במסגרת הקורס הממוקד והמעשי שבנינו תקבלו את מכלול הידע, הכלים והמיומנויות שלהם תזדקקו בכדי לנהל את נוכחות המותג שלכם בפייסבוק – הן בזירה האורגנית שאינה מחייבת תשלום נוסף בעבור חשיפה –  והן בזו הממומנת. המפגשים בקורס כוללים תרגול מעשי שנועד לאפשר למשתתפיו ליישם בזמן אמת את הידע שהם קיבלו – תוך שימת דגש על משוב וסיוע מונחה מהמרצה.

32 שעות לימוד אקדמאיות

6 מפגשים מקוונים (אונליין)

1 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
29 ביולי 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. רביעי - 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב
Group 17 Created with Sketch.
26 באוקטובר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שני - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב

למידה בכיתה או למידה מרחוק | מה מתאים לך?

למידה בכיתה
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
למידה מרחוק
  • צפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
  • 40% הנחה ממחיר קורס פרונטלי בכיתה

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם
  • חובה – עמוד עסקי פעיל בפייסבוק
  • יכולת עבודה מוכחת עם מחשבים ואינטרנט
  • היכרות מעשית ושימוש בתוכנות – אקסל, Word, PowerPoint
  • אנגלית ברמה בסיסית (קריאה)
קהל יעד
  • לבעלי עסקים ועצמאיים המעוניינים לגייס לקוחות ו/או לידים באמצעות פרסום ממומן בזירות פייסבוק ואינסטגרם
  • לאנשי שיווק ופרסום המעוניינים ללמוד פרקטיקה של בנייה וניהול קמפיין ממומן בפייסבוק
  • למנהלים בתחומי השיווק והפרסום המעוניינים לרכוש ידע מעשי בניהול קמפיין למטרת ניהול ספקים ואו עובדים במחלקת הדיגיטל

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא ויסודות שיווק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יסודות שיווק ופרסום
  • סקירה של שוק הדיגיטל
  • סקירה של זירות הדיגיטל המרכזיות
  • מושגים חשובים בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי
  • משתמשים וקהלים – מאפיינים ושימושים
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
העמוד העסקי בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הכרות עם פייסבוק: פרופיל, קבוצה, דף עסקי
  • יצירת דף עסקי: ההבדלים בין דף קהילה לשירות או מוצר
  • פתיחת דף עסקי: הגדרת הודעות מיידיות, הגבלת מדינות, הגבלת גילאים,
  • תכנון דף עסקי – מה חשוב שיופיע בו – נראות, כותרות
  • צ'ק ליסט לפתיחת דף עסקי
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
מחקר ואסטרטגיה לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • 3 מפתחות ליצירת אסטרטגיה: קהלים, מטרה שיווקית, סוגי מודעות
  • סוגי חשיפות בפייסבוק (אורגנית, ויראלית, ממומנת) למה חשוב לחזק את החשיפה הוויראלית ואיך עושים זאת
  • סוגי תכנים שיווקיים: תוכן מכירתי, חידושים, הומור, סיפור, חידות, OBM, RTM
  • איך יוצרים גאנט
  • דגשים חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן. הקשר בין תוכן איכותי לקידום ממומן. משולש הקסם – תוכן, נראות וקידום
  • תבנית ליצירת גאנט
  • דגשים לעבודה עם לקוחות – עשה ואל תעשה
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק (מנהל המודעות)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות ואסטרטגיה לקמפיין ממומן
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- Ads Manager
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • הקמת קמפיינים מסוג – מיקומים, וידאו, המרות, טופס לידים, הטמעת פיקסלים
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
פרסום מתקדם בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיינים מסוג – A/B טסטינג, רימרקטינג וקהלים מתקדמים
  • הטמעת פיקסל ואינטגרציה למערכות חיצוניות
  • ניתוח, מדידה ואופטימיזציה
  • עבודה עם ביזנס מנג'ר
  • פייסבוק אנליטיקס + דוחות ואופטימיזציה
קרא עוד קרא פחות

המרצים הכי טובים בארץ!

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו-מדיה, מדריכה עסקים, ארגונים ומכשירה אנשי דיגיטל למעלה מעשר שנים. יש לנו יותר מ 15,000 בוגרים בכל המסלולים. המכללה לניו-מדיה מתמקדת אך ורק במקצועות הדיגיטל ותחומי השיווק והפרסום המודרנ, כך שכל המשאבים והאנרגיות מושקעים בחקירה של עלמות הדיגיטל, צרכי התעשייה והחברות, ניתוח תפקידים ופיתוח מסלולי הכשרה וידע מקצועי לתחומים אלו.

 

02 Created with Sketch.

פרקטיקה - פרקטיקה - פרקטיקה

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים.
המכללה פותחת קבוצת תמיכה 24/7 לעזרה מקצועית שאלות למרצים. הקבוצה תמשיך לפעול גם בסיום הקורס.

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! אתם בעלי עסקים והמטרה לקדם את העסק בעזרת הכלים שרכשתם בקורס – נמשיך ללוות אתכם בקבוצה המקצועית של בוגרי המכללה שפועלת כמעט כל השבוע. נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים לקידום העסק שלכם.
החלטתם למצוא עבודה כשכירים? נדאג לכם ונספק לכם הכוונה מקצועית עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה