פיתוח מקצועי בהתאמה אישית

בין העבודה לילדים לבית לחברים לעבודה… אין לנו זמן! כולנו מכירים את ההרגשה הזו ואת ההבטחה שאנחנו מבטיחים לעצמנו: “השנה אלמד משהו חדש” או “ברגע שיהיה לי ז-מ-ן אני חייבת ללמוד.
איך עושים את זה?” בדיוק עבורכם – אלו שלא מוצאים את הזמן להירשם לקורס וללמוד הכל מ-א’ עד ת’ – יצרנו מסלול חדש: מסלול ייעוץ ושיעורים פרטיים.

קטלוג קורסים מעודכן לשנת 2020

דוגמאות לנושאים בהם נוכל להתמקד בהדרכה מותאמת אישית

במהלך הליווי והייעוץ נתמקד בכמה נושאים: צרכיו הייחודיים של העסק שלכם, טרנדים ומגמות בזירת הפעילות של העסק, היבטים משפטיים ותנאי שימוש במוצר, ניתוח צרכי קהל היעד והתאמתם למוצר, ניתוח מתחרים וזיהוי יתרונות המבדלות את המוצר שלך מהם, יצירת נישת פעילות בה המוצר שלך הוא המוצר המוביל.

הקניית ידע וכלים לשיווק ופרסום דיגיטלי

בניית הדרכה אישית בסיסית ואו מתקדמת בהסתמך על מגוון הקורסים ומסלולי הלימוד שהמכללה פיתחה ומבצעת כבר 11 שנים לעשרות אלפי בוגרים ועוסקים בדיגיטל בתעשייה

 

ניהול משברים ומוניטין אישי/עסקי 

סיוע בהתמודדות עם משברים אישיים או עסקיים ושיקום אמון הלקוחות לאחר משבר

 

אפיקי שיווק ואסטרטגיה

קביעת אפיקי שיווק ,הגדרת מטרות ובניית אסטרטגיה

 

ניתוח הצעות מחיר 

ניתוח הצעות מחיר מספקים  ואו יצירת הצעות מחיר ללקוחות

 

ייעוץ, ליווי ותמיכה שוטפת

ייעוץ וליווי באפיון אתר ו/או פלטפורמה אונליין ו/או קמפיין שיווקי

 

ניתוח – מדידה – אופטימיזציה

קריאת דוחות ועבודה עם כלי ניתוח ומדידה דיגיטליים, הטמעת פיקסלים והסקת מסקנות לאופטימיזציה

 

יחסי ספק-לקוח

סיוע וגישור בפתרון בעיות ביחסי ספק-לקוח

לא קלים החיים ב"צד לקוח!
ספקים מדברים איתנו במושגים שאנחנו לא תמיד מכירים,  ומנצלים את פערי הידע בינינו, לפעמים כדי להסוות ביצועים נמוכים, לפעמים סתם כדי להגדיל הכנסה.

בעולם כזה תמיד טוב שלימינך יש את המכללה לניו-מדיה וצוות מרצים , עם ידע וסבלנות מפה ועד הסיליקון ואלי.

ההחלטה התבררה כמוצלחת במיוחד. המכללה צוותה לנו מנחים שידעו להתאים את עצמם אלינו- לצורך, לרמה ולמהירות הקליטה.

מי שעובד עם המכללה לניו-מדיה – מרוויח בענק.

מיטל הירשברג

וצוות מחלקת רשתות חברתיות

מיטל הירשברג
צוות מחלקת רשתות חברתיות

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות בקבוצת זאפ, מודה למכללת ניו-מדיה על קורס הכשרה מקצועי ומעניין, לנציגי ה,SEO- הSEM- והמדיה החברתית שלנו

המרצים התאימו מראש את החומרים לרמת הידע והניסיון של אנשי המחלקה, והעבירו את החומר בצורה מקצועית, והכי חשוב – בצורה מעניינת ועניינית
נציין לטובה את אנידור חקק וקובי טריקי

מעבר לכך, המרצים הנ"ל היו זמינים לנו גם מעבר לשיעורים עצמם, במתן עצות וטיפים וביצירת אווירה נעימה בכלל.

בברכה

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות,

זאפ גרופ

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות

שיווק ופרסום דיגיטלי

דאטה וקוד

עדיין לא בטוחים אם זה מתאים לכם?!
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה