להתמקצע בכתיבת תכנים שיווקיים באופן מעשי

קורס כתיבה שיווקית וקופי דיגיטל

אתם כבר מנהלים רשתות חברתיות, כותבים תוכן, מנהלים אתרים ופרויקטים בדיגיטל ביד רמה. אבל כשמבקשים שתכתבו משהו, האצבעות רועדות על המקלדת, אתם מרגישים פרפרים בבטן ורעידות בכל הגוף ואתם לא מצליחים לכתוב את הטקסט המושלם. ויותר מהכל, אתם צריכים פתרון מהיר ונקודתי, שיניע אתכם לתהליך כתיבה. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן.

מה זה קורס דיגיטל קופי תכלס’?

קורס תמציתי וענייני, הבנוי מ 11 סדנאות כתיבה, המתמקד בטכניקות לכתיבת תוכן המותאם לדיגיטל. וסדנת הכוונה תעסוקתית וצ’ק ליסט לניהול פרויקטים בתחום התוכן.

מה נלמד כאן?

לכתוב תוכן שיווקי יעיל ואיכותי, כזה שיעביר את המסרים שתרצו להגיד בצורה חדה, ברורה וייחודית למותג שלכם. בקורס נלמד ליצור שפת תוכן, נגדיר את הכללים, ונכיר טכניקות כתיבה מותאמות לכל פלטפורמה.

60 שעות לימוד אקדמאיות

11 מפגשים (1 בשבוע פרונטלי בכיתת לימוד)

4 שעות למפגש

רמת הקורס: בעלי רקע ברשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
22 בפברואר 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (שלישי)
2092066 Created with Sketch. למידה מקוונת (זום)

למי מיועד המסלול?

למי מיועד הקורס?
  • מנהלי תוכן באוף ליין שרוצים לכתוב גם לדיגיטל
  • מנהלי רשתות חברתיות
  • מנהלי שיווק בעסקים גדולים, בינוניים וקטנים
צוות המרצים

מרצים קבועים

  • דנה בלום: קופי דיגיטל בכירה (מקאן, JWT, פובליסיס)
  • מור בירן: אשת קריאייטיב עצמאית ומבוקשת במשרדי הפרסום הגדולים
  • חגית גידרון: יועצת פרסום ומרצה במכללה לניו מדיה ואוניברסיטת אריאל
  • שי טיברג: מנהל דיגיטל של המרכז הבינתחומי ומרצה בכיר במכללה לניו מדיה

מרצה אורחת

יראת טוכפלד – מנהלת תוכן עצמאית ברשתות החברתיות. מנהלת הדף “חסלט”

מה תקבלו בסיום הקורס?
  • כלים לכתיבת תוכן, יצירת שפה שיווקית ואסטרטגיית תוכן
  • קשר אישי עם מרצי הקורס שכולם אנשי קריאייטיב ואסטרטגיה מנוסים
  • תהליך מובנה שיעזור לכם לכתוב תוכן איכותי למותגים אותם תרצו לקדם
  • סיוע במציאת עבודה למצטייני הקורס

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
קונספט שיווקי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מהו קונספט? מי מדבר את המותג שלנו ברשת, איך ומתי

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
אסטרטגיה שיווקית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מהי אסטרטגיה שיווקית – מיהו הצרכן הדיגיטלי ואיך אנחנו מאפיינים אותו. מה “הרעיון הגדול” שיעזור לנו לבנות תכנית ואיך נוציא אותה לפועל

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
סטוריטלינג

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • חשיבות הסיפור השיווקי
  • איך מספרים את הסיפור בדיגיטל?
  • עוגנים לסיפור
  • הפסיכולוגיה מאחורי הסטוריטלינג
  • איך מותגים יוצרים תוכן בלתי נשכח? מהו אלמנט ההפתעה ולמה הוא חשוב
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
כתיבת תכנים לפי מטרות וסוגים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כתיבת תסריטים לרשת
  • כתיבה לפי RTM וOBM
  • כתיבה לפי טיפים ותוכן חדשני
  • פיתוח גאנט לפי ימים מיוחדים ותגובה לאירועים בזמן אמת.
  • חידות ופעילויות
  • קייסטאדיס מוצלחים
  • כתיבת קמפיין אימייל מרקטינג
  • מיקרוקופי
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
כתיבת מאמרים וכתבות שיווקיות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כתיבה ועריכת כתבות לאאוטבריין וטאבולה.
  • איך לוקחים ברושור או מאמר מהאוף ליין וממירים אותו לדיגיטל
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
" הרגל השלישית"

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איך מותגים יוצרים תוכן בלתי נשכח?
  • מהו אלמנט ההפתעה ולמה הוא חשוב
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
צ'ק ליסט לניהול פרויקט – מאיפה מתחילים?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • גייסנו לקוח, איך ממשיכים מכאן?
  • איך מנהלים מספר לקוחות בצורה יעילה ושומרים עליהם לאורך זמן
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
אתיקה וזכויות יוצרים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • דגשים חשובים מהיבט של זכויות יוצרים
  • תכנון פעילות גולשים ועריכת תקנון לפעילות
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
סיכום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הכנה לראיון עבודה
  • בחינה עיונית
  • פרזנטצית תוצרי תוכן
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

יראת טוכפלד

מנהלת תוכן ברשתות החברתיות.

מור בירן

אשת קריאייטיב עצמאית

דנה בלום

קופי דיגיטל בכירה (מקאן, JWT, פובליסיס)

חגית גידרון

מרצה בכירה ומבוקשת לניהול רשתות חברתיות, אסטרטגיה וניהול קמפיינים. מחלוצות הפרסום בדיגיטל,יועצת למשרדי פרסום וחברות. חגית תדע לתבל את החומר התיאורטי והטכני במהלכים שיווקיים בהם לקחה חלק. במיוחד בהקמת פלטפורמות שיווקיות בדיגיטל של המותגים המובילים בישראל כמו: החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה, פריגת, נסטי שהפכו לפיוז-טי), אסם, שטראוס, סנו ועוד דרך משרדי הפרסום arc ו-e-dologic מקבוצת פובליסיס, וסוכנות הפרסום d-say. מרצה באקדמיה ויועצת למשרד העבודה לפיתוח הכשרות מקצועיות.

שי טיברג

מומחה לשיווק ומיתוג בלינקדאין
מוביל תחום מיתוג ושיווק בלינקדאין במכללה לניו מדיה

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה יהיה לי ביד בסיום ההכשרה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  •  יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות
קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תעודת – תוכן וכתיבה שיווקית לדיגיטל של מכללת ניו מדיה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

    • 85% ציון עובר מפרוייקט הגמר
    • 80% נוכחות בשיעורים
    • 80% הגשת מטלות ושיעורי בית
    • 100% הגשת מטלות מסכמות יחיד
קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן
    מעבר לסרגל הכלים