בקורס "הכשרת מנהלי ומנהלות קמפיינים דיגיטליים" של המכללה לניו-מדיה, תלמדו איך להוביל את רכבת המסרים הדיגיטלית, לעצור בתחנות הנכונות ולהעלות את הנוסעים הנכונים.

בתום הקורס, יהיה לכם ארגז כלים מאובזר ומסודר, שיפרוץ עבורכם את הכניסה לשוק השיווק הדיגיטלי כמנהלי קמפיינים ממומנים במגוון חברות, ארגונים, או באופן עצמאי –  במשק הישראלי ו/או הגלובאלי.

המסלול הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי

176 שעות לימוד אקדמאיות

30 מפגשים פרונטליים

1-2 מפגשים בשבוע (תלוי מסלול)

רמת הקורס: מתחילים 

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

מוכר לפיקוח ממשלתי של משרד העבודה

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
22 בדצמבר 2020
מספר מפגשים: 30 (2 מפגשים בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שלישי וחמישי
2092066 Created with Sketch. 17:00-21:00
Group 17 Created with Sketch.
28 בפברואר 2021
מספר מפגשים: 30 (מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ראשון (אונליין - ZOOM)
2092066 Created with Sketch. 17:00-21:00
Group 17 Created with Sketch.
08 במרץ 2021
מספר מפגשים: 30 (מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שני (ייעודי לעמותת אחריי)
2092066 Created with Sketch. 10:00-14:00

למי מיועד המסלול?

דרישות וידע מוקדם
  • מבחן רמה
  • יכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות.
  • יכולת מוכחת בעבודה עם מחשבים וכלי אופיס (בעיקר – וורד ואקסל).
  • אנגלית בסיסית טובה ברמת קריאה.
קהל יעד
  • אנשים המעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי כשכירים – בסוכנויות פרסום ודיגיטל, בארגונים או חברות אונליין.
  • אנשים המעוניינים לפתח מסלול של יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים.
  • מנהלי שיווק ודיגיטל המעוניינים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים, למטרות ניהול ספקי משנה או במטרה לקבל יכולת עצמאית לנהל את הקמפיינים של הארגון בו הם עובדים.
כשאסיים את הקורס אצא עם
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בזירות הדיגיטליות החשובות
  • שליטה מלאה בכלי מדידה, ניתוח וניטור של אפיקי הפרסום השונים
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית וקופי דיגיטל מוכווני קמפיין ממומן – תוצאתי
  • יכולת פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה לקמפיין ממומן מא' ועד ת'
  • ניטור קהלים מתקדם וניהול קמפיינים מבוססי  Data ו- Remarketing
מבחני הסמכה Google Ads
הכנה לבחינת הסמכה של גוגל אדס.
הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל
הכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא, יסודות ואסטרטגיה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לשיווק דיגיטלי
  • מושגי יסוד, שיווק אונליין VS אופליין
  • מעוקבים ללקוחות
  • קרוס פלטפורמס
  • מחקר שוק ואסטרטגיה
  • בריף
  • מסע לקוח ותכנית עבודה
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
קופירייטינג וכתיבה שיווקית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יסודות הכתיבה
  • המשפט הראשון
  • הנעה לפעולה
  • מחסום כתיבה
  • מיקרו קופי
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות, בניית קהלים אסטרטגיה לקמפיין ממומן
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- Ads Manager
  • הקמת קמפיינים מסוג – מיקומים, וידאו, המרות, טופס לידים, הטמעת פיקסלים
  • הקמת קמפיינים מסוג – A/B טסטינג, רימרקטינג וקהלים מתקדמים
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • פייסבוק אנליטיקס, דו"חות ואופטימיזציה
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל אדס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר ואסטרטגיה לבניית קמפיין ממומן בגוגל
  • מחקר ביטויים לקידום ממומן
  • הקמת קמפיין מא' ועד ת' ברשת החיפוש
  • אופטימיזציה לקמפיין ברשת החיפוש
  • תקציב ותקצוב
  • עבודה והטמעת פיקסלים (קודי מעקב)
  • העלאת קמפיין יוטיוב כולל מבוא וחידוד קהלים
  • קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה וברשת החיפוש
  • אופטימיזציות מתקדמות לקמפיין וביצוע אופטימיזציה לקמפיין אמת
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
אנליזה דיגיטלית וגוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לגוגל תאג מנג'ר
  • הגדרת מטרות למדידה
  • היכרות עם גוגל אנליטיקס
  • בניית מסעות לקוח , יעדים וקהלים
  • עבודה עם מערכת הדוחות
  • הפקת מסמכים
  • ניתוח ביצועים של דף נחיתה/אתר
  • SimilarWeb
    • מבוא והיכרות עם SimilarWeb
    • ניתוח מתחרים
    • ניתוח טרנדים, תנועת גולשים והתנהגות גולשים באתר
  • Hotjar
    • אנליזה של דפי נחיתה וביצועי אתר
    • יצירת מפות חום (Heat Map) בהוטג'אר
    • ניתוח ממשק משתמש (UI)
  • גוגל אנליטיקס Best Practiced
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
לינקדאין אורגני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • מובילי דעה וקהילות
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
קידום תוכן ממומן באמצעות Outbrain + Taboola

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מאפיינים והבדלים בין המערכות
  • שלבים בהקמת קמפיין בממשקים
  • מיקומים, דגשי תוכן, ניתוח בקרה ודו"חות
  • תרגול הקמת קמפיין
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
סיכום הקורס והכנה ליום שאחרי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיכום קורס
  • הצגת פרויקט הסיום מול פאנל מרצים ואורחים
  • הכוונה תעסוקתית וכתיבת קורות חיים
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

חגי קרויזר

בעלים של Teddy Marketing, מנהל קמפיינים דיגיטליים ופרויקטים של דיגיטל אנליזיס
מרצה המכללה בתחומים אלו.

עמנואל טנא

מנהלת קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, מקדמת אתרים. יועצת ומרצה בתחום הדיגיטל מרקטינג

יואל דורון

בוגר המכללה בעבר, בעלים של סוכנות דיגיטל מצליחה ומרצה המכללה בתחום פרסום וקידום ממומן ברשתות חברתיות

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

אמיתי נחמד

מומחה לפרסום ושיווק דיגיטלי. מרצה ויועץ לאסטרטגיה דיגיטלית.

מרצה במסלול מנהלי קמפיינים דיגיטליים [PPC]

רגע... יש לי שאלה

מה זה PPC?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

המונח PPC מבטא את עולמות הפרסום הממומן באינטרנט,
ראשי התיבות של PPC הם Pay Per Click.
יש ביטוי מקביל לPPC שנקרא CPC שזה אומר Cost Per Click.

אז אם אתם רוצים ללמוד פרסום ממומן באינטרנט הגעתם לקורס הנכון.

קרא עוד קרא פחות
אז מה לומדים בקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בקורס תלמד להיות מומחה לפרסום ממומן ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם,
תדע לפרסם באופן ממומן גם ב – Google, יוטיוב, טאבולה ואווטבריין.
תלמד לנהל קהלים ולדוור אליהם באימייל מרקטינג ולבצע אינטגרציות ואוטומציות.
בנוסף הקורס יכשיר אותך לנתח נתונים ולהפיק תובנות מהקמפיין בכדי לעשות אופטימיזציה.

קרא עוד קרא פחות
מה נדרש ממני והאם צריך לבוא עם ידע מקדים?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בכדי להיות מנהל PPC טוב יהיה עליך ללמוד המון מושגים מעולמות השיווק ולהיות מסוגל ללמוד תוך כדי העבודה והלימודים בזמן אמת בכדי לבצע פעולות שיווקיות איכותיות.

אל דאגה, בקורס ילמדו אותך טובי המרצים עם ניסיון של שנים.

קח לך מושג אחד ללמוד – RTM (Real Time Marketing)

קרא עוד קרא פחות
איזה כלים יהיו לי בסוף הקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בסוף הקורס תוכל להיות מנהל קמפיינים מקצועי ולהשתלב בתעשיית השיווק הדיגיטלית כשכירים או כנותני שירות או אפילו לפתוח עסק משלכם בשיווק דיגיטלי.

קרא עוד קרא פחות
האם נדרש להכין מטלות או להגיש פרויקט?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כן, במהלך קרוס תלמדו מגוון פלטפורמות פרסום ותצטרכו לתרגל בכדי להצליח.

במהלך הקורס נכוון אתכם ונסייע לכם להצליח לבנות תיק עבודות מרשים.

בסוף הקורס יהיה אירוע שיא בו תציגו את הפרויקטים שלכם.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

נוכחות של 80% לפחות (השלמה תחשב כנוכחות)

הגשת 80% ממטלות הקורס
הגשת פרוייקט סיכום בציון עובר

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

אנא עדכנו לי נוכחות.

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
חן אברהם
המוניטין שצברנו במשך השנים, כמכללה שמוציאה תחתיה אנשי מקצוע איכותיים שמבינים את עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי לעומק, מוביל לכך שבעקבות לא מעט שיתופי פעולה עם אותם גופים, הסטודנטים שלנו מתראיינים ומוצאים עבודות בחברות שזה חלום לעבוד בהם

חן עברה אצלנו תהליך מיון עבור חברת Front Story הנפלאה, והתקבלה לתפקיד מנהלת קמפיינים לשוק הבינ"ל.

חן אברהם אנחנו גאים בך בטירוף!

חן אברהם
מנהלת קמפיינים PPC בחברת FrontStory
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס "מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי". עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל "ויראלי" לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט
נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
אלעד אזולאי

אלעד החליט להירשם לקורס "מנהלי מדיה חברתית" המכללה לניו-מדיה. במהלך הלימודים ניהל את דף הפייסבוק של החזאית שרון וקסלר. עם סיום הלימודים, התברג בתור סמנכ"ל שיווק ברשת מלונות חדשה באילת, שם עבד כשנה וחצי. כיום אלעד מנכ"ל "מלון אירופה 1917" בטבריה.

אלעד אזולאי
מנכ"ל מלון אירופה 1917

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי קמפיינים PPC , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

  • עבודה בסוכנויות פרסום ו/או דיגיטל
  • הקמת סוכנות עצמאית לניהול קמפיינים
  • ניהול קמפיינים ממומנים בארגונים וחברות
  • ניהול פרויקטים דיגיטליים

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו-מדיה, מכשירה מנהלי קמפיינים בפרט ואנשי דיגיטל בכלל למעלה מעשר שנים. יש לנו יותר מ 3,000 בוגרים רק לקורס מנהלי קמפיינים (PPC), מרביתם השתלבו בתעשייה כשכירים וכעצמאיים. חלק מבוגרנו הקימו סוכנויות דיגיטל מובילות ובעצמם חוזרים ומגייסים בוגרים צעירים.
המרצים שלנו – תחשבו על עשרות מחזורי קורסים ו 3,000 בוגרים ותבינו לבד כמה ניסיון הם צברו בעשור האחרון,

02 Created with Sketch.

פרקטיקה - פרקטיקה - פרקטיקה

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים

 

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! נדאג ללוות אתכם ולספק לכם הכוונה עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.
החלטתם לפצוח בקריירה עצמאית – אמיצים! נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים בהקמת העסק שלכם.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio