הקריירה הבאה שלך בעולם הפרסום הדיגיטלי

מסלול ניהול קמפיינים דיגיטליים [PPC]

אחד התפקידים המבוקשים ביותר גם בקרב משרדי פרסום ושיווק וגם בקרב עסקים וחברות הוא תפקידו של מנהל הקמפיינים. במסלול ה- PPC אנחנו מספקים את כל הידע הנדרש בניהול קמפיינים בפלטפורמות הבולטות בדיגיטל כדי שהסטודנטים שלנו יסיימו את הקורס עם מקצוע ביד. בתום הקורס, יהיה לכם ארגז כלים מאובזר ומסודר, שיאפשר לכם להיכנס בראש מורם לשוק השיווק הדיגיטלי ולהשתלב  כמנהלי קמפיינים ממומנים במגוון חברות, ארגונים, או באופן עצמאי –  במשק הישראלי או הגלובאלי.

150 שעות לימוד אקדמאיות

28 מפגשים פרונטליים

1 מפגשים בשבוע

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

מוכר לפיקוח ממשלתי של משרד העבודה

רמת הקורס: מתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
27 ביולי 2020
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. ימי שני וחמישי - 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב
Group 17 Created with Sketch.
23 בספטמבר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ימי רביעי - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב
Group 17 Created with Sketch.
31 בדצמבר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ימי חמישי - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב

למידה בכיתה או למידה מרחוק | מה מתאים לך?

למידה בכיתה
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • אפשרות לצפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • חיבור למערכת למידה עם גישה לחומרי הלימוד, קבוצות תמיכה מקצועיות ומדריכי עזר רלוונטיים
למידה מרחוק
  • השתתפות בשיעורים בצפייה מרחוק בזמן אמת
  • אפשרות לצפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • חיבור למערכת למידה עם גישה לחומרי הלימוד, קבוצות תמיכה מקצועיות ומדריכי עזר רלוונטיים
  • חיסכון של 25% ממחיר קורס פרונטלי בכיתה

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם

קורס מנהלי קמפיינים הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, אין דרישה לידע מוקדם בשיווק ופרסום בכלל ודיגיטלי בפרט.
עם זאת, כתנאי מוקדם להצטרף למסלול , על הסטודנט להוכיח ידע ושימוש בסיסי במחשוב, תוכנות אופיס (אקסל, וורד, פאואר פוינט), ידע ושימוש ברמה סבירה בגלישה ברשת, עבודה בסיסית עם סמארטפונים.

למי מיועד הקורס?
  • אנשים המעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי כשכירים – בסוכנויות פרסום ודיגיטל, בארגונים וחברות אונליין.
  • אנשים המעוניינים לפתח מסלול של יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים.
  • מנהלי שיווק ודיגיטל המעוניינים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים אם למטרות ניהול ספקי משנה ואם במטרה לקבל יכולת עצמית לנהל את הקמפיינים של הארגון בו הם עובדים.

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
מבוא ויסודות שיווק דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הקורס והמכללה
  • מבוא לשיווק דיגיטלי
  • מושגי יסוד
  • התנהגות צרכנים בדיגיטל
  • היכרות עם עולם ה – Performance – קידום ממומן מבוסס תוצאות
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
תוכן וקופי לקידום ממומן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סוגי תוכן בדיגיטל
  • בריף לקוח – הבנה ופיצוח
  • אסטרטגית תוכן לקידום ממומן
  • תוכן וקריאטיב מותאם זירות הפרסום
  • תוכנית תוכן לקמפיין ממומן
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק (FAM)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא, היכרות עם צורת הפרסום בפייסבוק
  • בניית קמפיין ראשוני במערכת ה – Ads Manager
  • בניית קמפיין מרובה קהלים, פרסום באינסטגרם
  • Lead Ads, Audiences
  • מעקב אחר המרות
  • ניתוח ומדידה ואופטימיזציה, עבודה בריבוי קמפיינים
  • פרסום באמצעות Messenger, הצגת תרגיל מסכם יחידת פייסבוק
  • מפגשי תרגול
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל אדס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר ביטויים לקידום ממומן
  • אסטרטגיית קידום מבוסס תוצאות
  • דגשי תוכן למודעות חיפוש
  • הקמת קמפיין חיפוש – A-Z
  • עבודה והטמעת פיקסלים (קודי מעקב)
  • היכרות עם מערכת הדוחות של גוגל אדס + ניתוח דוחות + אינטגרציה
  • הקמת קמפיין ברשת המדיה – דגשי תוכן וקריאטיב, סוגי באנרים
  • הקמת קמפיין יו טיוב
  • קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה וברשת החיפוש
  • אופטימיזציות מתקדמות לקמפיין וביצוע אופטימיזציה לקמפיין אמת
  • מפגשי תרגול
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
הכנה למבחני הסמכה של גוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בסיום יחידת גוגל אדס נכין ונגיש אתכם לבחינת הסמכה של  גוגל אדס. הכנה למבחן יסודות הפרסום של גוגל והכנה לבחינה מתקדמת ברשת החיפוש.

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
גוגל אנליטיקס - מדידה וניתוח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרות יעדים ומשפכים.
  • התקנת מערכת גוגל אנליטיקס
  • סימון מסעות פרסום / תיוג קישורים.
  • הפקת דוחות מיוחדים ולוחות בקרה
  • עבודה מול גוגל אדס
  • אופטימיזציות לקמפיינים ובניית קהלים
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
גוגל תאג מנג'ר

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה עם קודי מעקב (פיקסלים)
  • היכרות והטמעה של גוגל תג מנג'ר (GTM)
  • תגיות ל – GTM לפרסום ומדידה: גוגל, פייסבוק, גוגל אנליטיקס
  • עבודה עם Variables מובנים
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
מיתוג אישי ועסקי בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • לינקדאין כזירת עסקים חברתית
  • נטוורקינג ובניית קשרים
  • מיתוג אישי כמנוף למיתוג העסק/המותג
  • הגדרות מתקדמות בחשבון אישי ועסקי בלינקדאין
  • דגשי תוכן ללינקדאין לפי מטרות ומשתמשים
  • קידום ודיוור ממומן בלינקדאין
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
קידום תוכן ממומן ב - Taboola

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם המערכות
  • הקמת קמפיין
  • מדידה ורימרקטינג
  • אסטרטגיות מתקדמות
  • השוואה בין הפלטפורמות
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
תכנון קריירה דיגיטלית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל תחום השיווק הדיגיטלי הוא צעיר במונחי תעסוקה, תפקידים מוגדרים ומשתנים, וכלל שהתחום מתפתח הכל הופך להיות מאוד דינאמי, חלק מהבוגרים יעדיפו להתחיל בקריירה כשכירים וחלק ינסו להקים עסק דיגיטלי עצמאי.
בפרק זה נצייד אתכם בכל הכלים והידע להתחיל בקריירה הן כעצמאיים והן כשכירים

  • עצמאות דיגיטלית – הקמת סוכנות דיגיטל עצמאית/אתר מכירה ברשת/אפליאצייה – ההבדלים, דגשים מקצועיים ועסקיים, הכוונה וטיפים, אתגרים מול הזדמנויות.
  • להיות שכיר דיגיטלי – עבודה בסוכנות/בארגון, ניהול לקוחות, ניהול ספקים/ממשקים , הכוונה תעסוקתית וטיפים לכתיבת קו"ח וראיון עבודה
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

חגי קרויזר

בעלים של Teddy Marketing, מנהל קמפיינים דיגיטליים ופרויקטים של דיגיטל אנליזיס
מרצה המכללה בתחומים אלו.

עמנואל טנא

מנהלת קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, מקדמת אתרים. יועצת ומרצה בתחום הדיגיטל מרקטינג

יואל דורון

בוגר המכללה בעבר, בעלים של סוכנות דיגיטל מצליחה ומרצה המכללה בתחום פרסום וקידום ממומן ברשתות חברתיות

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

בוגרי קורס ממליצים

יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס "מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי". עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל "ויראלי" לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט
נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
אלעד אזולאי

אלעד החליט להירשם לקורס "מנהלי מדיה חברתית" המכללה לניו-מדיה. במהלך הלימודים ניהל את דף הפייסבוק של החזאית שרון וקסלר. עם סיום הלימודים, התברג בתור סמנכ"ל שיווק ברשת מלונות חדשה באילת, שם עבד כשנה וחצי. כיום אלעד מנכ"ל "מלון אירופה 1917" בטבריה.

אלעד אזולאי
מנכ"ל מלון אירופה 1917

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי קמפיינים PPC , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

  • עבודה בסוכנויות פרסום ו/או דיגיטל
  • הקמת סוכנות עצמאית לניהול קמפיינים
  • ניהול קמפיינים ממומנים בארגונים וחברות
  • ניהול פרויקטים דיגיטליים

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו-מדיה, מכשירה מנהלי קמפיינים בפרט ואנשי דיגיטל בכלל למעלה מעשר שנים. יש לנו יותר מ 3,000 בוגרים רק לקורס מנהלי קמפיינים (PPC), מרביתם השתלבו בתעשייה כשכירים וכעצמאיים. חלק מבוגרנו הקימו סוכנויות דיגיטל מובילות ובעצמם חוזרים ומגייסים בוגרים צעירים.
המרצים שלנו – תחשבו על עשרות מחזורי קורסים ו 3,000 בוגרים ותבינו לבד כמה ניסיון הם צברו בעשור האחרון,

02 Created with Sketch.

פרקטיקה - פרקטיקה - פרקטיקה

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים

 

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! נדאג ללוות אתכם ולספק לכם הכוונה עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.
החלטתם לפצוח בקריירה עצמאית – אמיצים! נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים בהקמת העסק שלכם.

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה