ליצור חותם משמעותי - עיצוב, פרזנטציה, עמידה מול קהל וסטוריטלינג

קורס עיצוב מצגות ועמידה מול קהל

פרזנטציה נהפכה לאחד הכלים המשמעותיים בכדאיות עסקית, והובלת המסרים שלנו לחצות מסכים, והשגת תגובות למסרים שאנו רוצים להוביל ולהשפיע. ולכן יש לדעת איך להפוך כל נושא למשמעותי בעיניי ובאוזני הקהל.

מטרת הקורס – לתת כלים פרקטיים ודינמיים ליצירת חותם משמעותי באמצעות מצגת, הרצאה ושיחה פרונטלי

הובלת הפרזנטורים להרגיש בטוח מול קהל, וכך נייצר ארגז כלים לדיוק מסרים ביצוע פרזנטציה מול קהל, ויצירת חותם משמעותי

 

יצירת חותם משמעותי לכל שיחה , מצגת , שיעור , הרצאה . על ידי מתן כלים לזיקוק גרעין המסר, בצורה דינאמית, רעננה, מדויקת , והכי חשוב – אפקטיבית, בפלטפורמות שונות

32  שעות לימוד מלאות

4 מפגשים פרונטליים

1 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: מתחילים-בינוני

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם
  • ניסיון בסיסי בעבודה עם PowerPoint
  • ידע בסיסי בחיפוש ועבודה ברשת (אינטרנט)
  • התמצאות טובה ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, ווטסאפ)
למי מיועד הקורס?

לכל מי שמעוניין להשאיר חותם מקצועי בפגישה עסקית, פגישה אישית, פרזנטציה למשקיעים/עובדים/לקוחות

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא לפרזנטציה משפיעה 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • זהות הפרזנטור
  • דיוק המסר והפחתת רעשי רקע
  • בניית אג'נדה נכונה להובלת הקהל
  • מה המשמעות עבור הקהל זיהוי הקהל ומאפייניו
  • שיטות שונות לבניית מסרים והחדרתם לקהל
  • עקרונות הנעה לפעולה, נגיעה בתגובות קהל

 

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
בניית ה – BLUE PRINT  המותאמת מטרה  

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • בניית היררכיה פרזנטציה נכונה למסר
  • ניסוח מטרה לפרזנטציה
  • איסוף מידע רלוונטי למצגת ( בסיס של 3 העקרונות*)
  • פיתוח תוכן ואיסוף מידע – כלי עזר בתכנון פרזנטציה איך מוצאים חומרים שונים ומכניסים אותם למצגת ( שיטה למציאת ויזואלים | סרטונים | טקסטים והתאמתם למסרים)
  • אקספוזיציה ( סוגים שונים של שחקני הסיפור המנצח )
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
לדבר קונספט ! בניית המסר, והובלת קהל להמשיך לרצות לשמוע

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • חיבור הרעיון לקהל
  • שיטת זיקוק המסר ובניית סיפור המותאם לקהל ולמטרה ( מפת מקורות)
  • בניית מסר מרכזי
  • הנעה לפעולה – איך לייצר בילד אפ והובלת אנשים לשמוע לך במהלך המפגש . ולאחר מכאן להמשך מעקב. שוב ( BUILDUP ) לעקוב
  • חשיבה יצירתית : שיטות לבניית מסרים בצורה שונה| מותאמת מסר , פתיחה אמצע וסיום
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
UX- UI בניית מצגת חדשנית , לפי חווית "המאזין "

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עקרונות המצגת הנכונה
  • יצירת איזון נכון בין ויזואלים לפרזנטור
  • עבודה עם אלמנטים גראפים | הנפשות | תרשימים שיחזקו את המסר
  • בניית פלטת צבעים נכונה ( כלים מבריקים מהרשת ליצירת אווירה)
  • 10 הדברות לקומפוזיציה של מצגת
  • ( חשיפה לעיצובים מעניינים בלתי שיגרתיים למצגות )
  • משימות | תרגולים | הנעת אנשים להטמעת המסר שלך
  • כל הכלים העומדים לרשותך בניית המצגת ( אייקונים , פונטים, תמונות, ועוד )
  • התאמנות נדרשות למצגת
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
KISS ועכשיו פשטות הצגת המסר ב - 6 מילים, נתחיל בכם !

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איך אנחנו מציגים את עצמנו בדרך הקצרה והמעניינת ביותר
  • מודל הסינון איך לבנות ולהשתמש בסיפור האישי שלנו.
  • ברנדינג ככלי ליצירת חותם – חיבור בין זהות המציג מול המסר שהוא מעביר
  • דיוק מפת הנכסים שלך לבניית הרצאה נכונה
  • טכניקה ליצירת עניין מרתק.
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
הנגשה מגוונת  

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

אתם תדרשו לעצב מצגת למשקיעים, ופעם הבאה לצוות מכירות , ופעם הבאה לכנס לקוחות, כל אחד והמטרות והסגנון שלו  אתם תלמדו שיטות  ליצירת התאמות המצגת אבטיפוס למטרות | מחלקות | יעדים שונים – ושמירת התדמית ללא שינוי תבנית בסיסית

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
אודישנים : עמידה מול משימה מאתגרת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל משתתף יציג פרזנטציה מנצחת

סיכום

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio