הקריירה הבאה שלך בעולם הפרסום הדיגיטלי

מנהלי קמפיינים ממומנים [PPC]

בקורס “הכשרת מנהלי ומנהלות קמפיינים דיגיטליים” של המכללה לניו-מדיה, תלמדו איך להוביל את רכבת המסרים הדיגיטלית, לעצור בתחנות הנכונות ולהעלות את הנוסעים הנכונים.
בתום הקורס, יהיה לכם ארגז כלים מאובזר ומסודר, שיפרוץ עבורכם את הכניסה לשוק השיווק הדיגיטלי כמנהלי קמפיינים ממומנים במגוון חברות, ארגונים, או באופן עצמאי – במשק הישראלי או הגלובאלי.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

140 שעות לימוד אקדמאיות

26 מפגשים

1-2 מפגשים בשבוע (תלוי מסלול)

רמת הקורס: מתחילים 

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

מוכר לפיקוח ממשלתי של משרד העבודה

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
11 באפריל 2021
מספר מפגשים: 26 מפגשים (מקוון)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ראשון + רביעי
2092066 Created with Sketch. 17:00-21:00
Group 17 Created with Sketch.
28 ביוני 2021
מספר מפגשים: 26 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שני + חמישי
2092066 Created with Sketch. 17:00-21:00

למי מיועד המסלול?

דרישות וידע מוקדם
  • מבחן מיון
  • יכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות.
  • יכולת מוכחת בעבודה עם מחשבים וכלי אופיס (בעיקר – וורד ואקסל)
קהל יעד
  • אנשים המעוניינים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי כשכירים – בסוכנויות פרסום ודיגיטל, בארגונים או חברות אונליין.
  • אנשים המעוניינים לפתח מסלול של יזמות דיגיטלית ולהקים סוכנות פרסום דיגיטלית לעסקים.
  • מנהלי שיווק ודיגיטל המעוניינים ללמוד את הפרקטיקה של ניהול קמפיינים ממומנים, למטרות ניהול ספקי משנה או במטרה לקבל יכולת עצמאית לנהל את הקמפיינים של הארגון בו הם עובדים.
  • המסלול הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי
כשאסיים את הקורס אצא עם
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בזירות הדיגיטליות החשובות
  • שליטה מלאה בכלי מדידה, ניתוח וניטור של אפיקי הפרסום השונים
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית וקופי דיגיטל מוכווני קמפיין ממומן – תוצאתי
  • יכולת פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה לקמפיין ממומן מא’ ועד ת’
  • ניטור קהלים מתקדם וניהול קמפיינים מבוססי Data ו- Remarketing
הקורס כולל הכנה לבחינת הסמכה של גוגל אדס
  • הכנה למבחן Google Search ו – Google Display

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
מבוא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתיחה
    • אודות המכללה
    • נהלים
    • זכוית
    • חובות
    • מערכת מודל
    • קורונה
  • אודות המסלול ותדרוך פרויקט
    • ניתוח תפקיד
    • תעשיית הדיגיטל
    • תדרוך ראשוני לפרויקט קורס
    • תדרוך גיוס עסק לפרויקט (קריטריונים לגיוס לקוח לפרויקט)
  • יסודות שיווק דיגיטלי
    • מבוא לדיגיטל
    • שיווק אונליין VS אופליין
    • צרכנות דיגיטלית
    • זירות ומשתמשים
    • מושגים חשובים בפרפורמנס מרקטינג
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
מבוא ואסטרטגיה לקידום ממומן בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לקידום ממומן (פרפורמנס)
  • מבנה חשבון והגדרות עיקריות
  • מה זה ציון איכות QS
  • שיטות למחקר מילות מפתח בפרפומנס
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
מחקר מילים וביטויים בגוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניתוח משימות בית (1-2 משימות)
  • פיתוח מילים ע”י Keyword Planner (בשיטת פרפורמנס)
  • סוגי התאמה למילות מפתח
  • Negatives
  • חלוקה נכונה לקבוצות AdGroups בשיטת פרפורמנס
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
הקמת קמפיין ברשת החיפוש - Google Search

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניתוח משימות בית (1-2 משימות)
  • הקמת קמפיין חיפוש – A Z
  • כתיבת מודעות Ads + תוספים Ad Extensions
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
הגדרת המרות ויצירת פיקסלים (קודי מעקב) + דוחות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ניתוח משימות בית (1-2 משימות)
  • תקציב ותקצוב
  • סוגי המרות/פיקסל וההקשר לדפי הנחיתה שלנו
  • יצירת קודי ההמרה בגוגל אדס + כיצד מטמיעים המרות באתר
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
אופטימיזציה לרשת החיפוש + תרגול הקמת קמפיינים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול מלא של גוגל Search בפלטפורמה עצמה – כל מה שנלמד עד כה
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
הקמת קמפיין ברשת המדיה - Google Display + רשת יו טיוב

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיין ברשת המדיה – GDN
    • בניית הקמפיין
    • סוגי באנרים
    • מחקר מקדים
    • דוחות
  • הקמת קמפיין יו טיוב
    • בניית הקמפיין
    • סוגי באנרים
    • מחקר מקדים
    • דוחות
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
קמפיין מתקדם בגוגל - רימרקטינג ברשת החיפוש והמדיה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מה זה רימרקטינג
  • הקמת קמפיין רימרקטנג ברשת החיפוש והמדיה
    • GDN /יוטיוב
    • RLSA
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
דוחות ואופטימיזציה לגוגל + גוגל אדיטור

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות בסיסית עם דוחות גוגל אדס
  • דוגמאות לאופטימיזציה
  • היכרות בסיסית עם גוגל אדיטור
  • הסבר קצר על המבחן הסמכה
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
תרגול - אופטימיזציות לקמפיינים ואירוע שיא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • Workshop – הקבוצות יתרגלו קמפיינים ואופטמיזציות ללקוחות שלהם תוך תמיכה והנחיה של המרצה.
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
מבוא לגוגל תאג מנג'ר

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם גוגל תאג מנג’ר
  • עבודה עם פיקסלים
  • התקנה והטמעה באתר
  • התקנה והטמעה באתר העסקי
  • חיבור לקמפיינים
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
מבוא לגוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות למדידה
  • היכרות עם גוגל אנליטיקס
  • בניית מסעות
  • יעדים וקהלים
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
גוגל אנליטיקס, מערכת דוחות, מסמכים וביצועים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה עם מערכת הדוחות
  • הפקת מסמכים
  • ניתוח ביצועים של דף נחיתה/אתר
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
ניהול דף הפייסבוק העסקי וקידום אורגני בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרות חשובות בדף העסקי, כלים להגדלת החשיפה האורגנית
  • היכרות עם ממשק ה- INSIGHTS של העמוד
קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
ניהול דף האינסטגרם העסקי וקידום אורגני באינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • דגשים חשובים לניהול הפעילות באינסטגרם
  • דרכים לגיוס עוקבים ואסטרטגיית תוכן אינסטגרמית
קרא עוד קרא פחות
הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק - חלק א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק
    • הגדרת סוג הקמפיין
    • פילוח קהלי יעד
    • הגדרת זירות הפרסום
    • הגדרת לוח זמנים ותקציב
קרא עוד קרא פחות
הקמת הקמפיין הממומן בפייסבוק - חלק ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיום העלאת הקמפיין – שלב שיטת החיוב והקריאייטיב
קרא עוד קרא פחות
ניתוח דו"חות ואופטימיזציה בפייסבוק + קמפיין וואטסאפ

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הצגת תוצרים של 2-3 סטודנטים (קמפיין ראשון)
  • ניתוח דו”חות ואופטימיזציה
  • קמפיין וואטסאפ
קרא עוד קרא פחות
כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • המשך הצגת דו”חות ניתוח של הקמפיינים מהשיעורים הקודמים
  • היכרות ושימוש בכלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק
    • קהלים מותאמים וקהלים דומים
    • הטמעת פיקסלים
    • קהלים מותאמים וקהלים דומים
קרא עוד קרא פחות
קמפיינים ממומנים מיוחדים בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הצגת 2-3 קמפיניים (קמפיין שני) בכיתה
  • מודעות לידים
  • הקמת ביזנס מנג’ר
  • קמפיין מסנג’ר
קרא עוד קרא פחות
קמפיין המרות + סיכום יחידת הקידום הממומן בפייסבוק + אירוע שיא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • קמפיין המרות
  • סיכום יחידה ואירוע השיא
קרא עוד קרא פחות
טאבולה /אאוטבריין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם שני הממשקים ,ההבדלים בינהם, שלבים בהקמת קמפיין בכל ממשק
  • מיקומים, דגשי תוכן, ניתוח ובקרה, דוחות
  • תרגול הקמת קמפיין הלכה למעשה באאוטבריין או טאבולה
קרא עוד קרא פחות
לינקדאין אורגני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • מובילי דעה בלינקדאין
  • קהילות לינקדאין
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
קרא עוד קרא פחות
קידום ממומן בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתיחת חשבון קמפיינים
  • הקמת קמפיין מא’ עד ת’
  • סוגי קמפיינים Inmail
קרא עוד קרא פחות
סדנת הכנה לשוק העבודה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הכרת תחום הדיגיטל בשוק העבודה
  • סקירת הזדמנויות תעסוקתיות
  • דגשים לפתיחת עסק
  • צ’ק ליסט לניהול פרויקט
  • כתיבת קו”ח וטיפים לראיון עבודה מקצועי
קרא עוד קרא פחות
סיכום וסיום

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל קבוצה מקבלת 20-30 דק’ להצגת הפרויקט לפורום שופטים המורכב ממרצי הקורס ואורחים

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

חגית גידרון

מרצה בכירה ומבוקשת לניהול רשתות חברתיות, אסטרטגיה וניהול קמפיינים. מחלוצות הפרסום בדיגיטל,יועצת למשרדי פרסום וחברות. חגית תדע לתבל את החומר התיאורטי והטכני במהלכים שיווקיים בהם לקחה חלק. במיוחד בהקמת פלטפורמות שיווקיות בדיגיטל של המותגים המובילים בישראל כמו: החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה, פריגת, נסטי שהפכו לפיוז-טי), אסם, שטראוס, סנו ועוד דרך משרדי הפרסום arc ו-e-dologic מקבוצת פובליסיס, וסוכנות הפרסום d-say. מרצה באקדמיה ויועצת למשרד העבודה לפיתוח הכשרות מקצועיות.

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

עדי ארקין

אשת תוכן, קריאייטיב ובניית מיתוג מקצועי ואישי דיגיטלי.
קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה זה PPC?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

המונח PPC מבטא את עולמות הפרסום הממומן באינטרנט,
ראשי התיבות של PPC הם Pay Per Click.
יש ביטוי מקביל לPPC שנקרא CPC שזה אומר Cost Per Click.

אז אם אתם רוצים ללמוד פרסום ממומן באינטרנט הגעתם לקורס הנכון.

קרא עוד קרא פחות
אז מה לומדים בקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בקורס תלמד להיות מומחה לפרסום ממומן ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגרם,
תדע לפרסם באופן ממומן גם ב – Google, יוטיוב, טאבולה ואווטבריין.
תלמד לנהל קהלים ולדוור אליהם באימייל מרקטינג ולבצע אינטגרציות ואוטומציות.
בנוסף הקורס יכשיר אותך לנתח נתונים ולהפיק תובנות מהקמפיין בכדי לעשות אופטימיזציה.

קרא עוד קרא פחות
מה נדרש ממני והאם צריך לבוא עם ידע מקדים?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בכדי להיות מנהל PPC טוב יהיה עליך ללמוד המון מושגים מעולמות השיווק ולהיות מסוגל ללמוד תוך כדי העבודה והלימודים בזמן אמת בכדי לבצע פעולות שיווקיות איכותיות.

אל דאגה, בקורס ילמדו אותך טובי המרצים עם ניסיון של שנים.

קח לך מושג אחד ללמוד – RTM (Real Time Marketing)

קרא עוד קרא פחות
איזה כלים יהיו לי בסוף הקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בסוף הקורס תוכל להיות מנהל קמפיינים מקצועי ולהשתלב בתעשיית השיווק הדיגיטלית כשכירים או כנותני שירות או אפילו לפתוח עסק משלכם בשיווק דיגיטלי.

קרא עוד קרא פחות
האם נדרש להכין מטלות או להגיש פרויקט?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כן, במהלך קרוס תלמדו מגוון פלטפורמות פרסום ותצטרכו לתרגל בכדי להצליח.

במהלך הקורס נכוון אתכם ונסייע לכם להצליח לבנות תיק עבודות מרשים.

בסוף הקורס יהיה אירוע שיא בו תציגו את הפרויקטים שלכם.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תעודת – מנהל קמפיינים דיגיטליים PPC של המכללה לניו-מדיה
  • תעודת ניהול קמפיינים ממומנים PPC של משרד העבודה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

    • 60% ציון עובר מבחינה עיונית בסיום הקורס
    • 70% ציון עובר מפרוייקט הגמר
    • 80% נוכחות בשיעורים
    • 80% הגשת מטלות ושיעורי בית
    • 100% הגשת מטלות מסכמות יחיד
קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

רועי לוסטיגר
אחרי תקופה לא קצרה אני מרגיש שאני צריך להודות ובמיוחד להמליץ על המכללה הכי חזקה בתחום הדיגיטל היום
אני הגעתי לקורס עם אפס ידע בדיגיטל (חוץ מחווה בfarm vill ודיי מצליחה יש לציין).
מהרגע הראשון כל מרצה שאב אותנו לעולם הדיגיטל בתחומו ודיבר על המקצוע בעיניים בורקות לא יכולתי שלא להתאהב במקצוע, אחד הדברים הבולטים במכללה מלבד הידע והפרקטיקה שכל מרצה מעביר בנפרד הוא היחס האישי והזמן מחוץ למכללה שכל הסגל מקדיש ותורם מעצמו ונותן מענה לכל שאלה שרק היה לי.
לאחר 8 חודשים של לימודים מדהימים אני בהחלט שולט בתחום שבחרתי מכל המגוון הרחב שלמדתי ויישמתי בקורס, נותר להגיד תודה למכללה על הידע והקדשת הזמן להכניס אותי לשוק העבודה במהירות.
רועי לוסטיגר
דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
חן אברהם
המוניטין שצברנו במשך השנים, כמכללה שמוציאה תחתיה אנשי מקצוע איכותיים שמבינים את עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי לעומק, מוביל לכך שבעקבות לא מעט שיתופי פעולה עם אותם גופים, הסטודנטים שלנו מתראיינים ומוצאים עבודות בחברות שזה חלום לעבוד בהם

חן עברה אצלנו תהליך מיון עבור חברת Front Story הנפלאה, והתקבלה לתפקיד מנהלת קמפיינים לשוק הבינ”ל.

חן אברהם אנחנו גאים בך בטירוף!

חן אברהם
מנהלת קמפיינים PPC בחברת FrontStory
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס “מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי”. עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל “ויראלי” לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט
נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
אלעד אזולאי

אלעד החליט להירשם לקורס “מנהלי מדיה חברתית” המכללה לניו-מדיה. במהלך הלימודים ניהל את דף הפייסבוק של החזאית שרון וקסלר. עם סיום הלימודים, התברג בתור סמנכ”ל שיווק ברשת מלונות חדשה באילת, שם עבד כשנה וחצי. כיום אלעד מנכ”ל “מלון אירופה 1917” בטבריה.

אלעד אזולאי
מנכ"ל מלון אירופה 1917

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי קמפיינים PPC , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

  • עבודה בסוכנויות פרסום ו/או דיגיטל
  • הקמת סוכנות עצמאית לניהול קמפיינים
  • ניהול קמפיינים ממומנים בארגונים וחברות
  • ניהול פרויקטים דיגיטליים

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום