מסלול המאסטר מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו ביחידות הלימוד המגוונות. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

536 שעות לימוד אקדמאיות

61 מפגשים פרונטליים

2 מפגשים בשבוע

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
27 ביולי 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שני, 17:00-21:00 ; שישי, 09:00-13:00
2092066 Created with Sketch. 2 מפגשים בשבוע
Group 17 Created with Sketch.
23 באוגוסט 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ראשון - שלישי - שישי: 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. 3 מפגשים בשבוע
Group 17 Created with Sketch.
20 בדצמבר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ראשון - חמישי: 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. 2 מפגשים בשבוע

למידה בכיתה או למידה מרחוק | מה מתאים לך?

למידה בכיתה
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
למידה מרחוק
  • צפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
  • 40% הנחה ממחיר קורס פרונטלי בכיתה

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם

מסלול המאסטר הינו מסלול הכשרה ייעודי למקצועות השיווק הדיגיטלי, אין דרישה לידע מוקדם בשיווק ופרסום בכלל ודיגיטלי בפרט. עם זאת, כתנאי מוקדם להצטרף למסלול , על הסטודנט להוכיח ידע ושימוש בסיסי במחשוב, תוכנות אופיס (אקסל, וורד, פאואר פוינט), ידע ושימוש ברמה סבירה בגלישה ברשת, עבודה בסיסית עם סמארטפונים.

קהל יעד
  • בוגרי תארים אקדמאים המעוניינים בקריירה מקצועית בדיגיטל
  • חיילים משוחררים (הקורס מוכר לפיקדון)
  • אנשי ומנהלי שיווק המעוניינים בהסמכה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי.
  • כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – כעצמאי ו/או כשכיר

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

פרק פתיחה – נכיר את התוכנית, מטרות, מבנה ויעדים. נכיר את הקבוצת פרויקט שלנו ואת המותג מטרה לפרויקט.
לאחר הפתיחה נלמד יסודות שיווק ומבוא לדיגיטל

  • פתיחה
  • יסודות שיווק ופרסום
  • סקירה של שוק הדיגיטל
  • סקירה של זירות הדיגיטל המרכזיות
  • מושגים חשובים בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי
  • משתמשים וקהלים – מאפיינים ושימושים
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
תחקיר לקוח ומחקר שוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד ונחקור את המותג שלנו, נאסוף ממצאים בשטח, נפצח בריף , נגדיר מטרות ונבנה תוכנית עבודה. השלב הבא אחרי פרק זה – הקמת אתר המותג
נושאים מרכזיים בפרק:

  • הגדרת מטרות ותחקיר לקוח
  • איסוף ממצאים
  • פיצוח בריף והגדרת מטרות
  • ניתוח ממצאים והכנת תוכנית עבודה
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
תוכן, כתיבה שיווקית ובניית סיפור דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תוכן מכל הסוגים הוא קריטי להצלחת פעילות שיווקית בכלל ובדיגיטל בפרט. בפרק זה נלמד ליצור ולהפיק תכנים מכל הסוגים – פוסטים לרשתות חברתיות, מאמרים מקצועיים, ניוזלטרים, עבודה עם מאגרי תמונות, צילום ועריכה של סטילס ווידאו (בניד). בעיקר נלמד לייצר תכנים מרגשים, מצחיקים, מניעים לפעולה וערוכים ברמה טובה.

פרק זה כולל מס' יחידות לימוד:

  • בניית סיפור מותג – Storytelling
  • הבריף השיווקי
  • כתיבה יצירתית ושיווקית
  • קופירייטינג וקריאטיב לדיגיטל
  • עיצוב דיגיטלי בסיסי
  • צילום ועריכה בסמארטפון
  • אסטרטגיית תוכן ובניית גאנט תוכן
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
בניית אתר מותג ודף נחיתה (וורדפרס)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נבנה את הנכס הדיגיטלי המרכזי ללקוח שלנו – אתר המותג. נלמד לאפיין את האתר, להתקין אותו בשרת אחסון, לעצב אותו קליל ולהזין תוכן רלוונטי.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • יסודות בניית אתרים, התקנת דומיין ושרת אחסון
  • אפיון מסמך אתר לקוח ותוכנית פעולה
  • פיתוח אתר לקוח והתקנת אלמנטור פרו
  • עבודה עם מערכת הניהול
  • עבודה עם תוספים חשובים
  • הזנת תוכן לאתר
  • התאמה למסכים (מובייל/טאבלט)
  • יצירת בלוג תוכן
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
אופטימיזציה לאתרים וקידום אורגני (SEO)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מיד עם סיום הקמת אתר לקוח, נחל בפעולת קידום ואופטימיזציה ראשונה – SEO.
בפרק זה נלמד לערוך אתר ולבצע אופטימיזציות שיסייעו בקידום דירוג האתר שלנו במנוע חיפוש גוגל.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • מחקר ביטויים-קהלים- מתחרים
  • תוכנית קידום לאתר
  • אסטרטגיית תוכן
  • כתיבת תוכן ל – SEO
  • אופטימיזציית On Page – תוכן, מבנה , YOAST, קונסול
  • קידום פסול ועונשים
  • אופטימיזציית Off Page – קישורים
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל (Google Ads)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

המשך ישיר לקידום אורגני (SEO) בפרק זה נלמד קידום ממומן בגוגל ברשת החיפוש, המדיה ויו טיוב. וכלי פרסום מתקדמים.
נושאים מרכזיים בפרק זה:

  • מחקר ביטויים לקידום ממומן
  • אסטרטגיית קידום מבוסס תוצאות
  • דגשי תוכן למודעות חיפוש
  • הקמת קמפיין חיפוש – A-Z
  • עבודה והטמעת פיקסלים (קודי מעקב)
  • היכרות עם מערכת הדוחות של גוגל אדס + ניתוח דוחות + אינטגרציה
  • הקמת קמפיין ברשת המדיה – דגשי תוכן וקריאטיב, סוגי באנרים
  • הקמת קמפיין יו טיוב
  • קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה וברשת החיפוש
  • אופטימיזציות מתקדמות לקמפיין וביצוע אופטימיזציה לקמפיין אמת
  • הכנה למבחן הסמכה בגוגל יסודות + חיפוש
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ניתוח נתוני קמפיין  - Google Analytics

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד לאסוף נתוני הקמפיינים שלנו באתר הלקוח, נגדיר יעדים, מסעות פרסום וקהלים באתר, נצליב מידע מול נתוני הקמפיינים בגוגל , נלמד בהרחבה כל תחום קודי המעקב ונכיר שתי מערכות גוגל חשובות – גוגל אנליטיקס וגוגל תאג מנג'ר.

  • עבודה עם קודי מעקב (פיקסלים)
  • הטמעת Google Tag Manager באתר
  • הגדרות יעדים ומשפכים.
  • התקנת מערכת גוגל אנליטיקס
  • סימון מסעות פרסום / תיוג קישורים.
  • הפקת דוחות מיוחדים ולוחות בקרה
  • עבודה מול גוגל אדס
  • אופטימיזציות לקמפיינים ובניית קהלים
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נתחיל לעבוד עם עולם הרשתות החברתיות, בראש ובראשונה  – פייסבוק.
נקים ללקוח שלנו את הסביבה העסקית בפייסבוק (עמוד/קבוצה/קהילה) ונתחיל לנהל נוכחות מבוססת תוכן ושיח

  • מחקר שוק והגדרת מטרות לפייסבוק
  • כתיבת תוכן ובניית סיפור בפייסבוק
  • הפקת תכנים ויזואליים ווידאו לפייסבוק
  • ניהול שיח מקדם מותג בעמוד/קבוצות
  • ניהול מוניטין וערכי מותג ברשת
  • הפצה וקידום של תוכן אורגני בפייסבוק
  • מדידה ובקרה ואיסוף מידע
  • התנהלות בקבוצות וקהילות
  • שיתופי פעולה ועבודה מול משפיענים ומובילי דעה
  • התנהלות במצב של משברים
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - אטנסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד איך לקדם את המותג שלנו ברשת אינסטגרם, נקים פעילות עסקית, ניצור אסטרטגיית תוכן מתאימה ונעלה תוכן לפי תוכנית מטרות.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • דרכים ליצירת תמונה מנצחת
  • סטורי ככלי צילום – שימוש והתאמה של הוויז'ואל לפלטפורמה
  • היכרות עם המשתמשים
  • הפצה וקידום של תוכן ויזואלי ברשתות החברתיות
  • היכרות עם כלי מדידה וקידום לקמפיינים
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - You Tube

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד לנהל ולהקים ערוץ תוכן ברשת You Tube. על כל המשמעויות של ניהול זירת תוכן חברתית ברשת הוידאו הגדולה בעולם.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • אסטרטגיה והגדרת מטרות ותוכנית פעולה
  • הקמה וניהול ערוץ תוכן ביו טיוב
  • נכיר סוגי תוכן ביו-טיוב
  • עבודה מול משפיענים ויוטיוברים
  • יצירה והשפעה דרך תכנים ויזואליים
  • קידום של סרטונים לאתר לקוח
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק (Facebook Ads Manager)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד קידום ופרסום ממומן בפייסבוק. נכיר את מערכת הפרסום וכלי הפרסום של פייסבוק, נקים מודעות ונקדם פוסטים לפי מטרות.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • הגדרת מטרות ובניית קהלים ואסטרטגיה לקמפיין ממומן מוכוון מטרות לקוח
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- ads manager
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • הטמעת פיקסלים והקמת קמפיינים מתקדמים (A/B טסטינג, רימרקטינג)
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • ניתוח ומדידה באמצעות פייסבוק אנליטיקס
  • אופטימיזציה לקמפיינים ושילוב עם קמפיינים בגוגל וזירות נוספות
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
קידום תוכן ממומן בטאבולה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד לרכוש לידים ולקדם תנועה לאתר שלנו באמצעות תוכן מקצועי ושיווקי.
נלמד ליישם קידום תוכן ממומן במערכת טאבולה

  • קידום תוכן ממומן ברשת – מבוא ומושגים חיוניים
  • מאפיינים והבדלים למערכות פייסבוק וגוגל
  • הקמת קמפיין טאבולה הלכה למעשה
  • בקרה ומדידה וחיבור לאנליטיקס
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
מיתוג אישי ועסקי וקידום ברשת לינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית ותיקה ומקצועית. לרוב משתמשים בלינקדאין לשיווק בינ"ל אן שיווק עסקים לעסקים (B2B). לינקדאין הינה רשת תוכן מקצועית וממוקדת המשמשת גם לנטוורקינג ומיתוג אישי. היא מהווה יתרון גם בחיפוש עובדים/מומחים ואו חיפוש עבודה ופרוקיטים.

מה נלמד:

  • לינקדאין כזירת עסקים חברתית
  • נטוורקינג ובניית קשרים
  • מיתוג אישי כמנוף למיתוג העסק/המותג
  • הגדרות מתקדמות בחשבון אישי ועסקי בלינקדאין
  • דגשי תוכן ללינקדאין לפי מטרות ומשתמשים
  • קידום ודיוור ממומן בלינקדאין
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
ניהול רשימות תפוצה ודיוור ברשת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

אחד הכלים הוותיקים והיעילים ביותר  – אי מייל מרקטינג (דיוור שיווקי)
למרות חוק הספאם, עדיין עסקים משתשמים בכלי פרסומי זה לקדם מטרות עסקיות – גיוס לידים, שימור ושרות לקוחות, מוניטין ועוד.
בפרק זה נלמד דיוור סמס ודואר אלקטרוני

  • אסטרטגיה לאי מייל מרקטינג והגדרת מטרות
  • איתור, ניהול ובניית רשימת תפוצה
  • סוגי דיוור (אי מייל, סמס)
  • חוק הספאם
  • כלים לניהול והפצה של רשימות תפוצה
  • דגשי תוכן ובניית ניוזלטר מוכוון מטרות
  • הפצה ואוטומציה של ניוזלטרים, זמני הפצה
  • אוטמציות, איסוף נתונים ואופטימיזציה לדיוור
קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
תכנון קריירה דיגיטלית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

​​​​​​​​​​​​​​​כל תחום השיווק הדיגיטלי הוא צעיר במונחי תעסוקה, תפקידים מוגדרים ומשתנים, וכלל שהתחום מתפתח הכל הופך להיות מאוד דינאמי, חלק מהבוגרים יעדיפו להתחיל בקריירה כשכירים וחלק ינסו להקים עסק דיגיטלי עצמאי.
בפרק זה נצייד אתכם בכל הכלים והידע להתחיל בקריירה הן כעצמאיים והן כשכירים

  • עצמאות דיגיטלית – הקמת סוכנות דיגיטל עצמאית/אתר מכירה ברשת/אפליאצייה – ההבדלים, דגשים מקצועיים ועסקיים, הכוונה וטיפים, אתגרים מול הזדמנויות.
  • להיות שכיר דיגיטלי – עבודה בסוכנות/בארגון, ניהול לקוחות, ניהול ספקים/ממשקים , הכוונה תעסוקתית וטיפים לכתיבת קו"ח וראיון עבודה
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

עמנואל טנא

מנהלת קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, מקדמת אתרים. יועצת ומרצה בתחום הדיגיטל מרקטינג

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

חגי קרויזר

בעלים של Teddy Marketing, מנהל קמפיינים דיגיטליים ופרויקטים של דיגיטל אנליזיס
מרצה המכללה בתחומים אלו.

יואל דורון

בוגר המכללה בעבר, בעלים של סוכנות דיגיטל מצליחה ומרצה המכללה בתחום פרסום וקידום ממומן ברשתות חברתיות

ליאור נויפלד

מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום LEAD, בעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של TRUE.
מרצה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג ותוכן יצירתי לדיגיטל

אלון כסיף

מנהל מחלקת דיגיטל וחווית משתמש
מומחה לתהליכי חווית משתמש בפלטפורמות דיגיטליות, הקמת וניהול מוצרים דיגיטליים וחווית לקוח

בוגרי קורס ממליצים

יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס "מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי". עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל "ויראלי" לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט

אפשרויות תעסוקה

מסלול המאסטר מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו ביחידות הלימוד המגוונות. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות
  • מנהלי רשתות חברתיות וקהילות ברשת
  • מנהלי פרויקטים דיגיטל
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית
  • אנליסטים דיגיטליים

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

360° ‎שיווק ופרסום דיגיטלי

רק אצלנו תלמדו בקורס אחד כל מה שאתם צריכים כדי להקים אתרי תוכן, ליצור תוכן דיגיטלי, לנהל ולנתח קמפיינים ממומנים, לבצע אופטימיזציות לאתרים, להפיק וידאו שיווקי ולכתוב כמו קופירייטרים מנוסים.

02 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את המסלול? אחלה! נדאג ללוות אתכם ולספק לכם הכוונה עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.
החלטתם לפצוח בקריירה עצמאית – אמיצים! נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים בהקמת העסק שלכם.

03 Created with Sketch.

התנסות מול לקוחות אמיתיים

רק אצלנו תנהלו פרויקטים עם לקוחות אמיתיים ותצברו ניסיון של ממש תוך כדי הלימודים (במקום ידע תיאורטי בלבד).

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה