חזרה לבלוג

עשרת הדיברות לסטודנט שמתחיל ללמוד דיגיטל.

 

נרשמתם ללימודי דיגיטל? שיהיה בשעה טובה. רגע לפני שאתם מצטיידים בכמויות מטורפות של אנרגיה, הנה כמה דברים שכדאי לכם לסגל וליישם כבר מהיום הראשון של הלימודים שלכם.

  • נטוורקינג, נטוורקינג, נטוורקינג- אם נקח את המכללה שלנו לדוגמא, לכל קורס ומחזור חדש שנפתח, אנו פותחים גם קבוצת ווצאפ וגם קבוצת פייסבוק שכוללת את המרצים, נציגים מהמכללה וכמובן את הסטודנטים של אותו קורס ספציפי. קחו את הקבוצות האלו, שלבו אותם יחד עם ההפסקות והשיעורים עצמם, ותקבלו קרקע פורייה ליצירת נטוורקינג עם הסטודנטים שלומדים אתכם. למה זה חשוב? מעבר לכיף של להכיר חברים חדשים? לא פעם סטודנטים שלנו הופכים להיות לקוחות של סטודנטים אחרים, או מייצרים שיתופי פעולה שמתבססים על ההיכרות האישית שנוצרה במהלך הלימודים.

 

  • אוטודידקטיות- אמרנו אתה זה פעם אחת אבל נגיד את זה עוד אלפי פעמים. אחת היכולות הכי חשובות שאיש דיגיטל צריך לסגל לעצמו, זאת את היכולת ללמוד לבד. הדיגיטל הוא תחום עמוס בשינויים, ומי שלא יודע ללמוד לבד, לחפש תשובות, לחפור ולהשאר מעודכן עלול להשאר מאחור.

 

  • תרגול, תרגול, תרגול- אם כמה שזה נוח להגיע לשיעור ל4 שעות, מי שבאמת רוצה להצליח, חייב להוסיף עוד שעות גם מחוץ ללימודים אצלנו. תרגול הוא חלק בלתי נפרד מהתחלה. שיעורי בית, פרוייקטים לטסטים שאתם מנסים לעשות עבור עצמכם או חברים, הם חובה בשביל להצליח. תרגלו וכמה שיותר.

 

  • מיתוג אישי- מהרגע בו כף רגלכם דורכת בשיעור, אתם צריכים לחשוב דיגיטל. זה אומר לחשוב גם על הפרסונה הדיגיטלית שלכם. תתחילו לעבוד עליה. בלוג, פודקאסט, עמוד עסקי, תמצאו את הנישה שנוח לכם לייצר בה יותר תוכן, ותדאגו שכולם ידעו שכשהם חושבים על שיווק באינטרנט, אתם השם הראשון שיעלה להם בראש.

 

  • להכשל זה חלק מהתהליך- אחד הפחדים שיוצא לנו להתקל בהם לא מעט, זה סטודנטים שמפחדים ללחוץ על הכפתור שמעלה את המודעות שלהם לאוויר מהפחד שהם עושים משהו לא נכון. אז נרגיע אותכם. בהתחלה? ככל הנראה תעשו דברים לא נכון. וזה בסדר. ככה זה צריך להיות, ככה לומדים. תעבדו ותעשו טסטים על סכומים כסף קטנים. אבל תתנסו בידיים בלי לפחד.

 

  • תשאלו שאלות וכמה שיותר- יושבים בכיתה, המרצה שואל אם כולם מבינים ומתביישים להגיד שלא הבנתם? אתם עושים טעות. לשאול שאלות זה חלק מהעניין, אם אתם נבוכים, מרגישים לא בנוח או מפחדים לשאול, אתם עלולים ליצור לעצמכם בור. אל תפחדו לשאול שאלות. זאת אחת הפריבלגיות שיש כשלומדים בכיתה ולא לבד.

 

  • אין דרך אחת שהיא נכונה עבור כולם- בתחום שלנו, הדיגיטל, טסטים ונסיונות הם מאסט. קמפיין שעבד לעסק אחד לא יעבוד בהכרח לעסק אחר, לכן אתם כסטודנטים חייבים להתנסות בסוגים שונים של תכנים או קמפיינים על מנת לסגל לעצמכם שיטות עבודה שנוחות לכם, וכמובן את ההבנה שכל הזמן צריך לנסות רעיונות ודברים חדשים.

 

  • אל תחכו לסיום הקורס כדי למצוא עבודה- אנחנו נתקלים בזה לא מעט. סטודנטים שיכולים לחכות כמה חודשים בעבודה שהם ממש לא אוהבים, רק כי הם מרגישים לא בשלים לצאת לשוק העבודה. יש לא מעט משרדי דיגיטל שישמחו לקלוט לשורותיהם סטודנטים לעבודה למשרות ג׳וניורים. גם כאלו שעדיין נמצאים בשלב הלימודים. חפשו עבודות שמתאימות לכם, ואל תתביישו לשלוח קורות חיים.

 

  • לא הבנתם? תחזרו על הקורס- כמכללה, המטרה שלנו היא שכשתסיימו ללמוד, תקבלו מאיתנו את הערך, הכלים והידע שאתם צריכים כדי לצאת לעולם האמיתי. והיה ואתם מרגישים שחסרים לכם דברים, החמצתם שיעורים או רוצים לחזק נושאים מסויימים? כנסו למחזור הבא ותשלימו את הפערים. אל תתנו לזה להתמסמס לכם בין האצבעות.

 

  • תתעניינו בתחומים משלימים- תחום הדיגיטל הוא רחב מאוד. הגעתם אלינו לקורס PPC ? מעולה, תתחילו להתעניין בדברים שאמנם כמנהלי קמפיינים לא תיהיו חייבים לדעת (אבל רצוי) כמו כתיבת תוכן למודעות וקריאטייב. אתם בקורס של ניהול מדיה חברתית? תתחילו לשאול שאלות לגבי ניתוח דאטה, או בניית דפי נחיתה בוורדפרס. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים להתעניין בדברים האלו בשביל לקחת קורסי המשך, אלא כי בסופו של דבר, זה שיהיה לכם תחום התמחות אחד זה נפלא, אבל היכרות גם אם ברמת המושגים, הז׳רגון והתהליך עם אפיקים משלימים יעזרו לכם לבצע את העבודה שלכם טוב יותר.

 

מדגדג לכם כבר ללמוד דיגיטל, אבל לא סגורים מה הקורס הנכון עבורכם? השאירו לנו פרטים ויועצת לימודים תחזור אליכם בהקדם ותעזור לכם להסגר על מה שנכון יותר עבורכם.

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן