חזרה לבלוג

כלים חינמיים למנהלי מדיה חברתית וקידום ממומן

 

כלים ותוכנות שעוזרים לייעל את העבודה, הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של איש שיווק בדיגיטל, וזה ממש לא משנה אם מדובר על מנהל סושיאל מדיה, או מנהל קמפיינים לצורך העניין.

לכל אחד מאותם תפקידים, יש לא מעט כלים שהוא יכול לעבוד איתם בשביל לבצע עבודה מהירה ואיכותית יותר. מתי זה בא לידי ביטוי? מנהלים קמפיינים או אנשי מדיה חברתית שחייבים עיצוב למודעה או לפוסט אבל אין אתכם מעצב גרפי (או שהוא יקר מדי?) השתמשו בכלים חינמיים.

בצד התוכן-

קחו בחשבון שאת רוב הכלים שנציג כאן תוכלו למצוא בגרסאות חינמיות (שבמקרים רבים יעשו את העבודה) או בתשלום עבור שימוש בפיצ׳רים מתקדמים יותר. לשיקולכם.

בעיצוב – Canva ו Crello. מדובר באתרים און ליין, שמאפשרים לכם לעצב פוסטים ומודעות ברמה מאוד גבוהה, על סמך טמפלייטים מוכנים מראש. כל מה שנשאר לכם לעשת זה להכנס לאותם אתרים, לבחור את העיצוב שרלוונטי עבורכם, לשחק קצת עם הטקסט, פונטים ולשנות לתמונות שלכם, ותקבלו פוסטים ומודעות שנראים כאילו מעצב פוטושופ עבד עליהם.

בתמונות – לעולם אבל לעולם אל תורידו תמונות מגוגל, ותעלו אותם אצלכם באתר או בקמפיינים השונים.

ההמלצה העיקרית שלנו היא להשתמש במאגרי תמונות בתשלום, כי שם תמצאו את מבחר עצום ואת האיכות הגבוהה ביותר, אבל גם אתרים כמו Pixabay   ו Pexels   שהם מאגרי תמונות בחינם יכולים לסגור לכם את הפינה.

בצבעים – Colorpick Eyedropper , תוסף מעולה לכרום. רואים צבע באתר או מודעה מסוימת ורוצים לדעת מה הקוד שלו כדי שתוכלו להשתמש בו גם?

השתמשו בתוסף המצוין הזה שיעזור לכם לגלות את הקוד של הצבע.

בצד הקמפיינים-

בכל הקשור לעיצוב של מודעות, הסעיפים של התוכן תקפים גם פה, רק שלמנהלי קמפיינים יש עוד כמה כלים שיכולים לעזור להם.

מנהלים קמפיינים בגוגל? תשתמשו ב- keywordstoaster . אחלה כלי להזנה של מילות מפתח ואז העתקה שלהם בצורה מרוכזת לפי ההתאמה הרלוונטית לכם.

כלי נוסף- Google analytics url builder (חפשו אותו בתוספי הכרום) תוסף מעולה להוספת כתובת utm  ללינקים הרלוונטיים לקמפיינים שלכם.

תוספים נוספים שאנחנו מניחים שאתם מכירים וכבר משתמשים בהם, אבל נוסיף אותם ליתר בטחון הם ה- Google tag assistant  ו- Facebook pixel helper שיעזרו לוודא שבאתרים ודפי הנחיתה שלכם יש פיקסלים שמוטמעים כמו שצריך.

 

יש כלים ותוספים נוספים חינמיים שאתם מכירים וחושבים שאנשי דיגיטל חייבים להכיר גם? תרשמו לנו אותם!

 

 

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן