המסלול הישיר לתעסוקה בתעשיית הפרסום והדיגיטל

קורס ניהול קמפיינים ושיווק דיגיטלי (PPC)

הכשרה מקצועית לעבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וסוכנויות הפרסום המובילות בישראל!

בקורס ניהול קמפיינים דיגיטליים (PPC), נכשיר אותך להקים ולנהל קמפיינים ליצירת לידים, רכישות באתרי אי קומרס ואפליקציות.

בסיום הקורס יפתחו בפניך דלתות לאלפי חברות אונליין, היי טק וסוכנויות פרסום שמעדיפים את בוגרי המסלולים של המכללה לניו-מדיה

הצוות המקצועי בקורס בנוי מאנשי מקצוע מתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי וצוות הדרכה ותמיכה מקצועית שילוו אתכם לאורך כל הדרך עד לראיון עבודה וגם אח”כ.

מה המשימות המרכזיות של מנהל קמפיינים דיגיטליים?

  • בניית אסטרטגיה לפרסום מבוסס תוצאות באמצעות מחקר שוק דיגיטלי
  • הקמה וניהול של מספר קמפיינים פרסומיים ממומנים (PPC) במגוון ערוצים דיגיטליים במקביל
  • ניתוח נתונים ובקרה של קמפיינים ומתן המלצות לשיפור ביצועים
  • כתיבה שיווקית (קופי) למודעות הפרסום הממומנות
  • ניהול לקוחות ותקציב
  • יצירת משפכים שיווקיים ועבודה עם כלי אוטומציה
  • הפקת דוחות והצגת נתונים בכלי תצוגה (Dashboard)

התנסות עם לקוחות

במהלך הלימודים תתנסו בעבודה מול לקוחות, ותקבלו ארגז כלים מקיף שיכין אתכם לעבודה האמיתית.

יש לכם קריירה

מיד עם תום הלימודים תופנו** לראיונות עבודה בחברות הדיגיטל והאונליין ותתחילו לעבוד עם הלקוחות הגדולים ביותר.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

213 שעות אקדמאיות

33 מפגשים

2 מפגשים בשבוע [ 17:00-21:00]

4 חודשים ויש לך קריירה!

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה

 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
27 ביוני 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (2 מפגשים בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (ב + ה)
2092066 Created with Sketch. קורס מקוון (זום)
Group 17 Created with Sketch.
28 באוגוסט 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (2 מפגשים בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (א + ד)
2092066 Created with Sketch. קורס מקוון (זום)

למי מיועד המסלול?

מה נדרש כדי להתקבל לקורס?
  • זיקה גבוהה למחשבים ואינטרנט
  • אנגלית ברמת בסיס (קריאה וכתיבה ברמה טובה)
  • ידע מעשי-בסיסי בעבודה עם תוכנת אקסל (Excel)
  • מבדק רמה והתאמה לתפקיד
  • ראיון אישי

* זכאות למלגת לימודים מלאה ע”י משרד העבודה, תיבחן לאחר עמידה בתנאים לעיל

קהל יעד

כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – בין אם כעצמאים ובין אם כשכירים.

השתתפות בקורס אינה מחייבת רקע מוקדם בשיווק דיגיטלי

** הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים

אז מה אתם מקבלים במהלך הקורס?
  • ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר – בקורס תקבלו את כל הידע המקצועי הנדרש, המעשי והמעודכן ביותר שיאפשר לכם לנהל ולנתח קמפיינים בכל זירה דיגיטלית קיימת עבור כל סוג של לקוח – מסחרי – ציבורי – או מוסד ללא כוונת רווח
  • התנסות מעשית על לקוחות אמיתיים – כבר מהשיעור הראשון של הקורס תיישמו את החומר הנלמד על לקוח אמיתי שאותו תלוו לכל אורך הדרך – אצלנו אין תאוריות – רק פרקטיקה
  •  בניית תיק עבודות מעשי – בכל שיעור שתלמדו תרכשו עוד ועוד כלים שיאפשרו לכם לבנות כבר במהלך הקורס תיק עבודות מעשי שבאמצעותו תוכלו להתקבל לעבודה ו\או לגייס לקוחות כעצמאים.
  •  השתלבות בעבודה כבר במהלך הקורס – בקורס שלנו לא תצטרכו להמתין לאמצע הקורס ובטח שלא לסופו כדי להתקבל לעבודה. הידע והכלים שתרכשו כבר בחלקו הראשון של הקורס יאפשרו לכם לגייס לקוחות ו\או להתקבל לעבודה מוקדם משציפיתם
  •  חיבור לתעשיית הפרסום והשיווק הדיגיטלי – לצד מרצי הקורס המנהלים בעצמם פעילות דיגיטלית של ארגונים, חברות וגופים גדולים בארץ ובעולם, תפגשו במהלך הקורס מרצים אורחים מהתעשייה וליצור עמם את הקשרים האישיים והמקצועיים שיקלו על ההשתלבות בשוק העבודה

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ופרסום דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נכיר מושגים מרכזים ומודלים בשיווק דיגיטלי, נבצע סקירה של ערוצי הפרסום הדיגיטלי וההבדלים האסטרטגיים ביניהם, נחקור מגמות וחידושים בעולם השיווק והפרסום ברשת ונלמד ברמת מבוא איך לתכנן אסטרטגיית שיווק אונליין בדגש על B2C & B2B Branding vs performance

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
אסטרטגיה לשיווק אונליין מבוסס תוצאות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד מודלים אסטרטגיים בדיגיטל – BOF MOF TOF,  KPIs, נבנה תוכנית עבודה (גאנט) הכוללת מטרות ויעדים ונלמד לתכנן תקציב פרסום.
נלמד לתכנן אסטרטגיה משולבת מספר פלטפורמות ונכיר כלים למדידה ובקרה של התוכנית האסטרטגית

 

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
כתיבה שיווקית וקופי דיגיטל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בטרם נפתח את יחידות הליבה של הקורס, נלמד ונתרגל כתיבה שיווקית דיגיטלית תוך הבחנה בין כתיבה המתאימה לתוכן אורגני – לבין כתיבה המיועדת לקמפיינים ממומנים מוכווני מכירה \ איסוף לידים ותוכן לרשתות חברתיות.

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל אדס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תלמדו להקים מגוון רחב של קמפיינים בגוגל – החל מקמפיין חיפוש מניב ומוצלח, דרך קמפיין ברשת המדיה של גוגל באמצעות שימוש בבאנרים – וכלה בקמפיין וידאו ביוטיוב, חברת הבת של גוגל. ביחידה הזו תלמדו להקים את הקמפיין, לנתח אותם וכמובן גם לייעל אותם ולהגדיל את יחסי ההמרה שלכם

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
ניהול קמפיינים אורגניים בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נעמוד על ההבדלים בין פייסבוק לבין גוגל – חיפוש מול סושיאל – לחשוב יוטיוב יותר מאשר גוגל חיפוש
אילו תוצאות אפשר להביא בפייסבוק – איזה קמפיינים מתאימים יותר או פחות
איך יוצרים תוכן מוצלח בפייסבוק?

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
קידום ממומן בפייסבוק אדס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה תכירו את ממשק הפרסום של פייסבוק, תלמדו להקים קמפיינים מכל הסוגים, מתבסס מחקר שוק ותוכנית אסטרטגית, תקבלו כלים לכתיבה שיווקית למודעות פרסומיות, תלמדו לאסוף ולנתח נתונים, תעבדו עם דפי נחיתה, פיקסלים ותבצעו אופטימיזציית מתקדמות לשיפור ביצועים.

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
מבוא לאופטימיזציה לאתרים (SEO)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה תלמדו מה ההבדל בין תוצאה אורגנית לממומנת, מה אפשר ללמוד מתוצאות אורגניות, איך SEO ו PPC קשורים אחד לשני – מה ההבדלים בינהם? עקרונות ביצוע מחקר קהלים ומתחרים ותכנון אתר לפי מילות מפתח.

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
גוגל תאג מנג'ר

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה תכירו את הגוגל תאג מנג’ר – כלי חינמי שנועד להקל עליכם בהטמעת קודים חשובים באתר שלכם כדי שתוכלו להגיע לקהל איכותי יותר – ולהשיג תוצאות טובות יותר

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניתוח ומדידה בגוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תתוודעו למערכת הגוגל אנליטיקס שבאמצעותה תוכלו לראות את הנתונים החשובים ביותר על הגולשים באתר שלכם: מיהם הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, מהיכן הם מגיעים לאתר שלכם, כמה זמן הם שוהים באתר שלכם – איפה בדיוק הם מבקרים ועוד

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
פרסום וקידום אורגני וממומן בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה נלמד להקים עמוד עסקי בלינקדאין – לייצר תוכן בזירה המקצועית הגדולה בעולם – ולקדם את הדף העסקי שאתם מנהלים באמצעות קמפיין ממומן

קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
קידום ממומן באאוטבריין וטאבולה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה נלמד כיצד לקדם כתבות תוכן באתרים הגדולים בישראל ולחשוף את התוכן שלכם למאות אלפי אנשים מדי יום

קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
TikTok - קידום אורגני בפלטפורמת התוכן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נכיר את האלגוריתם של טיק טוק, הבידול המקצועי של טיק טוק מפלטפורמות דיגיטליות אחרות, סוגי תוכן וסרטונים בטיק טוק, דגשים בפרסום ממומן וניתוח נתונים

קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
כלים ותוכנות חיוניות למשווק הדיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה נכיר כלים שעוזרים לנו בחיים: Search console, SEMRUSH, Google Studio

קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
קידום ממומן לאתרי אי קומרס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הזה נכיר ברמת מבוא עקרונות אי קומרס, סוגי המרות, סוגי קמפיינים, ROI, שליחת עסקה בפיקסל, אופטימיזציה לפי life time value, חיבור קטלוג לפייסבוק וגוגל, עבודה עם מוצרים, עבודה עם קריאטיביים של מוצרי – רימרקטינג דינאמי

קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
קידום ממומן לאפליקציות ומובייל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נלמד מה צריך לדעת על מובייל – top of funnel, מודעות אחרות, קריאה לפעולה אחרת , אופטימיזציה אחרת בפלטפורמות. קמפיינים ליצירת המרות ואו חשיפה
אפליקציות – חנויות האפליקציות של גוגל ופייסבוק – למה צריך מודעות מיוחדות, איך מודדים את כל זה, Appsflyer, מה השינוי של אפל עשה

קרא עוד קרא פחות
טיפים חשובים להתנהלות מול לקוחות וספקים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במהלך המפגש הזה נדבר על האופן בו עליכם להתנהל מול לקוחות ו\או ספקים פוטנציאליים אחרים – נתייחס בין היתר לטעויות הנפוצות, לחלוקת העבודה – וכמובן גם לאופן בו עליכם לתמחר את העבודה שלכם – בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים

קרא עוד קרא פחות
סדנת חיפוש עבודה והכוונה תעסוקתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הזה נלמד לבנות קורות חיים שיכינו אותנו לתפקידי ניהול קמפיינים בתעשייה, נבצע שיפור לנראות הפרופיל שלנו בלינקדאין לפי מילות מפתח, נלמד שיטות לחיפוש עבודה בלינקדאין, איך בודקים חברות רלוונטיות, איך רואים מי עובד בחברה, איך מתחילים ליצור שיחה
שימוש בקבוצות פייסבוק למציאת עבודה או פרוייקטים (פייבר)

קרא עוד קרא פחות
סיכום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הסיכום של הקורס נסכם את החומר הנלמד לאורך הקורס – ואת חלקו השני נקדיש להצגת עבודות הגמר שלכם

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית בכיתת לימוד.

ההרצאות מוקלטות ונשמרות במערכת הלמידה (Moodle) ותתאפשר גישה לא מוגבלת להקלטות

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של הקורס. קבוצות אלו משמשות לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליהן!

זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיון לפרוייקט עליו תבצע את עבודת הגמר וילווה אותך לאורך כל הקורס

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

רועי לוסטיגר
אחרי תקופה לא קצרה אני מרגיש שאני צריך להודות ובמיוחד להמליץ על המכללה הכי חזקה בתחום הדיגיטל היום
אני הגעתי לקורס עם אפס ידע בדיגיטל (חוץ מחווה בfarm vill ודיי מצליחה יש לציין).
מהרגע הראשון כל מרצה שאב אותנו לעולם הדיגיטל בתחומו ודיבר על המקצוע בעיניים בורקות לא יכולתי שלא להתאהב במקצוע, אחד הדברים הבולטים במכללה מלבד הידע והפרקטיקה שכל מרצה מעביר בנפרד הוא היחס האישי והזמן מחוץ למכללה שכל הסגל מקדיש ותורם מעצמו ונותן מענה לכל שאלה שרק היה לי.
לאחר 8 חודשים של לימודים מדהימים אני בהחלט שולט בתחום שבחרתי מכל המגוון הרחב שלמדתי ויישמתי בקורס, נותר להגיד תודה למכללה על הידע והקדשת הזמן להכניס אותי לשוק העבודה במהירות.
רועי לוסטיגר
דניאל גבאי
הבחירה ללמוד במכללה לניו מדיה היא אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי.  רכשתי בקורס ידע מקיף על כל תחומי השיווק הדיגיטלי, לרוחב ולעומק.  לא פחות חשוב מכך- פיתחתי מיומנות בעבודה עם לקוחות אמיתיים.  המרצים במכללה הכי מקצועיים שיש, כל אחד תותח בתחומו!

בזכות הקורס רכשתי מקצוע והתקבלתי לעבודה חדשה, אליה אני קם כל בוקר מאותגר ומחוייך!😁

דניאל גבאי
מנהל לקוחות במשרד פרסום
חן אברהם
המוניטין שצברנו במשך השנים, כמכללה שמוציאה תחתיה אנשי מקצוע איכותיים שמבינים את עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי לעומק, מוביל לכך שבעקבות לא מעט שיתופי פעולה עם אותם גופים, הסטודנטים שלנו מתראיינים ומוצאים עבודות בחברות שזה חלום לעבוד בהם

חן עברה אצלנו תהליך מיון עבור חברת Front Story הנפלאה, והתקבלה לתפקיד מנהלת קמפיינים לשוק הבינ”ל.

חן אברהם אנחנו גאים בך בטירוף!

חן אברהם
מנהלת קמפיינים PPC בחברת FrontStory
יוסף זילברברג

כבר במהלך היותי מורה בתיכון כתבי תוכן ברשתות החברתיות למספר בעלי עסקים. כאשר יצאתי לשנת שבתון החלטתי ללמוד את התחום באופן מקצועי ונרשמתי לקורס “מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי”. עם סיום הלימודים פתחתי סוכנות דיגיטל “ויראלי” לעסקים באינטרנט.

יוסף זילברברג
מנכ"ל ובעלים של "ויראלי" - סוכנות דיגיטל לשיווק באינטרנט
נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
אלעד אזולאי

אלעד החליט להירשם לקורס “מנהלי מדיה חברתית” המכללה לניו-מדיה. במהלך הלימודים ניהל את דף הפייסבוק של החזאית שרון וקסלר. עם סיום הלימודים, התברג בתור סמנכ”ל שיווק ברשת מלונות חדשה באילת, שם עבד כשנה וחצי. כיום אלעד מנכ”ל “מלון אירופה 1917” בטבריה.

אלעד אזולאי
מנכ"ל מלון אירופה 1917

יתרונות הקורס שלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

המרצים הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו מדיה פועלת מאז 2009, עם למעלה מ 2,000 בוגרים חדשים מידי שנה וקיבלתם ניסיון אדיר של צוות המכללה ובעיקר צוות ההוראה שממשיך לצבור ניסיון וידע מקצועי.

אצלנו המרצים מלמדים אתכם קודם כל איך לחשוב נכון ולהתמודד עם מגוון רחב של תרחישים – אתם למעשה יונקים את הניסיון של המרצים שמתעסקים בזה יום-יום. הידע הוא לא רק טכני – אלא בראש ובראשונה אסטרטגי

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים באמצעין מגוונים: קבוצת ווטסאפ, קבוצת פייסבוק סגורה, קהילת סטודנטים ובוגרים, מנהל קורס מקצועי ורכזת שרות צמודה

איתך גם אחרי ...

הקורס יאפשר לכם להשתלב בתחום המבוקש ביותר בעולם כיום – כשכירים ועצמאים כאחד.

מנהל הקורס וצוות המכללה מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

תמיכה מקצועית לכל אורך הדרך

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן