חזון המכללה לניו מדיה
להוביל את עולם העבודה הדיגיטלי החדש

המכללה לניו מדיה פועלת לעיצוב דור העתיד של המקצוענים בעולם העבודה החדש – באמצעות הכשרה, השראה, חדשנות טכנולוגית ושילוב של קהילות מגוונות במרכז הכלכלה הדיגיטלית, במטרה לאפשר לאנשים וארגונים לצמוח, להשפיע ולהצליח בעולם משתנה.

הייעוד שלנו

לספק לאנשים ולארגונים את הידע, הכלים והתמיכה הנדרשים כדי להסתגל, להתפתח ולהצטיין בעידן של שינוי מתמיד, על ידי שילוב בין לימוד, עשייה, טכנולוגיה, אנושיות וקהילה.

ערכי הליבה שלנו

  • חדשנות מתמדת – מחויבות לעדכניות, סקרנות ולמידה מתמשכת.
  • מקצועיות בגובה העיניים – ידע עמוק, יישומי ונגיש לכל לומד, מכל רקע.
  • השראה ופרקטיקה – שילוב בין חשיבה פורצת דרך לעשייה יום-יומית אפקטיבית.
  • קהילתיות ושיתופיות – בניית קהילה תומכת ומקצועית שמקדמת את כל חבריה.
  • השפעה חברתית – מחויבות לשילוב אוכלוסיות מגוונות ולקידום שוויון הזדמנויות בעולמות העבודה והטכנולוגיה.

גמישות ופרסונליזציה – התאמה של תהליכי למידה, פתרונות ונתיבים מקצועיים לצרכים משתנים של לומדים וארגונים.

0

שנת הקמת המכללה

+K 0

סטודנטים סיימו בהצלחה

+ 0

מחזורי קורסים בכל המסלולים

₪K 0

משכורת ממוצעת של בוגרי מכללה

מקרי בוחן

חדשנות, השפעה והכשרה לעולם העבודה החדש

המכללה לניו מדיה ניצבת בחזית ההכשרה המקצועית בעידן הדיגיטלי, ומשלבת בין חדשנות טכנולוגית, גמישות פדגוגית והבנה עמוקה של צרכי שוק העבודה.
בשנים האחרונות הובילה המכללה שורה של פרויקטים פורצי דרך, אשר מדגימים את מחויבותה להשפעה חברתית, שילוב אוכלוסיות מגוונות, והכוונה מקצועית אל תוך תפקידי מפתח בתעשייה.

עוטף עזה: בני נוער כמובילי הסברה בינלאומית

בדיוק שנה לפני תחילתה של תקופה ביטחונית מאתגרת, יזמה המכללה הכשרה ממוקדת לבני נוער מהעוטף, בשיתוך משרד התפוצות ועיריית שדרות, מתוך מטרה להעניק להם כלים תקשורתיים ודיגיטליים לייצוג הנרטיב הישראלי בעולם. במסגרת הפרויקט נלמדו יסודות ההסברה, כתיבה שיווקית, הפקת סרטונים קצרים והפצת תוכן ברשתות החברתיות – מתוך תפיסה שהנוער יכול להפוך לשגריר אותנטי, אמיץ ומשפיע בזירה הבינלאומית.

חיילים משוחררים – מהשירות הצבאי לעמדות מפתח בשיווק הדיגיטלי

במסגרת מכרז ייחודי של האגף לחיילים משוחררים ומילואים, להכשרת חיילים משוחררים, פתחה המכללה תוכנית אינטנסיבית (Bootcamp) להכשרה מעשית בשיווק ופרסום דיגיטלי. המשתתפים מקבלים כלים אסטרטגיים, טכנולוגיים ויצירתיים — ומונחים ליישם פרויקטים אמיתיים. התוכנית כוללת הכוונה לקריירה, בניית תיק עבודות וליווי עסקי להקמת סוכנויות שיווק עצמאיות.
בוגרי התוכנית ישתלבו בתעשיית הפרסום, בחברות מובילות או כעצמאיים מצליחים.

שילוב חרדים בתעשיית האוטומציה והבינה המלאכותית

בשיתוף פעולה עם מפתח תעסוקה ועמותת קמ"ח, הובילה המכללה תוכנית ייחודית להכשרת גברים מהמגזר החרדי לתפקידי פיתוח והטמעה של פתרונות אוטומציה עסקית ובינה מלאכותית. התוכנית שילבה למידה טכנולוגית עדכנית עם הבנה עסקית, ועוצבה תוך התאמה תרבותית מלאה. הבוגרים מיועדים למשרות איכותיות בתעשייה, ו/או הקמת סוכנויות עצמאיות ובכך נפתחת בפניהם דלת חדשה לעולם עבודה יציב, מתקדם ורווחי.

חדשנות בשירות הציבורי: סדנאות לעובדי ממשלה בתחומי בינה מלאכותית ואוטומציה עסקית

המכללה לניו מדיה פועלת בחזית החדשנות גם במגזר הציבורי, באמצעות סדנאות מתקדמות לעובדי משרדי ממשלה בדרגים בכירים וזוטרים כאחד. הסדנאות מקנות כלים מעשיים לשימוש בטכנולוגיות Generative AI ואוטומציה עסקית, ומשלבות בין חשיבה אסטרטגית לבין יישום בשטח – בעולמות כמו ניתוח מסמכים, תהליכי עבודה, שירות לאזרח וניהול מידע. מאות עובדי מדינה כבר עברו הכשרות אלו, כחלק ממהלך לאומי להאצת הדיגיטציה בממשלה ושיפור שירותי הציבור. המכללה מותאמת לדרישות הביטחוניות והרגולטוריות של המגזר הציבורי ומובילה את מהפכת הבינה המלאכותית גם בשרות המדינה.

בין יתר המשרדים שהמכללה מקדמת לעידן ה AI: משרד ראש הממשלה, משרד התחבורה, משרד האנרגיה, לשכת עיתונות ממשלתית, משרד המשפטים, משטרת ישראל, דואר ישראל, הרשות להגנת הצרכן, נציבות שרות המדינה ועוד.

חינוך וכלים לשיווק ופרסום דיגיטלי כבר מגיל תיכון

בשותפות עם משרד העבודה, מובילה המכללה תוכניות חדשניות בבתי ספר מקצועיים ברחבי הארץ. בני נוער לומדים את יסודות עולם השיווק, התוכן והדיגיטל – רוכשים כלים מעשיים ויוצרים פרויקטים אמיתיים כבר בגיל צעיר. מטרת התוכנית היא לאפשר לתלמידים להשתלב בשוק העבודה הדיגיטלי עוד לפני סיום לימודיהם, ולפתח תחושת מסוגלות מקצועית וכלכלית.

בחרו לתת בנו אמון