360° ‎שיווק ופרסום דיגיטלי

בקורס המאסטר תלמדו מגוון שפות של עולם הדיגיטל. תלמדו לדבר תוכן, אסטרטגיה, ליצור גרפיקות, טקסטים וכיצד להוציא את המיטב מהסמארטפון שלכם עבור תמונות וסרטונים.

תכירו לעומק רשתות חברתיות, תבנו אתרים, תעשו להם אופטימיזציה, תטמיעו בהם תוספים ותלמדו כיצד לקדם אורגנית ולנהל קמפיינים ממומנים בזירות השונות.

כבוגרי הקורס תוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שתרכשו במהלכו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שתאספו ביחידות הלימוד המגוונות.
אלו שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

המסלול הינו הכשרת יסוד ואינו דורש רקע קודם בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי

335 שעות לימוד אקדמאיות

85 שעות עבודה על פרויקט מעשי

420 סך היקף שעות הקורס

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
29 בנובמבר 2020
מספר מפגשים: 55 (2 בשבוע)
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. ראשון + רביעי
Group 17 Created with Sketch.
05 בינואר 2021
מספר מפגשים: 55 (2 בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 ; 09:00-13:00
2092066 Created with Sketch. שלישי + שישי
Group 17 Created with Sketch.
17 בינואר 2021
מספר מפגשים: 55 (2 בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. ראשון + חמישי

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם
  • יכולת מעשית בעבודה עם יישומי אינטרנט ואופיס (אקסל, פאואר פוינט)
  • יכולת תפעול בסיסית של מחשב נייח וטלפון נייד חכם
  • מבחן רמה
  • אנגלית בסיסית ברמת קריאה
קהל יעד
  • בוגרי תארים אקדמאים המעוניינים בקריירה מקצועית בדיגיטל
  • חיילים משוחררים (הקורס מוכר לפיקדון)
  • אנשי ומנהלי שיווק המעוניינים בהסמכה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי.
  • כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – כעצמאי ו/או כשכיר
כשאסיים את הקורס אצא עם
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • שליטה בכלי מדידה, ניתוח וניטור של אפיקי הפרסום השונים
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה לקמפיין פרסום מא' עד ת'

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
יסודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לדיגיטל
  • שיווק אונלייןVS אופליין
  • צרכנות דיגיטלית
  • זירות ומשתמשים
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
אסטרטגיה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר שוק
  • תחקיר לקוח – בריף
  • מסע הלקוח
  • אסטרטגיה
  • תכנית עבודה
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
בניית סיפור מותג – Storytelling ואסטרטגיית תוכן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • חשיבות הסיפור בעולם הדיגיטלי
  • בנייה ויצירת סיפור
  • הפסיכולוגיה שמאחורי הסיפור
  • אסטרטגיית תוכן מבוססת סיפורים
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קופירייטינג: אמנות הכתיבה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יסודות הכתיבה
  • הנעה לפעולה
  • המשפט הראשון
  • מחסום כתיבה
  • מיקרו קופי
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
יצירת תוכן ויזואלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • זכויות יוצרים
  • היכרות עם מאגרי תמונות
  • קריאייטיב – כיצד לפתח רעיון
  • ביצועיסטים – כיצד להפיח חיים ברעיונות
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
צילום ועריכה בנייד: All Around

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הסמארטפון ושימוש נכון
  • מושגי יסוד בעולם הצילום
  • בניית תסריט – ירידה לפרטים הקטנים
  • הפקה ועריכה ראשונית
  • לימוד עריכה פרימייר Rush– עריכת סרטונים בנייד ובמחשב
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
כתיבה שיווקית לאתרים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כתיבת תוכן לדפי אתר
  • כתיבת דפי מכירה
  • כתיבת דפי שירותים
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
אינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות לעומק
  • ניהול עמוד ובניית אסטרטגיה
  • מא' עד ת' – בניית עמוד עסקי מנצח
  • אינסטגרם כמודל כלכלי מנצח
  • האשטגים וסטורי
  • עבודה עם משפיענים
  • אינסטגרם שופינג
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
מבוא לפייסבוק אורגני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות לעומק
  • הקמת עמוד ולמידה על סוגי עמודים
  • עבודה עם Creator Studio
  • קידום אורגני ואסטרטגיית תוכן
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
ניהול וקידום אורגני בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניהול שיח ועבודה עם קהילות
  • ניהול מוניטין ומשברים
  • יחסי ציבור ושירות לקוחות
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
YouTube

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמה וניהול עמוד
  • טיפים ודגשים לעמוד מוצלח
  • הפיכת הערוץ למקור הכנסה
  • קידום אורגני אפקטיבי
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
בניית מיני אתר ודף נחיתה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות היסודות של מערכת וורדפרס
  • בניית אתר לפי תבניות ותוספים חשובים
  • הגדרות, בקרה ועדכונים
  • עבודה עם אלמנטור
  • אלמנטים מתקדמים
  • דומיין ושרת אחסון
  • קידום אתר SEO
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
אופטימיזציה לאתרים וקידום אורגני (SEO)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא ל SEO ומנועי חיפוש
  • מחקר מילים ומתחרים
  • תכנון אתר
  • אסטרטגיית תוכן
  • כתיבת תוכן ל – SEO
  • אופטימיזציית On Page – תוכן, מבנה , YOAST, קונסול
  • קידום פסול ועונשים
  • אופטימיזציית Off Page– קישורים
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות, בניית קהלים אסטרטגיה לקמפיין ממומן
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- Ads Manager
  • הקמת קמפיינים מסוג – מיקומים, וידאו, המרות, טופס לידים, הטמעת פיקסלים
  • הקמת קמפיינים מסוג – A/B טסטינג, רימרקטינג וקהלים מתקדמים
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • פייסבוק אנליטיקס, דו"חות ואופטימיזציה
קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל (Google Ads)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר ואסטרטגיה לבניית קמפיין ממומן בגוגל
  • מחקר ביטויים לקידום ממומן
  • הקמת קמפיין מא' ועד ת' ברשת החיפוש
  • אופטימיזציה לקמפיין ברשת החיפוש
  • תקציב ותקצוב
  • עבודה והטמעת פיקסלים (קודי מעקב)
  • העלאת קמפיין יוטיוב כולל מבוא וחידוד קהלים
  • קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה וברשת החיפוש
  • אופטימיזציות מתקדמות לקמפיין וביצוע אופטימיזציה לקמפיין אמת
  • הכנה למבחן הסמכה בגוגל יסודות + חיפוש
קרא עוד קרא פחות
ניתוח נתוני קמפיין - Google Analytics & Google Tag Manager

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה עם Google Tag Manager
  • עבודה עם פיקסלים
  • התקנה והטמעה באתר ובאתר עסקי
  • התחברות לקמפיינים והגדרת מטרות
  • עבודה עם גוגל אנליטיקס
  • הפקת מסמכים וניתוח ביצועים של דפי נחיתה ואתרים
  • SimilarWeb– מבוא והיכרות, ניתוח מתחרים, טרנדים והתנהגות גולשים.
  • Hotjar- אנליזה של דפי נחיתה וביצועי אתר, יצירת מפות חום וניתוח ממשק משתמש
קרא עוד קרא פחות
קידום תוכן ממומן – Outbrain & Taboola

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מאפיינים והבדלים בין המערכות
  • שלבים בהקמת קמפיין בממשקים
  • מיקומים, דגשי תוכן, ניתוח בקרה ודו"חות.
  • תרגול הקמת קמפיין
קרא עוד קרא פחות
רשימות תפוצה @ אימייל מרקטינג

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניהול ובניית רשימת תפוצה
  • מטרות לדיוור מייל וסוגי דיוור (אי מייל, סמס)
  • חוק הספאם
  • כלים לניהול והפצה של רשימות תפוצה
  • דגשי תוכן ובניית ניוזלטר מוכוון מטרות
  • הפצה ואוטומציה של ניוזלטרים
  • עבודה עם טריגרים ואוטומציות
קרא עוד קרא פחות
סדנת הכנה לשוק העבודה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כתיבת קורות חיים
  • אפשרויות תעסוקה למשווקים דיגיטליים
  • הכנה לריאיון עבודה מקצועי
קרא עוד קרא פחות
לכל סיום יש התחלה חדשה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הצגת פרויקט הגמר של הקבוצות מול פאנל מרצים ואורחים
  • זמן תעודה – חלוקת תעודות, סיכום ותמונת סיום
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

חגי קרויזר

בעלים של Teddy Marketing, מנהל קמפיינים דיגיטליים ופרויקטים של דיגיטל אנליזיס
מרצה המכללה בתחומים אלו.

ורד לזרוב

אשת תוכן, קריאייטיב ובניית מיתוג מקצועי ואישי דיגיטלי.
קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

עמנואל טנא

מנהלת קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, מקדמת אתרים. יועצת ומרצה בתחום הדיגיטל מרקטינג

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

יואל דורון

בוגר המכללה בעבר, בעלים של סוכנות דיגיטל מצליחה ומרצה המכללה בתחום פרסום וקידום ממומן ברשתות חברתיות

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

ליאור נויפלד

מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום LEAD, בעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של TRUE.
מרצה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג ותוכן יצירתי לדיגיטל

אמיתי נחמד

מומחה לפרסום ושיווק דיגיטלי. מרצה ויועץ לאסטרטגיה דיגיטלית.

מרצה במסלול מנהלי קמפיינים דיגיטליים [PPC]

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

אלון כסיף

מנהל מחלקת דיגיטל וחווית משתמש
מומחה לתהליכי חווית משתמש בפלטפורמות דיגיטליות, הקמת וניהול מוצרים דיגיטליים וחווית לקוח

רגע... יש לי שאלה

בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

נוכחות של 80% לפחות (השלמה תחשב כנוכחות)

הגשת 80% ממטלות הקורס
הגשת פרוייקט סיכום בציון עובר

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

אנא עדכנו לי נוכחות.

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
סטודנט מאסטר 5
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס "מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי". עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל "ויראלי" לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט

אפשרויות תעסוקה

מסלול המאסטר מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו ביחידות הלימוד המגוונות. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות
  • מנהלי רשתות חברתיות וקהילות ברשת
  • מנהלי פרויקטים דיגיטל
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית
  • אנליסטים דיגיטליים

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

תמיכה וליווי לאורך כל הדרך

בכל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, פגישות מקוונות בקבוצות קטנות עם המרצים ומתרגלים, פורום במערכת הלמידה, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

02 Created with Sketch.

אתכם גם ביום שאחרי

סיימתם את המסלול? ברוכים הבאים למשפחת הבוגרים שלנו 😊
במהלך הקורס זכיתם לעבור סדנת לינקדאין, הכוונה תעסוקתית, הכנה לראיונות עבודה ובניתם תיק עבודות מפוצץ. כעת, כשאתם מוכנים להשתלב בתעשייה או לפתוח עסק עצמאי, תדעו שאנחנו פה ללוות אתכם.

03 Created with Sketch.

עבודה מעשית על פרויקטים אמיתיים

בליווי המרצים שלנו תתרגלו לכל אורך הקורס הלכה למעשה את השפות שתלמדו על עסקים אמיתיים. תעבדו בקבוצות ותיישמו את מה שלמדתם בכיתה, בעולם האמיתי.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio