360° שיווק ופרסום דיגיטלי - הקריירה הבאה שלך

מסלול מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

כדי להיות מאסטר בפרסום ושיווק דיגיטלי צריך לדעת לשלב בין כל הפלטפורמות וערוצי הפרסום. במסלול המאסטר שלנו, תלמדו איך לבנות תכנית אסטרטגיה מדויקת המשלבת מספר פלטפורמות, איך לעצב ולבנות דפי נחיתה. תכירו לעומק את מערכות הקידום הממומן בגוגל בפייסבוק, תגלו את סודות ה-SEO והקידום האורגני בגוגל ואיך לייצר תוכן מניע לפעולה ברשתות החברתיות.

את כל זה תלמדו מהמרצים הטובים והמנוסים בתחום, במכללה הראשונה בישראל, שהפכה את תחום הניו-מדיה למקצוע נדרש ומובילה אותו כבר 12 שנה ולמעלה מ 18,000 בוגרים.

חזרנו ללמוד בכיתות המפנקות שלנו ועדיין יש אפשרות ללמידה מרחוק מכל מקום בארץ ובחו”ל.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

620 סך היקף שעות אקדמאיות בקורס

2 מפגשים בשבוע

שעות 17:00-21:00 

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: הסבה מקצועית לתחום הדיגיטל

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
23 במאי 2021
מספר מפגשים: 54 (2 מפגשים בשבוע)
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 ימי ראשון ורביעי
2092066 Created with Sketch. דרך מנחם בגין 48, תל אביב.

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם
  • ידע וניסיון בעבודה עם מחשבים ואינטרנט
  • מבחן התאמה
  • אנגלית בסיסית ברמת קריאה
קהל יעד

המסלול הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי

בוגרי הקורס שיסיימו בהצלחה יקבלו
  • תעודת גמר מטעם המכללה לניו-מדיה וכרטיס כניסה לעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי.
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בניהול רשתות חברתיות לקידום עסקים ומותגים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת מעשית בבניית דפי נחיתה עסקיים

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ופרסום דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית – והתאמתה לסוגים שונים של לקוחות

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
פיצוח בריף שיווקי ובניית תכנית עבודה אסטרטגית ללקוח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד, סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד.

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
כתיבה שיווקית וקופי דיגיטל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בטרם נפתח את יחידות הליבה של הקורס, נלמד ונתרגל כתיבה שיווקית דיגיטלית תוך הבחנה בין כתיבה המתאימה לתוכן אורגני – לבין כתיבה המיועדת לקמפיינים ממומנים מוכווני מכירה \ איסוף לידים ותוכן לרשתות חברתיות.

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קידום אורגני בפייסבוק, אינסטגרם,יו טיוב וטיקטוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תלמדו כיצד להקים את הנכסים הדיגיטליים השונים – ותדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לקדם אותם (עד כמה שניתן במגבלות שמטילה כל פלטפורמה) באמצעות שימוש בכלים אורגניים וללא שימוש בקידום ממומן

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
קידום ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במהלך היחידה הזו תלמדו הלכה למעשה את כל מלאכת הקידום הממומן בפייסבוק מא’ ועד ת’ – החל מהקמת הקמפיין ושיגורו, דרך ניתוח הקמפיינים ושימוש בכלי פרסום מתקדמים – וכלה באופטימיזציה שתסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר – בפחות כסף

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
קידום אורגני בגוגל – SEO

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תלמדו מהם הדגשים שעליהם תצטרכו לתת את הדעת כדי להעניק ללקוחות שלכם את הליווי הנדרש במטרה להגיע לפסגת תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
פרסום וקידום ממומן בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תלמדו להקים מגוון רחב של קמפיינים בגוגל – החל מקמפיין חיפוש מניב ומוצלח, דרך קמפיין ברשת המדיה של גוגל באמצעות שימוש בבאנרים – וכלה בקמפיין וידאו ביוטיוב, חברת הבת של גוגל. ביחידה הזו תלמדו להקים את הקמפיין, לנתח אותם וכמובן גם לייעל אותם ולהגדיל את יחסי ההמרה שלכם

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
גוגל תאג מנג'ר

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה תכירו את הגוגל תאג מנג’ר – כלי חינמי שנועד להקל עליכם בהטמעת קודים חשובים באתר שלכם כדי שתוכלו להגיע לקהל איכותי יותר – ולהשיג תוצאות טובות יותר

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניתוח ומדידה בגוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תתוודעו למערכת הגוגל אנליטיקס שבאמצעותה תוכלו לראות את הנתונים החשובים ביותר על הגולשים באתר שלכם: מיהם הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, מהיכן הם מגיעים לאתר שלכם, כמה זמן הם שוהים באתר שלכם – איפה בדיוק הם מבקרים ועוד

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
פרסום וקידום אורגני וממומן בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה נלמד להקים עמוד עסקי בלינקדאין – לייצר תוכן בזירה המקצועית הגדולה בעולם – ולקדם את הדף העסקי שאתם מנהלים באמצעות קמפיין ממומן

קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
קידום ממומן באאוטבריין וטאבולה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה נלמד כיצד לקדם כתבות תוכן באתרים הגדולים בישראל ולחשוף את התוכן שלכם למאות אלפי אנשים מדי יום

קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
בניית דשבורדים לניתוח ואופטימיזציה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה נלמד לבנות דשבורדים (לוח בקרה) שיווקיים שיאפשרן לכם לרכז במקום אחד את נתוני הקמפיינים שלכם ולראות את התמונה המלאה בדו”ח ברור אחד

קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
טיפים חשובים להתנהלות מול לקוחות וספקים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במהלך המפגש הזה נדבר על האופן בו עליכם להתנהל מול לקוחות ו\או ספקים פוטנציאליים אחרים – נתייחס בין היתר לטעויות הנפוצות, לחלוקת העבודה – וכמובן גם לאופן בו עליכם לתמחר את העבודה שלכם – בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים

קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
סדנת תעסוקה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הזה נבין כיצד להיערך טוב יותר לראיונות עבודה ו\או לפגישות עם לקוחות – ומה עליכם לעשות כדי להבליט את העשייה והניסיון שלכם במטרה לבדל את עצמכם מאחרים

קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
סיכום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הסיכום של הקורס נסכם את החומר הנלמד לאורך הקורס – ואת חלקו השני נקדיש להצגת עבודות הגמר שלכם

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית בכיתת לימוד.

ההרצאות מוקלטות ונשמרות במערכת הלמידה (Moodle) ותתאפשר גישה לא מוגבלת להקלטות

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

רועי לוסטיגר
אחרי תקופה לא קצרה אני מרגיש שאני צריך להודות ובמיוחד להמליץ על המכללה הכי חזקה בתחום הדיגיטל היום
אני הגעתי לקורס עם אפס ידע בדיגיטל (חוץ מחווה בfarm vill ודיי מצליחה יש לציין).
מהרגע הראשון כל מרצה שאב אותנו לעולם הדיגיטל בתחומו ודיבר על המקצוע בעיניים בורקות לא יכולתי שלא להתאהב במקצוע, אחד הדברים הבולטים במכללה מלבד הידע והפרקטיקה שכל מרצה מעביר בנפרד הוא היחס האישי והזמן מחוץ למכללה שכל הסגל מקדיש ותורם מעצמו ונותן מענה לכל שאלה שרק היה לי.
לאחר 8 חודשים של לימודים מדהימים אני בהחלט שולט בתחום שבחרתי מכל המגוון הרחב שלמדתי ויישמתי בקורס, נותר להגיד תודה למכללה על הידע והקדשת הזמן להכניס אותי לשוק העבודה במהירות.
רועי לוסטיגר
דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס “מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי”. עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל “ויראלי” לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט

אפשרויות תעסוקה

מסלול המאסטר מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו ביחידות הלימוד המגוונות. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות
  • מנהלי רשתות חברתיות וקהילות ברשת
  • מנהלי פרויקטים דיגיטל
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית
  • אנליסטים דיגיטליים

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום