כתיבה שיווקית,קופירייטינג, הפקת וידאו דיגיטלי, ניהול ערוצי מדיה חברתית וסושיאל PPC

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית

תוך 3 חודשים את/ה מנהל/ת מדיה חברתית, תוכן וקהילה

הכשרה מקצועית לעבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וסוכנויות הפרסום המובילות בישראל!

בקורס מנהלי תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית, נכשיר אותך להקים ולנהל נוכחות עסקית בולטת, ברשתות החברתיות המרכזיות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, You Tube ו –לינקדאין, על ידי יצירת תוכן קריאטיבי, ניהול קהילות עסקיות ועבודה עם כלי הקידום.

מה תלמדו בקורס?

✅ לנהל ערוצי סושיאל מדיה עסקיים, ליצור שיח ודיאלוג, לנהל קהילות מותג ולקדם תוכן אורגני באמצעות משפיענים ומובילי דעה

✅ ליצור תוכן דיגיטלי מקצועי, לכתוב סיפורי מותג, לעצב מודעות, להפיק וליצור וידאו שיווקי

✅ להקים ולנהל מסעות פרסום ממונים (𝗣𝗣𝗖-𝗖𝗣𝗠) בערוצי הפרסום של Meta Ads ו – TikTok Ads

✅ וכמובן לעבוד עם כלי בניה מלאכותית (𝗔𝗜) כדי ליצור תוכן שיווקי וחזותי באופן יצירתי, מהיר ויעיל

סיימת בהצלחה את הקורס 👏 – קדימה לעבודה!

המכללה תכין אותך לעבודה בתעשייה ותפגיש אותך עם ראיונות עבודה למשרות שיווק בסוכנויות הדיגיטל וחברות האונליין בישראל

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

 

120  שעות אקדמאיות

30 מפגשים

2 מפגשים בשבוע

3 שעות למפגש

שעות לימוד 17:00-20:00

3 חודשים ויש לך קריירה!

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
07 בינואר 2025
מספר מפגשים: 22 מפגשים (היברידי)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. ימים שלישי וחמישי
Group 17 Created with Sketch.
24 במרץ 2025
מספר מפגשים: 22 מפגשים (היברידי)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. ימים שני ורביעי

הזדמנויות תעסוקה כמהלי מדיה חברתית

אפשרויות תעסוקה ומשכורות

מנהלי תוכן ומדיה חברתית יכולים לעצב לעצמם כיווני קריירה מגוונים – החל מביצוע תפקידי שכיר בסוכנויות פרסום ודיגיטל, מחלקות שיווק בארגונים, העסקה עצמית (פרילנסר) למול לקוחות קטנים-בינויים, נוודות דיגיטלית ו/או הצטרפות לקהילת נוודים/אנשי סושיאל בכל העולם.

משרות נדרשות בתעשייה שניתן להגיש אליהם מועמדות:

  • מנהל/ת מדיה חברתית
  • מנהל/ת פרסום דיגיטלי
  • מנהל/ת תוכן נכסים דיגיטליים
  • מנהל שיווק דיגיטלי
  • כותב/ת תוכן שיווקי
  • מנהל קמפיינים ברשתות חברתיות

משכורת

תפקידי ג'וניור ירוויחו בממוצע 8,000 ₪ -10,000 ₪

מה יהיה לי בסיום הלימודים?
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא לשיווק במדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור מבוא למדיה חברתית נחשפים המשתתפים לעולם המדיה החברתית ולחשיבותה הרבה בעולם העסקי והדיגיטלי של היום. השיעור סוקר את ההיסטוריה וההתפתחות של פלטפורמות המדיה החברתית, את המאפיינים הייחודיים של הפלטפורמות המרכזיות (כגון Facebook, Instagram, TikTok ו-YouTube), ואת דרכי השימוש בהן לצרכים עסקיים ושיווקיים. בנוסף, יידונו מגמות עכשוויות ושינויים עתידיים בתחום, תפקידו של מנהל המדיה החברתית בארגון, ואתגרי ניהול קהילה דיגיטלית ויצירת תוכן אפקטיבי. השיעור מהווה בסיס להבנת תפקידה המרכזי של המדיה החברתית בניהול מותגים וביצירת קשרים עם לקוחות ומקנה למשתתפים כלים ראשוניים לגיבוש אסטרטגיית מדיה חברתית אפקטיבית.

.

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
בניית תוכנית עבודה אסטרטגית למדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור על בניית תוכנית עבודה אסטרטגית לומדים המשתתפים כיצד לגבש וליישם תוכנית עבודה מקיפה למדיה חברתית שתתמוך במטרות הארגון וביעדיו השיווקיים. השיעור מתמקד בתהליך בניית אסטרטגיה, החל מהגדרת מטרות ויעדים ברורים, דרך זיהוי קהלי יעד ואפיון פרסונות, ועד לפיתוח תכנים מותאמים ולתכנון לוח זמנים לפרסום. המשתתפים יכירו כלים ומודלים לניהול ובקרת אסטרטגיה, כמו גם את החשיבות של מדידה וניתוח ביצועים (KPIs) לשיפור מתמיד של התוכנית. השיעור מקנה ידע מעשי שיסייע למנהלי מדיה חברתית להוביל מהלכים שיווקיים מדויקים ואפקטיביים, תוך התאמה לשינויים ולמגמות בשוק הדיגיטלי.

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
כתיבה שיווקית, סטוריטלינג וקופי למדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור כתיבה שיווקית, סטוריטלינג וקופי למדיה חברתית לומדים המשתתפים כיצד ליצור תוכן שיווקי שמספר סיפור ומעורר עניין בקרב קהלי היעד השונים. השיעור מתמקד בטכניקות כתיבה שמטרתן להעביר מסרים שיווקיים בצורה אפקטיבית, תוך שימוש באלמנטים של סטוריטלינג ליצירת חיבור רגשי עם הקהל. המשתתפים ילמדו כיצד לפתח קול מותג ייחודי, לשמור על עקביות במסרים, ולהתאים את סגנון הכתיבה לכל פלטפורמת מדיה חברתית. בנוסף, יושם דגש על כתיבת כותרות מושכות, יצירת קריאות לפעולה (CTA) ברורות, ושימוש נכון בהומור ובנרטיבים חזקים כדי להגביר את מעורבות הקהל ולחזק את נוכחות המותג במדיה החברתית.

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
צילום ועריכת וידאו שיווקי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור צילום ועריכת סרטונים ווידאו שיווקיים לומדים המשתתפים כיצד ליצור תוכן ויזואלי איכותי ומקצועי שמותאם לפלטפורמות המדיה החברתית. השיעור מכסה את עקרונות הבסיס של צילום וידאו, כולל תאורה, קומפוזיציה, בחירת זוויות צילום ותפעול נכון של ציוד צילום. לאחר מכן, המשתתפים מתנסים בעריכת הסרטונים באמצעות כלים דיגיטליים כמו CapCut או InShot, לומדים לשלב גרפיקה, טקסטים, ואפקטים ויזואליים כדי להפוך את הסרטונים למושכים ויעילים מבחינה שיווקית. בנוסף, יינתן דגש על התאמת הסרטונים למטרות השיווקיות של הארגון, יצירת תוכן ויזואלי שמעביר מסרים בצורה ברורה ומשכנעת, ושמירה על איכות ותדירות התוכן בהתאם לאסטרטגיה של המדיה החברתית.

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
יצירת תוכן טקסטואלי למדיה חברתית בכלי AI

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור יצירת תוכן טקסטואלי למדיה חברתית בכלי AI, המשתתפים נחשפים ליכולות המתקדמות של כלים מבוססי בינה מלאכותית ליצירה ועריכת תוכן כתוב. השיעור מתמקד בהבנת דרכי השימוש בכלים כמו מודלים של שפה וטכנולוגיות עיבוד שפה טבעית (NLP) כדי לייצר תכנים שמותאמים אישית לקהלי היעד, לייעל את תהליך הכתיבה ולהגביר את היצירתיות. המשתתפים ילמדו כיצד להשתמש בכלי AI כדוגמת ChatGPT ו – Claude, להפקת רעיונות לתוכן, ליצירת פוסטים שמותאמים לפלטפורמות שונות, לעריכת תכנים קיימים, ולהתאמת השפה והסגנון למותג.

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
ניהול ערוצי מדיה חברתית אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור ניהול ערוצי מדיה חברתית, המשתתפים לומדים כיצד לנהל בצורה אפקטיבית ערוצי מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק למטרות עסקיות. השיעור מתמקד בהבנת הדרכים לשיפור מעורבות הגולשים ולהגברת המודעות למותג באמצעות אסטרטגיות קידום אורגני. המשתתפים ייחשפו לטכניקות ניהול קהילות דיגיטליות, כולל יצירת תוכן מותאם אישית, ניהול תגובות בזמן אמת, ושימוש נכון בכלי ניתוח למעקב אחר ביצועים.

בנוסף, יילמדו עקרונות שיתוף פעולה עם משפיענים, כולל בחירת משפיענים מתאימים וניהול קמפיינים משפיענים.
השיעור מספק למשתתפים כלים לניהול ערוצי מדיה חברתית בצורה שמחזקת את הנוכחות הדיגיטלית של הארגון, מגדילה את המעורבות של הקהל, ותורמת לבניית קהילה נאמנה סביב המותג.

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
עבודה וקידום באמצעות משפיענים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור על משפיענים, המשתתפים לומדים כיצד לגייס משפיענים, ליצור שיתופי פעולה מוצלחים, ולבנות קמפיין משפיענים אפקטיבי המותאם למטרות הארגון. השיעור סוקר את תהליך הבחירה של משפיענים מתאימים, תוך התחשבות בקרבה לערכי המותג, קהל היעד והיקף ההשפעה שלהם. המשתתפים לומדים כיצד לפנות למשפיענים, לנהל משא ומתן על תנאי שיתוף הפעולה, ולהבטיח שהמסרים המועברים ישמרו על עקביות ואותנטיות.

בנוסף, השיעור מתמקד ביצירת קמפיין משפיענים מקיף, כולל תכנון אסטרטגיית תוכן, קביעת יעדים ומדדי הצלחה, ושימוש נכון בפלטפורמות שונות לקידום הקמפיין. המשתתפים יקבלו כלים לניהול הקמפיין תוך שמירה על יחסים טובים עם המשפיענים וביצוע מעקב אחר ביצועים לצורך אופטימיזציה. בסיום השיעור, המשתתפים ידעו כיצד למנף את כוחם של משפיענים כדי להרחיב את טווח ההגעה של המותג ולחזק את הנוכחות שלו במדיה החברתית.

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
הקמה וניהול קמפיינים ברשת Meta ADs (פייסבוק ואינסטגרם)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נלמד להקים ולנהל קמפיינים ממומנים (PPC) בפלטפורמת Meta Ads. תלמדו ליצור ולנהל קמפיינים פרסומיים אפקטיביים במערכת הפרסום של Meta, הכוללת את פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם. ביחידת לימוד זו נכיר את מערכת הפרסום של Meta, נקים ונגדיר את מערכת Business Manager, נכיר את כלי הפרסום השונים, כולל הגדרת קהלי יעד מדויקים, בחירת מטרות קמפיין מתאימות (כגון חשיפה, מעורבות, לידים, המרות ועוד), ועיצוב מודעות מושכות.

בהמשך, תתנסו בהקמת קמפיין מעשי, כולל קביעת תקציבים, תזמון מודעות, ובחירת פורמטים המתאימים לפלטפורמה ולמטרות הקמפיין. השיעור שם דגש גם על אופטימיזציה מתמשכת של הקמפיין באמצעות ניתוח ביצועים בזמן אמת, ביצוע A/B Testing לשיפור מודעות, והתאמות טקטיות להגדלת התשואה על ההשקעה (ROI).

בסיום השיעור, המשתתפים יהיו מצוידים בידע ובכלים לנהל קמפיינים ממומנים בפלטפורמת Meta Ads באופן מקצועי, תוך מיקוד במיקסום תוצאות עסקיות ושיווקיות.

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
פרסום ממומן ב-TikTok Ads

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור פרסום ממומן ב-TikTok Ads, ,תלמדו להקים, לנהל ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים פרסומיים על גבי הפלטפורמה הפופולרית TikTok. השיעור מתחיל בהיכרות עם מבנה המערכת של TikTok Ads, כולל סוגי המודעות הזמינות, כגון In-Feed Ads, Branded Hashtag Challenges, ו-TopView, והתאמתם למטרות שיווקיות שונות כמו הגברת מודעות, הגדלת מעורבות, ויצירת לידים.

בהמשך, תתמקדו ביצירת קמפיינים אפקטיביים, כולל זיהוי קהלי היעד האידיאליים, יצירת תכנים שמושכים את תשומת הלב של קהל צעיר ודינמי, והגדרת תקציבים ותזמונים לפרסום. השיעור שם דגש על יצירת תוכן וידאו קריאטיבי שמתאים לסגנון המהיר והאותנטי של TikTok, ומלמד כיצד להשתמש בכלי האנליטיקה של הפלטפורמה כדי לעקוב אחר ביצועים ולבצע אופטימיזציה לשיפור התוצאות.

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
קידום אורגני וממומן בפלטפורמת התוכן - Tik-Tok

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מה ההבדל בין טיק טוק לאינסטגרם ו – YouTube, ניהול חשבון טיק טוק עסקי, אלגוריתם של טיק טוק, בידול מקצועי, סרטונים בטיק טוק, ניתוח נתונים, יצירת חשיפה אורגנית גבוהה, יצירת תוכן לעידוד מעורבות גולשים, ניתוח נתונים בטיק טוק, היכרות עם כלי הקידום

קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
הכנה לעצמאות דיגיטלית ביום שאחרי הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הכנה לעצמאות דיגיטלית ביום שאחרי הקורס, תלמדו כיצד ליישם את הידע והכלים שרכשתם במהלך הקורס בצורה עצמאית ומקצועית בעבודתכם כמנהלי מדיה חברתית. השיעור מתמקד בפיתוח יכולות ניהול עצמי, כולל בניית תוכנית עבודה אישית, קביעת יעדים לטווח הקצר והארוך, וניהול זמן ומשאבים בצורה מיטבית.
תלמדו גם כיצד להישאר מעודכנים במגמות החדשות ביותר במדיה החברתית, להמשיך לפתח את המיומנויות שלכם באמצעות למידה מתמשכת, ולהתמודד עם אתגרים שונים שעלולים לצוץ במהלך עבודתכם.

בנוסף, השיעור יעסוק ביצירת רשת מקצועית, שכוללת חיבורים עם קולגות, משפיענים, ולקוחות פוטנציאליים, וכן כיצד לבנות תיק עבודות מרשים שיאפשר לכם להציג את היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר בפני מעסיקים או לקוחות.
בסיום השיעור, תרגישו בטוחים ונכונים לקחת את הצעד הבא בקריירה שלכם, ולנהל ערוצי מדיה חברתית בהצלחה ובאופן עצמאי.

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

עדי ארקין

מנהל קורס מנהלי מדיה חברתית.
בעלים של מינוף, מרצה ויועץ לניהול אסטרטגי,
בניית תוכניות עבודה, קידום ממומן וכתיבת תוכן ברשתות החברתיות.

למי הקורס מיועד?

בוגרי קורס ממליצים

ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך
להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה












    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן