חזרה לבלוג

כלים חינמיים שאנשי דיגיטל חייבים להכיר!

קבלו איך פינקנו אתכם! יום עבודה של אנשי שיווק בדיגיטל, כולל בתוכו לא מעט ממשקים שונים.

אם אתם עצמאים שמנהלים קמפיינים ללקוחות ויוצרים את כל הקמפיין כולל הקופי והמודעה בעצמכם, אתם כבר יודעים שאתם חייבים למצוא תמונות או סרטונים איכותיים שמתאימות לקמפיין.

אם אתם עובדים בצורה נכונה, חשוב שתכירו כלים שיעזרו לכם לעקוב אחרי דפי הנחיתה שלכם באנליטיקס בשביל מדידה טובה יותר,

אם אתם אנשי תוכן וסושיאל מדיה, אז בנוסף לתמונות רצוי שתכירו גם תוכנות עריכה שיעזרו לכם לעבוד בצורה יעילה יותר ולהתאים את התוכן שלכם לפי המידות של פייסבוק, אינסטגרם, סטוריז וכו׳.

בשורה התחתונה, לא משנה מה אתם עושים בדיגיטל, כנראה שיש לכם לא מעט תעסוקה עם אפיקים משלימים.

האתגר- למצוא כלים, שניתן ללא עלות להפיק מהם יופי של תוכן ותוצאות שיבואו לידי ביטוי, בעיקר בחיסכון בזמן ובכסף.

אז הכנו לכם רשימה של כלים לפי נושאים שיהפכו את העבודה שלכם להרבה יותר מדוייקת, נוחה, מהירה ובעיקר? תהנו מחיסכון בעלויות.

בואו נתחיל-

אנשי ה- PPC

עשיתם מחקר מילות מפתח בגוגל ומצאתם את המילים שאתם רוצים לטרגט בתוך הקמפיין שלכם.

עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח את האד גרופים הרלוונטים ולהזין לתוכם את מילות המפתח.

פשוט לא? לא ממש, כי אם אתם רוצים להשתמש בסוגי התאמות שונות למילות המפתח, לעבור מילה מילה ולתת לה את ההתאמה הרלוונטית בצורה ידנית, זה יכול להיות קצת מתיש.

 

אז תכירו את Keyword Toaster, כלי נהדר וחינמי שמאפשר לכם לזרוק לתוכו את כל מילות המפתח שלכם, לבחור בקליק אחד את ההתאמות שאתם רוצים ולקבל מהצד השני את כל סוגי הביטויים.

קופי פייסט לקמפיין וסגרתם פינה.

משתמשים ב- UTM? (אם אתם סטודנטים שלנו אז ברור שכן, כי ככה עובדים נכון!)

תכירו עוד כלי נפלא ופשוט, תוסף לכרום. כל מה שצריך זה להתקין אותו, להכנס לדף הנחיתה המיועד של הקמפיין שלכם, ללחוץ עליו, להזין את הפרמטרים הרלוונטים אליכם, להעתיק את הכתובת ולהדביק אותה במודעות שלכם.

קל ופשוט.

תמונות חברים תמונות

תמונה שווה יותר מאלף מילים, ואם אפשר למצוא תמונה מושלמת ללא עלות אז היא שווה אפילו יותר.

קחו נשימה עמוקה, כי אתם הולכים לשחות עכשיו בים של תוכן ויזואלי.

אתגר של לא מעט אנשי דיגיטל (מנהלי סושיאל או מנהלי קמפיינים) שעובדים כעצמאים בתחום, הוא למצוא תמונות טובות לקמפיינים (במידה והלקוחות שלכם לא מספקים אותם)

האופציות שיש במקרה כזה עבור מי שצריך להכין את התוכן הם אלו:

  • לקנות תמונות ממאגרי סטוק בעלות די גבוהה, (הלקוח יצפה ממכם שאתם תדאגו לתמונות האלו כלומר, לכם כאנשי דיגיטל כבר יהיה רישיון בתשלום להשתמש בהם)
  • לעבוד בשיתוף פעולה עם מעצבים גרפיים (אבל אז תצטרכו לדרוש גם סכום יותר גבוה מהלקוח כדי לכסות את הפער)
  • לעבוד עם מאגרי תמונות (או סרטונים) חינמיים שמאשרים שימוש בתוכן שלהם

אז קבלו:

1-Pixabay , אתר תמונות מוכר וידוע, יש בו לא מעט אימג׳

2- unsplash– יוצרים מכל העולם מעלים לשם את התמונות שלהם, כנסו ותהנו

3- Freepik– אחד המומלצים יותר, מעבר לתמונות סטוק איכותיות, יש שם גם לא מעט איורים, איקונים וכדומה שניתנים לשימוש חופשי והורדה בחינם. אם ראיתם תמונות שאתם ממש רוצים והם דווקא יהיו בתשלום, אז דעו שהמחיר באתר הזה למנוי הוא דווקא יחסית זול.

4- KaboomPics– עוד מאגר נפלא עם המון אימג׳ים איכותיים שניתן לעשות בהם שימוש מסחרי ואישי.

*אנחנו שמים כאן כוכבית כי שימו לב שבחלק מהאתרים יש לא מעט אימג׳ים שקליק עליהם יפנה אתכם לאתרי תמונות בתשלום, אז רק תבדו היטב על איזו תמונה אתם לוחצים.

עבודה עם Video

בכל הקשור לוידאו, אנחנו תמיד נמליץ לעבוד עם סרטונים של הלקוח, שיהיו כמה שיותר אותנטיים. אבל אם אין אפשרות לייצר תוכן כזה, אז הנה לכם כמה אתרים בהם אפשר להוריד סרטונים ולעשות בהם שימוש למטרות שלכם.

1-Pexels– המון נושאים, המון סרטונים רק שימו לב שאתם אכן מורידים סרטון ולא תמונה

2- אתר נוסף עם המון סרטונים טובים הוא Videezy. אמנם ניתן לעשות שימוש בסרטונים אבל חובה לכתוב קרדיט אז שימו לב.

*כוכבית נוספת שאנחנו רוצים לשים כאן היא כדי להסב את תשומת הלב שלכם לזה שיש כאן אמנם מאגרים עם המון תוכן חינמי, אבל אתם צריכים לוודא ולבדוק היכן והאם אתם נדרשים לכתוב קרדיט לצלם, או שאתם יכולים לעשות שימוש בלי מתן קרדיט (בהמון המקרים לא תצטרכו להשאיר קרדיט).

 

תוכנות עיצוב

אז סבבה, כתבתם את הטקסט של המודעה, הורדתם תמונה או סרטון, עכשיו אתם רוצים להתחיל לעצב אותה לא?

הנה תוכנות עריכה אונליין סופר מומלצות ופופולאריות

1-Canva, אולי המוכרת ביותר, בקאנבה תוכלו לעשות אין ספור עיצובים, לפוסטים, לסטוריז, לבלוג, ליוטיוב ועוד, יש להם גם אפשרות תשלום שתפתח עבורכם אופציות נוספות ובעיקר מאגר תמונות לא קטן לשימוש חוקי, אבל אם אתם פחות בעניין של לשלם, אז גם המתכונת החינמית בהחלט יכולה להספיק לכם.

 

2-Crello, אולי המתחרה הכי עיקשת של קאנבה בתחום העיצוב החינמי. אותו רעיון, אותו קונספט ולרוב גם אותם פונקציות.

אנחנו ממליצים לעבוד עם שתיהן, לבחון את הטמפלייטים שאתם מקבלים בכל אחת מהן, ולעשות שימוש לצורך הספציפי שיש לכם באותו הרגע. שתיהן מספקות טמפלייטים מעולים לעבודה.

אז הנה לכם 10 כלים שאתם בתור אנשי דיגיטל חייבים להכיר, ואם בא לכם לחסוך זמן וכסף גם להשתמש בהם.

מה יותר מדבר אליכם, הצד של התוכן או הצד של ניהול הקמפיינים? או שגם וגם. בכל מקרה, בקרוב אנחנו פותחים מחזורים חדשים בניהול סושיאל מדיה וניהול קמפיינים. רוצים לדעת אפילו עוד יותר?

השאירו לנו פרטים.

 

לפיתוח קריירה מקצועית בדיגיטל
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה












    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן