חזרה לבלוג

3 דברים שהופכים את תחום ה- PPC לאחד התחומים הכי מרגשים בדיגיטל

לא נסחפנו. לא הגזמנו. מרגשים. כן.

בחרנו להשתמש במילה הזאת בכותרת, כי לנהל PPC  עבור עסקים אינהאוס, עבור חברות הייטק, עמותות, או עסקים דרך סוכנות דיגיטל זה מרגש.

למה? כי בסופו של דבר, הידע של מנהל הקמפיינים, היכולות הטכניות והקריאטיביות שלו הם אלו שתורמים ישירות לשורת הרווח וההפסד של אותה חברה, עמותה, עסק קטן או גדול.

אז רק בשביל להכניס דברים לקונטקסט הנכון, הנה 3 דברים שמנהלי קמפיינים עושים, שברגע שיש תוצאות, תחושת הסיפוק היא פשוט אדירה.

תחרותיות-

אתם אנשים תחרותיים? אם אתם מנהלי PPC  אנחנו מקווים שכן.

כי בעולם ניהול הקמפיינים, אתם נמצאים בתחרות שלא פוסקת. נגד המתחרים הישירים שלכם ונגד כל מי שלמעשה מטרגט את הקהל שלכם.

נסביר את זה ככה:

אם העסק שאתם מקדמים מוכר נעליים ואתם בקמפיין הפייסבוק שלכם מטרגטים אנשים שמתעניינים בנעליים, אתם הולכים ראש בראש עם מותגים אחרים שמטרגטים חובבי נעליים.

עד כאן הגיוני נכון?

אבל אותם חובבי נעליים, גם אוהבים ומתעניינים גם בדברים נוספים, נניח ג׳ינסים.

מנהלי קמפיינים שמנסים לקדם מכירות של ג׳ינס מטרגטים את חובבי הג׳ינסים שהם גם במקרה חובבי נעליים. לכן התחרות שלכם היא לא רק נגד מתחרים ישרים.

המטרה שלכם? שהמודעה שלכם תהיה כל כך טובה, הקמפיין שלכם יהיה כל כך מדויק, והקופי והקריאטייב שתכינו, יגרום לאנשים להתעכב על המודעה שלכם, לייצר איתה אינטראקציה ולנצח את המתחרים.

ברגע שנכנסת ההמרה? תחושה נהדרת. אם זה איקומרס ואתם רואים את ההמרה מתורגמת לכסף? בכלל תחושה נפלאה.

יצירתיות-

נשים את זה כאן בכוכבית גדולה. האם מנהלי קמפיינים טובים חייבים לדעת לייצר תוכן למודעות שלהם בעצמם? התשובה היא לא. תמיד אפשר להיעזר באנשים שזאת המומחיות שלהם. יחד עם זאת, ככל שיש לכם יותר כלים ואתם אכן יודעים לייצר את התוכן בעצמכם, אתם ללא ספק הופכים להיות מנהלי קמפיינים בעלי ערך רב יותר עבור המעסיק או הלקוח שלכם.

אז עכשיו נצא מנקודת הנחה שאתם אכן יודעים לכתוב ולייצר את המודעות שלכם בעצמכם (כי עשיתם את מסלול מנהלי הקמפיינים שלנו ובמסגרת קורס PPC  אתם לומדים גם את זה)

יש לכם מושג עד כמה זה מדהים שהמילים שאתם הוצאתם מהמקלדת שלכם, התמונה שבחרתם והמשפטים שחשבתם עליהם, גורמים לאנשים לבצע את הפעולה שאתם רוצים?

באמת, נסו שניה להתעכב על זה ותחשבו כמה כח בעצם יש לכם ביד. אתם בעלי היכולת להשפיע על האם בן אדם יפתח את הארנק שלו עכשיו,יוציא כרטיס אשראי וירכוש את המוצר שאתם מקדמים.

זה לא מרגש? מטורף!

עצמאות ויזמות-

בואו. כסף קל? אין. אנחנו לא מאמינים בזה. אבל אנחנו כן מאמינים שברגע שיש לכם את הכלים והידע הנכון, אתם יכולים לקבוע בעצמכם את הלוז שלכם. סיימתם את מסלול ההכשרה שלכם אצלנו כמנהלי קמפיינים?

עכשיו אתם צריכים לבחור בין להיכנס לעבודה כשכירים או לצאת לדרך עצמאית כמנהלי קמפיינים לעסקים.

החלטתם שאתם יוצאים לדרך עצמאית? שיהיה בהצלחה. על הקמפיין הראשון שלכם, כנראה שלא תיקחו סכומים גדולים על ניהול. גם לא את השני, השלישי וזה שיבוא אחר כך. אבל ברגע שצברתם את הניסיון, ברגע שאתם מרגישים בטוחים יותר ביכולות שלכם וברגע שתרגישו שזה הזמן לבצע קפיצת מדרגה, תוכלו לבקש סכומים יותר גבוהים מהלקוחות הקיימים או החדשים שלכם.

לא בגלל שמגיע לכם כסף על הניסיון, אלא כי הניסיון מביא עימו שיפור ביכולות שלכם, מה שאומר שהערך שאתם יכולים לספק ללקוחות שלכם, אכן שווה יותר כסף.

במבט לאחור, כשתראו את המסלול שעברתם, שתסתכלו כמה מהר החזרתם את ההשקעה על הלימודים ואיך הכפלתם ושילשתם את השכר שלכם הרבה יותר מהר ממה שחשבתם, תאמינו לנו, זה ירגש אתכם.

קחו את זה צעד אחד נוסף. יש לכם רעיונות למיזם משלכם? עכשיו תחשבו עד כמה זה מושלם, שהמיזם שלכם יוצא לדרך, משיג תוצאות והכל בזכות הקמפיינים שאתם מנהלים עבור עצמכם.

תגידו לנו שלא תתרגשו כשתראו את הבייבי שלכם אכן מתפתח מרעיון לעסק שמכניס לכם כסף.

יש עוד לא מעט דברים תחת עולם ה- PPC  שהופכים את העבודה בו למרגשת.

לקוחות חדשים, שיתופי פעולה עם אנשים שאתם רוצים לעבוד איתם ומולם, היכולת לפצח בריף, לספק תוצאות ולראות את הלקוחות עפים עליכם, אבל הדבר הכי חשוב, הסיפוק האדיר שאתם מקבלים מהעבודה שלכם.

שאתם מסיימים יום עבודה בידיעה שכל שקל שהלקוח שלכם משלם מכניס לו הכנסה שמאפשרת לו לגדול ולצמוח ואתם חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה? ובכן, זה פרייסלס.

 

בואו ללמוד ניהול קמפיינים דיגיטליים! קורס מנהלי קמפיינים, SEO ו-PPC לומדים כאן

מעוניינים בלימודי PPC וניהול קמפיינים?

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם:

    [lm lm-817 lm_form:54097 lm_key:5c7db0326d614b7c98827ced1f455e8e alsosendemail:yes fld_51599:perfo]

    לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
    מעוניינים במשהו?

    כל השדות חובה

      אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
      דילוג לתוכן