לקבל כלים לנהל אסטרטגיה דיגיטלית

קורס שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית

מה נלמד בקורס?

  • בניית אסטרטגיית דיגיטל מבוססת מחקר שוק

  • ניהול קמפיינים דיגיטליים משולבים מספר ערוצים וזירות פרסום

  • גיוס וניהול ספקי ועובדי דיגיטל

  • ניהול מוניטין ומניעת משברים ברשת

  • אנליזה דיגיטלית וביצוע אופטימיזציה

הקורס ישלב ניתוחי מקרה בוחן, לצד דוגמאות ומודלים תיאורטיים שכיחים, וכל זה לצד הבנה יישומית של תהליכים פרקטיים וטכניים של שיווק דיגיטלי.

הקורס מועבר בלמידה מקוונת (זום)

 

60 שעות לימוד אקדמאיות

15 מפגשי מרצה מקוונים

3 שעות לכל מפגש (בממוצע)

1 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: למנהלים ומקבלי החלטות

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
12 בספטמבר 2023
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (ימי שלישי)
2092066 Created with Sketch. קורס מקוון (זום)

למי מיועד הקורס?

קהל יעד
  • מנהלים המעוניינים לקבל כלים וידע לתכנן אסטרטגיית דיגיטל בארגון ויכולת ניהול ספקים.
  • אנשי שיווק דיגיטלי המעוניינים להתקדם לעמדה ניהולית בארגון
  • בעלי חברות ומנכ"לים המעוניינים להעסיק מנהל דיגיטל וזקוקים להבנה של היקף ומטרות התפקיד
דרישות ידע מוקדם
  • רקע והכרות טובה עם עולם השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
  • ניסיון וידע בניהול תהליכים/ספקים
  • אוריינטציה טובה למחשבים ואינטרנט
תנאי קבלה
  • מבחן מיון באנגלית
  • שליטה באופיס
  • שליטה בנייד
  • שליטה באינטרנט

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתיחה
    • אודות המכללה (נהלים/זכוית/חובות/מערכתמודל/קורונה)
  • תכנון אסטרטגיה דיגיטלית ואסטרטגיית תוכן
  • עולם הדיגיטל – נעים להכיר (יישור קו)
  • תיעדוף זירות הדיגיטל
  • הגדרת מטרות, יעדים ותקציב
  • אפיון קהלי יעד ומחקר מתחרים
  • בניית אסטרטגיית תוכן דיגיטלית
  • מיפוי עוגני תוכן ובניית תוכנית תוכן
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
בניית סיפור מותג TOP

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • Storytelling
  • כתיבה שיווקית דיגיטלית טכניקות לכתיבה
    • בולטת
    • זכירה ואפקטיבית
  • מיקרו קופי מילים מנצחות
    • ביסוס שפת מותג
    • ניתוח מקרי בוחן ודוגמאות
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
יצירה וניהול נוכחות משפיעה במדיה החברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מעבר ויישור קו עם הזירות המובילות (מאפיינים-קהלים-אסטרטגיה)
  • משפיענים ומובילי דעה
  • ניהול קהילות
  • ניהול מוניטין ושרות לקוחות ברשת
  • ניהול משברים – מניעה/התמודדות/שיקום האמון/קייס סטאדי
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
ניהול זירת האינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עשו ואל תעשו בניהול זירת האינסטגרם
  • טעויות נפוצות בגיוס עוקבים באינסטגרם
  • דגשים אסטרטגיים לעבודה עם מובילי דעה ומשפיענים באינסטגרם
  • עשרת הידברות לעמוד אינסטגרם עסקי
  • עולם של וידאו דיגיטלי
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק חלק א'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מושגים חשובים בעולם הקידום והפרסום הממומן בפייסבוק
  • סוגי קמפיינים + סוגי מודעות פרסום + מיקומי מודעות – פלייסמנטים
  • כל הדגשים החשובים לפילוח קהל אופטימלי בפייסבוק
  • עקרונות מנחים לבניית המודעה המנצחת
  • רעיונות לקמפיינים מוצלחים בפייסבוק
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק חלק ב'

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • קהלים מותאמים אישית (רימרקטינג, lookalike)
  • היכרות עם מושג הרימרקטינג הדינמי
  • דוחות ואנליזה
  • תרגול: ניתוח קמפיינים
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
קידום ממומן בגוגל - יסודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • קידום אורגני VS קידום ממומן בגוגל- ההבדלים
  • מחקר ביטויים ל – SEO והדגשים לקידום ממומן
  • מושגים שקריטי לדעת ולהבין
  • פרסום מכוון ביצועים (פרפורמנס) ומה זה אומר
  • בייסיק
    • קידום ממומן ברשת החיפוש ורשת המדיה
  • המפתח להצלחה:
    • רימרקטינג משובח ועבודה עם פיקסלים
  • אתר, דף נחיתה והחשיבות של המהירות צורת הסתכלות שונה מאשר על פייסבוק. על ההבדלים בין המערכות.
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
נושאים מתקדמים בגוגל אדס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כלים לניטור/מינוף פעילות הפרסום בגוגל אדס
  • איך לתכנן נכון פרסום בגוגל – חלוקת תקציב/מדיה/דיווח ללקוחות
  • איך תדעו לבנות תשתית נכונה לטווח ארוך
  • להבין ובעיקר למנף דאטה (אופטימיזציה)
  • שיטות מתקדמות של בידינג
  • case studies
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
גוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות בסיסית עם הכלי
  • הכרות עם מונחי היסוד
  • הכרת דוחות אנליטיקס בסיסיים, וניתוח שיווקי להסקת מסקנות
  • תיוג דאטה
  • יעדים עסקיים – GOALS, KPI
  • הסקת מסקנות ותרגום נתונים ליעדים עסקיים
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
מסחר ומכירה ברשת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא למסחר ברשת
  • טרנדים ומגמות בתחום המסחר האלקטרוני
  • קידום אורגני וממומן בגוגל למסחר אלקטרוני
  • פרסום וקידום בפייסבוק ואינסטגרם למסחר אלקטרוני
  • אי מייל מרקטינג ואוטומציות
  • חוויית משתמש ושיפור יחסי המרה לאתרי מסחר אלקטרוני
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
מיתוג אישי בלינקאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • מובילי דעה בלינקדאין
  • קהילות לינקדאין
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
בניית תמהיל אסטרטגי מסכם חוצה זירות + סיכום הקורס וחלוקת תעודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • אופטימיזציית המרה חוצת זירות
  • היכרות עם כלי עבודה חינמיים וקריטיים למנהל השיווק הדיגיטלי המודרני
  • סיכום – שאלות&תשובות
קרא עוד קרא פחות

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה יהיה לכם ביד בסיום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בקורס תקבלו ידע מעשי ומקיף לניהול אסטרטגיות והובלת מהלכים עסקיים במדיה הדיגיטלית, הכולל העמקה ב- דפוסי חשיבה, מגמות ומושגים בעולם הדיגיטלי זירות הפעולה וניצולן למטרות עסקיות כלי מדידה ויצירת מנגנוני בקרה אפקטיביים ניהול ספקים ותקציבים באופן אופטימלי ניהול משברים, נוכחות ומוניטין וזה רק על קצה המזלג.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תעודת – קורס תכנון וניהול אסטרטגיה דיגיטלית של המכללה לניו-מדיה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

נוכחות של 80% לפחות (השלמה לא תחשב כנוכחות)

הגשת 80% ממטלות הקורס
הגשת פרוייקט סיכום בציון עובר/מבחן בציון עובר

קרא עוד קרא פחות
אימון מקצועי מהשטח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

אנא עדכנו לי נוכחות.

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (לימודים מקוונים לצד לימודים פרונטלים) ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם הגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נכנס לשיעור במתכונת מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.
כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle וכל המידע שעליך לדעת לקראת השיעור הראשון.

קרא עוד קרא פחות

3 סיבות למה ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

מנוסים עד דיוק

המכללה לניו-מדיה, מכשירה מנהלים ואנשי דיגיטל למעלה מעשר שנים.
קורס ניהול אסטרטגיה דיגיטלית אחד הקורסים הוותיקים שלנו במכללה שלנו, למעלה מעשור שנים שאנחנו מכנסים מנהלים ומקבלי החלטות מארגונים גדולים ובינוניים במשק להכוונה והדרכה בעולמות הדיגיטל והשיווק.

02 Created with Sketch.

פרקטיקה פרקטיקה

בקורס תקבלו ידע מעשי ומקיף לניהול אסטרטגיות והובלת מהלכים עסקיים במדיה הדיגיטלית, הכולל העמקה ב –

  • דפוסי חשיבה, מגמות ומושגים בעולם הדיגיטלי
  • זירות הפעולה וניצולן למטרות עסקיות
  • כלי מדידה ויצירת מנגנוני בקרה אפקטיביים
  • ניהול ספקים ותקציבים באופן אופטימלי
  • ניהול משברים, נוכחות ומוניטין וזה רק על קצה המזלג.
03 Created with Sketch.

התאמה למנהלים ומקבלי החלטות

כל הנושאים בקורס נבחרו בפינצטה בהתאם לצרכים היומיומיים שאתם – בכירים ומנהלים בארגונים הגדולים במשק – הבאתם לתשומת ליבנו

למידע נוסף והרשמה למחזור הקורס הקרוב
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן