פיתוח מיומנות בהקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק

קורס פרסום ממומן בפייסבוק

 

קורס ממוקד ומעשי שבו תקבלו את מכלול הידע, הכלים והמיומנויות להקמה וניהול קמפיין ממומן ברשת פייסבוק, משלב ניתוח צרכי לקוח, בניית תוכנית עבודה ותקציב והקמה וניהול מסעות פרסום (קמפיינים) בממשק הפרסום של פייסבוק (Ads Manager), הלכה למעשה כולל מדידה ובקרה בפייסבוק אנליטיקס.

הקורס מועבר בלמידה מרחוק בלבד (צפייה בשיעור בזמן אמת או צפייה מאוחרת בשיעור המוקלט)

24 שעות לימוד מלאות

6 מפגשים מקוונים (אונליין)

1-2 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
25 בנובמבר 2020
מספר מפגשים: 6 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. רביעי
2092066 Created with Sketch. 17:00-21:00
Group 17 Created with Sketch.
19 בינואר 2021
מספר מפגשים: 6 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. שלישי
2092066 Created with Sketch. 09:00-13:00

למי מיועד הקורס?

קהל יעד
  • בעלי עסקים ועצמאיים המעוניינים לגייס לקוחות ו/או לידים באמצעות פרסום ממומן בזירות פייסבוק ואינסטגרם.
  • אנשי שיווק ופרסום המעוניינים ללמוד פרקטיקה של בנייה וניהול קמפיין ממומן בפייסבוק
  • מנהלים בתחומי השיווק והפרסום המעוניינים לרכוש ידע מעשי בניהול קמפיין למטרת ניהול ספקים ואו עובדים במחלקת הדיגיטל.
דרישות ידע מוקדם:
  • עמוד עסקי פעיל בפייסבוק – חובה
  • יכולת עבודה מוכחת עם מחשבים ואינטרנט
  • היכרות מעשית ושימוש בתוכנות – אקסל, Word, PowerPoint
  • אנגלית ברמה בסיסית (קריאה)

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות ובניית קהלים ואסטרטגיה לקמפיין ממומן מוכוון מטרות
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- ads manager
  • תרגול: ביצוע מחקר, אפיון קהלים, תוכנית פעולה (פייסבוק +אינסטגרם)
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
הקמת קמפיין ובניית קהלים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועבודה עם סוגי קמפיינים
  • סוגי קמפיינים – טראפיק, מעורבות, חשיפה
  • תרגול: הקמת שלושת הקמפיינים שנלמדו בכיתה , כולל ניסוח מודעות הטקסט, שילוב תמונות מתאימות, מיקומים, קהלים, תקציב\
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
הקמת קמפיין – המשך

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיינים מסוג – מיקומים, וידאו, המרות, טופס לידים, הטמעת פיקסלים
  • למידה תיאורטית לצד הדגמה טכנית של הקמת 4 סוגי קמפיינים
  • תרגול: הקמת 2-4 מהקמפיינים שנלמדו בכיתה , כולל ניסוח מודעות הטקסט, שילוב תמונות מתאימות, מיקומים, קהלים, תקציב , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
עבודה בריבוי קמפיינים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיינים מסוג – A/B טסטינג, רימרקטינג וקהלים מתקדמים
  • תרגול: הקמת קמפיינים מתקדמים, כולל ניסוח מודעות הטקסט, שילוב תמונות מתאימות, מיקומים, קהלים, תקציב , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
עבודה בריבוי קמפיינים – המשך

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • תרגול: הקמת קמפיין מסנ'גר ווטסאפ, שנלמדו בכיתה , כולל ניסוח מודעות הטקסט, שילוב תמונות מתאימות, מיקומים, קהלים, תקציב . תרגול עבודה עם קאנבס
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
אנליזה ובקרה של קמפיינים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

    • פייסבוק אנליטיקס + דוחות ואופטימיזציה
    • מדידה ובקרה, דוחות חשובים, קהלים ואופטימיזציה
    • היכרות עם Business Manager
    • תרגול: יצירת דוחות מותאמי לקוח – קהלים, יעדים

    אירוע שיא                                           

    • סיכום והצגת תיק עבודות אישי.
קרא עוד קרא פחות

המרצים הכי טובים בארץ!

רגע... יש לי שאלה

מה זה פרסום ממומן בפייסבוק?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

פרסום ממומן בפייסבוק היא היכולת לקדם באמצעות הכלים ומערכת הפרסום של פייסבוק עסקים על מנת להגדיל פעילות שיווק.

קרא עוד קרא פחות
מי קהל היעד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כל מי שרוצה ללמוד את עולם השיווק והפרסום בדיגיטל
  • יזמים צעירים ובעלי עסקים המעוניינים ללמוד לקדם את העסק / המוצר שלהם ע"י התאמה ללקוחות פוטנציאלים.

 

קרא עוד קרא פחות
האם אני צריך להגיע עם ידע קודם?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

לא, את כל הידע הנדרש אנו נלמד במהלך הקורס כולל מושגים.

חשוב להגיע עם חשבון פייסבוק ואינסטגרם אישיים / של העסק אותו רוצים לקדם.

קרא עוד קרא פחות
האם יש צורך בשפות נוספות?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

רצוי להגיע עם ידע בסיסי בשפה האנגלית אך זאת אינה חובה.

קרא עוד קרא פחות
אצטרך להגיש שיעורי בית ועבודות?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

שיעור הבית, המטלות בכיתה והתרגול הכרחיים כדי לשנן את החומר, להתנסות וללמוד דברים חדשים.

אנו ממליצים להשקיע בין 2-4 שעות נוספות בבית על מנת לתרגל ולהתנסות.

קרא עוד קרא פחות
איזה כלים יהיו לי בסוף הקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות מעמיקה עם מערכת הפרסום של פייסבוק והכלים שלה
  • יכולות לנתח לבנות וליצור קמפייני פרסום בהתאם להגדרת מטרות העסק.
קרא עוד קרא פחות
מה קורה אחרי הקורס?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

לאחר סיום הקורס תדע לספק שירותי קידום ממומן כפרילנסר / תדע לקדם את העסק בשביל עצמך.

כמו כן תוכל להשתלב במשרד פרסום כמנהלי קמפיינים.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

נוכחות של 80% לפחות (השלמה תחשב כנוכחות)
הגשת מבחן ו/או עבודת סיכום (לפי דרישות המרצה) בציון עובר

במידה ועמדת בדרישות עד 7 ימים מסיום הקורס תשלח אליך תעודה מטעם המכללה לניו-מדיה.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

אנא עדכנו לי נוכחות.

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים דרך מערכת ה – ZOOM ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם נרשם למסלול מקיף אשר מאפשר לו להגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נרשם לקורס בלמידה מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle וכל המידע שעליך לדעת לקראת השיעור הראשון.

קרא עוד קרא פחות

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו-מדיה, מדריכה עסקים, ארגונים ומכשירה אנשי דיגיטל למעלה מעשר שנים. יש לנו יותר מ 15,000 בוגרים בכל המסלולים. המכללה לניו-מדיה מתמקדת אך ורק במקצועות הדיגיטל ותחומי השיווק והפרסום המודרנ, כך שכל המשאבים והאנרגיות מושקעים בחקירה של עלמות הדיגיטל, צרכי התעשייה והחברות, ניתוח תפקידים ופיתוח מסלולי הכשרה וידע מקצועי לתחומים אלו.

 

02 Created with Sketch.

פרקטיקה - פרקטיקה - פרקטיקה

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים.
המכללה פותחת קבוצת תמיכה 24/7 לעזרה מקצועית שאלות למרצים. הקבוצה תמשיך לפעול גם בסיום הקורס.

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! אתם בעלי עסקים והמטרה לקדם את העסק בעזרת הכלים שרכשתם בקורס – נמשיך ללוות אתכם בקבוצה המקצועית של בוגרי המכללה שפועלת כמעט כל השבוע. נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים לקידום העסק שלכם.
החלטתם למצוא עבודה כשכירים? נדאג לכם ונספק לכם הכוונה מקצועית עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio