני בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרות חשובות בדף העסקי, כלים להגדלת החשיפה האורגנית
  • היכרות עם ממשק ה- INSIGHTS של העמוד
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
ניהול דף האינסטגרם העסקי - וקידום אורגני באינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • דגשים חשובים לניהול הפעילות באינסטגרם
  • טיפים לגיוס עוקבים ואסטרטגיית תוכן אינסטגרמית
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניהול משברים ומוניטין במרחב הדיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניהול משברים ברשת לרבות מניעת משבר מבעוד מועד
  • ניהול המשבר הלכה למעשה ושיקום האמון לאחר המשבר – כולל הפיכת משבר להזדמנות
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק - חלק א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק

  • הגדרת סוג הקמפיין
  • פילוח קהלי יעד
  • הגדרת זירות הפרסום
  • הגדרת לוח זמנים ותקציב
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק - חלק ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיום העלאת הקמפיין – שלב שיטת החיוב והקריאייטיב
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
פגישת מתרגל - הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול ומענה על שאלות הנוגעות להעלאת הקמפיין הראשון
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
ניתוח דו"חות ואופטימיזציה בפייסבוק + קמפיין ווטסאפ

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הצגת תוצרים של 2-3 סטודנטים (קמפיין ראשון)
  • ניתוח דו”חות ואופטימיזציה
  • קמפיין ווטסאפ
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • המשך הצגת דו”חות ניתוח של הקמפיינים מהשיעורים הקודמים
  • היכרות ושימוש בכלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק – קהלים מותאמים
    וקהלים דומים
  • הטמעת פיקסלים וקהלים מותאמים וקהלים דומים
קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
קמפיינים ממומנים מיוחדים בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הצגת 2-3 קמפיינים (קמפיין שני) בכיתה
  • מודעות לידים \ הקמת ביזנס מנג’ר – וקמפיין מסנג’ר
קרא עוד קרא פחות
קמפיין המרות + סיכום יחידת הקידום הממומן בפייסבוק + אירוע שיא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • קמפיין המרות
  • סיכום יחידה ואירוע השיא
קרא עוד קרא פחות
פיצוח תרחישים דיגיטליים קריאייטיביים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • שיעור שבמסגרתו הסטודנטים ילמדו לפצח בריפים אסטרטגיים באמצעות רעיונות קריאייטיבים – תוך שימוש בטכניקות שיילמדו על ידי המרצה – וכן באמצעות הדגמה שלו
קרא עוד קרא פחות
צילום סטילס + וידאו בנייד

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הסמארטפון ושימוש נכון מושגי יסוד בעולם הצילום
  • בניית תסריט: ירידה לפרטים הקטנים
  • הפקה ועריכה ראשונית
  • התנסות מעשית: עריכת תמונה מנצחת, יצירת וידאו
  • חלק יישומי: הדגמה כיתתית בלייב
קרא עוד קרא פחות
עריכת סרטונים בנייד ובדסקטופ ב - פרמייר Rush

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה מעשית עם תוכנת ה- פרמייר Rush בגרסה החינמית
קרא עוד קרא פחות
יו-טיוב - חלק ראשון

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם יו טיוב
  • הקמת ערוץ יו טיוב
  • טיפים ודגשים לניהול עמוד מוצלח
  • שיטות לקידום אורגני אפקטיבי
  • עבודה עם העורך של יו טיוב
  • עבודה עם אנליטיקס ודוחות יו טיוב
קרא עוד קרא פחות
יו טיוב - חלק שני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול העלאת סרטונים לערוץ ותיוגים
  • תרגול כללי יחידת וידאו וצילום
קרא עוד קרא פחות
טיק טוק למשווקים דיגיטליים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לטיק טוק
  • היכרות עם פלטפורמת טיק טוק איך טיק יכול לקדם עסקים?
  • אתגרים וטרנדים בטיק טוק
  • פתיחת פרופיל מקצועי ובניית תוכנית עבודה
  • צילום ועריכה – דגשים לעבודה עם הסטודיו של טיק טוק
  • ניתוח מקרי בוחן
קרא עוד קרא פחות
מבוא לאפיון חווית משתמש באתר האינטרנט - UX UI

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עשה ואל תעשה באפיון חווית משתמש – פלטת צבעים \ פונטים \ פשטות ניווט ועוד
קרא עוד קרא פחות
ניהול אתר וורדפרס - א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם מערכת הניהול של וורדפרס – יצירת תוכן
  • הזנת תוכן
  • סקירה על רכישת דומיין ואחסון
  • איך בוחרים דומיין \ אחסון – וגם ביצוע טכני הלכה למעשה
קרא עוד קרא פחות
ניהול אתר וורדפרס - ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • התקנת תוספים חשובים בוורדפרס
  • הטמעת פיקסלים בוורדפרס
  • הכנה ליחידת ה- SEO
קרא עוד קרא פחות
בניית דף נחיתה ב Wix - א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איפיון אתר על בסיס דרישת ותעשיה
  • השלד הנכון לבניית דף נחיתה
  • היכרות עם המערכת, ויכולותיה
  • עיצוב טקסט, וויז’ואל, וידאו,כפתורים
קרא עוד קרא פחות
בניית דף נחיתה ב Wix - ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עקרונות עיצוב מאסט ! – טיפוגרפיה, צילום , היררכיה, גרפיקה, וצבעוניות
  • הוספת פיצ’רים לסושיאל מדיה
  • עיצוב טפסים, סקרים, והנעה לפעולה
  • כלים לקידום האתר בגוגל
קרא עוד קרא פחות
יצירת תוכן מותאם ל- SEO

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם עולם ה- SEO ומושגים חשובים
  • דגש על כתיבת תוכן מותאם ל- SEO
  • מחקר מילות מפתח, דגשים שחשובים לגוגל – כותרות ביניים, תגיות ועוד
קרא עוד קרא פחות
קידום אורגני SEO - הפרמטרים הטכניים ON PAGE

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • התייחסות לפרמטרים הטכניים הנוגעים ל- SEO
  • מטה-טייטל ומטה דסקריפשן
  • דגשים להעלאת תמונות וסרטונים, 301-302 ועוד
קרא עוד קרא פחות
קידום אורגני SEO - דירוג הסמכות של האתר ומשתני OFF PAGE

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איך מעלים את דירוג הסמכות של האתר
  • קישורים פנימיים וחיצוניים
  • היכרות עם AHREF או כלי דומה חינמי
קרא עוד קרא פחות
קידום אורגני SEO - קידומים אסורים ו- GOOGLE SEARCH CONSOLE

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מה אסור לעשות בקידום אורגני בגוגל
  • התייחסות לטעויות נפוצות
  • היכרות עם ה- GSC
קרא עוד קרא פחות
קידום ממומן בגוגל - אסטרטגיית קידום ממומן בגוגל + מחקר מילות מפתח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • אסטרטגיית הקידום בעולמות ה- PULL לעומת PUSH
  • טיפולוגיה של מילות מפתח (כולל מילות מפתח שליליות ומילות מפתח זנב ארוך) ולקראת סיום פתיחת חשבון מודעות בגוגל לקראת השיעור הבא
קרא עוד קרא פחות
הקמת קמפיין חיפוש ממומן בגוגל - חלק א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיין חיפוש ממומן בגוגל
  • הגדרת מטרת הקמפיין
    • מיקומים גיאוגרפיים – תקציב ולו”ז – וסוגי התאמה בעת בניית ה- AD GROUP
קרא עוד קרא פחות
הקמת קמפיין חיפוש ממומן בגוגל - חלק ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיום הקמת קמפיין החיפוש הממומן בגוגל
  • התייחסות לבניית המדועה עצמה והרחבות \ תוספים
קרא עוד קרא פחות
פגישת מתרגל - הקמת קמפיין חיפוש ממומן בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול ומענה על שאלות הנוגעות להעלאת הקמפיין הראשון
קרא עוד קרא פחות
ניתוח דו"חות ואופטימיזציה בקמפיין חיפוש ממומן בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניתוח דו”חות קמפיין החיפוש
    • התייחסות למדדי העומק והרוחב של הקמפיין
קרא עוד קרא פחות
הטמעת קודי מעקב ועבודה עם רימרקטינג וקהלים מותאמים בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הטמעת פיקסל מעקב באתר הוורדפרס של העסק
  • היכרות עם סקירת אפשרויות הרימרקטינג בגוגל
קרא עוד קרא פחות
קידום ממומן ברשת המדיה של גוגל - GDN + קידום ממומן ביוטיוב באמצעול גוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיין ממומן ברשת המדיה
  • הקמת קמפיין ממומן ביוטיוב באמצעות גוגל
קרא עוד קרא פחות
תרגול הקמת קמפיין ממומן ברשת המדיה ויוטיוב

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול מעשי של הקמת שני הקמפיינים שנלמדו בשיעור הקודם
קרא עוד קרא פחות
גוגל אדיטור ואופטימיזציית 360 בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות ועבודה עם הגוגל אדיטור ואופטימיזציה הוליסטית בגוגל
  • הבנת החיבור בין גוגל לזירות הקידום האחרות
קרא עוד קרא פחות
סיכום יחידת גוגל - אירוע שיא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיכום יחידת הגוגל והצגת תוצרי היחידה
קרא עוד קרא פחות
מבוא לגוגל תג מנג'ר

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם מערכת התג מנג’ר
  • הטמעת תגי מעקב באתר העסקי – כולל תג הגוגל אנליטיקס
קרא עוד קרא פחות
גוגל אנליטיקס - היכרות עם הממשק ודו"חות קהל, הגעת משתמשים והתנהגות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מושגים חשובים בגוגל אנליטיקס
  • היכרות עם דו”חות קידום הקהל
    • AUDIENCES
    • ACQUISITON
    • ההתנהגויות -BEHAVIORS
קרא עוד קרא פחות
גוגל אנליטיקס - הגדרת המרות ודו"חות המרה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

המשך היכרות עם דו”חות האנליטיקס

  • הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס
  • היכרות עם דו”חות ההמרה וה- RETENTION
קרא עוד קרא פחות
אפיון ועיצוב ניוזלטר במערכת האקטיבטרייל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • אפיון נכון של ניוזלטר (חצי שיעור)
  • הקמת ניוזלטר במערכת ע”י המרצה
קרא עוד קרא פחות
מודעות נייטיב - טאבולה ואאוטבריין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם שני הממשקים
    • ההבדלים בינהם
    • שלבים בהקמת קמפיין בכל ממשק
    • מיקומים
    • דגשי תוכן, ניתוח ובקרה
    • דוחות
  • תרגול הקמת קמפיין הלכה למעשה באאוטבריין או טאבולה
קרא עוד קרא פחות
מבוא למסחר ומכירה ברשת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • אפיון אתר הסחר הלכה למעשה
  • חסמי מכירה נפוצים והתגברות עליהם
  • ניתוח מקרי מבחן מעשיים
קרא עוד קרא פחות
הרצאות אורח במגוון נושאים - נמצא לזה שם סקסי יותר אחר-כך

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הרצאות אורח המתייחסות לסוגיות דיגיטליות מתקדמות
  • צ’טבוטים
  • אוטומציה – כלים לניהול משימות ועוד
קרא עוד קרא פחות
מיתוג אישי בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • מובילי דעה בלינקדאין
  • קהילות לינקדאין
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
קרא עוד קרא פחות
קידום ממומן בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתיחת חשבון קמפיינים
  • הקמת קמפיין מא’ עד ת’
  • סוגי קמפיינים
  • Inmail
קרא עוד קרא פחות
סדנת הכנה תעסוקתית לשוק העבודה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סדנה מעשית לטובת כתיבת ושיפור קורות החיים
  • הכנה לראיונות עבודה ו\או יציאה לעצמאות
קרא עוד קרא פחות
סיכום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיכום הקורס ומבט אל עולם הדיגיטל של המחר
  • הצגת פרויקטי הגמר וסיכום
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

חגית גידרון

מרצה בכירה ומבוקשת לניהול רשתות חברתיות, אסטרטגיה וניהול קמפיינים. מחלוצות הפרסום בדיגיטל,יועצת למשרדי פרסום וחברות. חגית תדע לתבל את החומר התיאורטי והטכני במהלכים שיווקיים בהם לקחה חלק. במיוחד בהקמת פלטפורמות שיווקיות בדיגיטל של המותגים המובילים בישראל כמו: החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה, פריגת, נסטי שהפכו לפיוז-טי), אסם, שטראוס, סנו ועוד דרך משרדי הפרסום arc ו-e-dologic מקבוצת פובליסיס, וסוכנות הפרסום d-say. מרצה באקדמיה ויועצת למשרד העבודה לפיתוח הכשרות מקצועיות.

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תעודת – מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי של המכללה לניו-מדיה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

    • 60% ציון עובר מבחינה עיונית בסיום הקורס
    • 70% ציון עובר מפרוייקט הגמר
    • 80% נוכחות בשיעורים
    • 80% הגשת מטלות ושיעורי בית
    • 100% הגשת מטלות מסכמות יחיד
קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

רועי לוסטיגר
אחרי תקופה לא קצרה אני מרגיש שאני צריך להודות ובמיוחד להמליץ על המכללה הכי חזקה בתחום הדיגיטל היום
אני הגעתי לקורס עם אפס ידע בדיגיטל (חוץ מחווה בfarm vill ודיי מצליחה יש לציין).
מהרגע הראשון כל מרצה שאב אותנו לעולם הדיגיטל בתחומו ודיבר על המקצוע בעיניים בורקות לא יכולתי שלא להתאהב במקצוע, אחד הדברים הבולטים במכללה מלבד הידע והפרקטיקה שכל מרצה מעביר בנפרד הוא היחס האישי והזמן מחוץ למכללה שכל הסגל מקדיש ותורם מעצמו ונותן מענה לכל שאלה שרק היה לי.
לאחר 8 חודשים של לימודים מדהימים אני בהחלט שולט בתחום שבחרתי מכל המגוון הרחב שלמדתי ויישמתי בקורס, נותר להגיד תודה למכללה על הידע והקדשת הזמן להכניס אותי לשוק העבודה במהירות.
רועי לוסטיגר
דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס “מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי”. עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל “ויראלי” לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט

אפשרויות תעסוקה

מסלול המאסטר מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו ביחידות הלימוד המגוונות. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות
  • מנהלי רשתות חברתיות וקהילות ברשת
  • מנהלי פרויקטים דיגיטל
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית
  • אנליסטים דיגיטליים

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום