הקורס יכשיר אותך לתפקיד אנליסט נתונים בעולם השיווק והמוצר.
האנליסט מעורב בקביעת יעדים עסקיים, מנתח רווח והפסד, מבצע מחקרים לפני יציאה של מוצר חדש, קובע עם אילו סוגי קמפיינים כדאי להמשיך ובלעדיו ארגונים פשוט לא יכולים לצמוח.
הקורס הנ״ל מותאם לצרכי התעשייה ונותן כלים מעשיים לעבודת אנליסט נתונים (Data Analyst )

הקורס נבנה ומועבר בשיתוף עם חברת G-Stat המתמחה במיקור חוץ והשמה של דאטה אנליסטים. הקורס שם דגש על הפרקטיקה המעשית בעבודתו של ה-Data Analyst.
חברת G-Stat
מעסיקה כ 250 אנליסטים בישראל עבור פרויקטים ארוכי טווח בחברות הגדולות במשק.

308 שעות לימוד אקדמאיות

185 שעות לימוד בכיתה

35 מפגשים פרונטליים

4 שעות לכל מפגש שבועי

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: למתחילים 

הקורס בשיתוף חברת

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
22 ביוני 2020
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. ערב - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב (פרונטלי)
Group 17 Created with Sketch.
21 באוקטובר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ערב - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב (פרונטלי)

קורס פרונטלי בכיתה או קורס בצפייה מרחוק | מה מתאים לך?

קורס פרונטלי (כיתה)
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • גישה לשיעורים מוקלטים בשרת ה Moodle
  • תמיכה מקצועית שוטפת בקבוצת הפייסבוק
  • אפשרות לתעודת הסמכה של המכללה בהגשת פרויקט/מבחן
קורס בצפייה מרחוק
  • צפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת (Live)
  • גישה לשיעורים מוקלטים בזמן גמיש
  • מענה מרצה לשאלות בסיום השיעור במערכת הלמידה/מייל
  • תמיכה מקצועית שוטפת בקבוצת הפייסבוק
  • תוכלו להישאר לבושים בפיג'מה 😉

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם

קורס אנליסט הינו מסלול קריירה למתחילים, בעלי השכלה אקדמאית ואו ניסיון מעשי בתחום השיווק או הפיננסים. מועמדים לקורס יידרשו למבחן קבלה הבוחן הן חשיבה אנליטית והן הבנת הנקרא באנגלית.
כמו כן, חובה ניסיון ויכולת מעשית בעבודה עם אקסל בסיסי,תפעול מחשב ואינטרנט ברמה גבוהה.

 

 

קהל יעד
  • אקדמאים בתחום הנדסאי תעשיה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, שוק ההון, מדעי המחשב
  • יועצים עסקיים/יועצים אסטרטגיים/יועצים שיווקיים/יועצי השקעות/מנהלי תיקי שוק ההון
  • מנהלי שיווק דיגיטל, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ואנליסטים פיננסיים/ניירות ערך

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
SQL for Data Analysis

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד SQL לאנליסטים מהבסיס עד לרמה מתקדמת

  • Intro To SQL
    • Internal of SQL Database
    • Introduction to SQL Server Management Studio
    • Data Types
    • Primary Key Constraints
    • Foreign Key Constraints
    • Unique Key Constraints
  • Select
    • SELECT statement
    • Using TOP N
    • The FROM Clause
    • The WHERE Clause
    • The ORDER BY Clause
    • Using GROUP BY and HAVING
    • Using Distinct
    • SELECT INTO queries
    • Union queries
  • Joins
    • Inner Joins
    • Left join
    • Right Join
    • Outer Joins
  • DDL & DML
    • Creating Tables
    • Creating Constraints
    • Insert queries
    • UPDATE queries
    • DELETE queries
    • Create view
    • Create temporary table
  • Function & Procedure 
    • Understand the concept and creating function and procedure
  • Window functions 
    • Row Number function
    • NTILE function
    • SUM function
    • LAG  function
    • LEAD function
    • RANK function
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
אקסל מתקדם לניתוח נתונים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד אקסל לאנליסטים עד לרמה של פיתוח דוחות ו- dashboards אוטומטיים באקסל

    • Intro to excel
    • Functions
    • Formulas
    • VLOOKUP
    • Tables
    • Pivot tables
    • Calculated field
    • Slicers
    • Reports
    • Goal seek
    • Data Table
    • Scraping data from the web
    • Connect to SQL
    • Creating a Macro
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
Data Analysis בעזרת SQL ואקסל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד פיתוח מדדים ויעדים וניישם אנליזה בעזרת SQL ואקסל 

  • Develop KPIs
  • Develop LTV
  • ROI
  • Funnel analysis
  • Leads
  • Campaign Effectiveness
  • A\B testing
  • Cohort analysis
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
Python For Data Analysis

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

 בפרק זה נלמד python לאנליסטים הכולל Numpy ,pandas, Matplotlib נטפל בנתונים וננתח אותם ויזואלית כדי להגיע למסקנות 

  • Jupyter Notebook
    • Introduction to Jupyter Notebook
    • Save Introduction to Jupyter Notebook
    • Notebook basics
    • Save Notebook basics
    • Markdown
    • Save Markdown
    • Launch Jupyter Notebook
  • Numpy
    • Intro to Numpy
    • Numpy Arrays
    • Numpy Array Indexing
    • Numpy Operations
  • Pandas
    • Intro to Pandas
    • Series
    • DataFrames
    • Missing Data
    • Groupby
    • Merging Joining and Concatenating
    • Operations
    • Data Input and Output
  • Data Visualization
      • Pandas Built-in Data Visualization
      • Matplotlib
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
BI & Tableau

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

 בפרק זה נלמד בינה עסקית וניישם אותה בעזרת טאבלו (כלי בינה עסקית )

Intro to BI

    • Data Visualization techniques
    • Star schema \ snowflake schema

Tableau part 1

  • Install Tableau Desktop 10
  • Connect Tableau to Datasets
  • Create Barcharts
  • Create Area Charts
  • Create Maps
  • Create Scatterplots
  • Create Pie charts
  • Create Treemaps
  • Create Interactive Dashboards
  • Create Storylines
  • Understand Types of Joins and how they work
  • Work with Data Blending in Tableau

Tableau part 2

  • Work with Parameters
  • Create Calculated Fields
  • Create Calculated Fields in a Blend
  • Creating Data Extracts in Tableau
  • Understand Aggregation, Granularity, and Level of Detail
  • Adding Filters
  • Create Data Hierarchies
  • Assigning Geographical Roles to Data Elements
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
Web & Digital Analysis

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה ניישם בינה עסקית דיגיטלית בעזרת Google Analytics ו Facebook Analytics ונלמד כיצד להטמיע pixel בעזרת google tag manager

Google Analytics & Google Tag Manager

    • Introduction to digital measuring tools
    • Account structure
    • Tracking code
    • Dimensions & Metrics
    • Pageviews
    • Events
    • Main reports
    • Traffic sources and campaigns Conversions
    • Ecommerce
    • Customer journeys
    • Attribution modeling
    • Pixel
    • GTM for beginners
    • HOTJAR – Heads on

Facebook Analytics 

    • Introduction to digital measuring tools
    • Audience
    • Remarketing
    • Lead ads
    • Campaign analysis
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
Final Project

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

פרויקט גמר יכלול מפגשי סטטוס והנחיה בכיתה בשילוב מנחה ומתרגל
הפרויקט יקיף את כלל הכלים שלמדנו בקורס :

  • SQL
  • Excel
  • Python
  • Tableau

 הפרויקט יוצג בסוף הקורס לשופטים מהתעשייה 

קרא עוד קרא פחות

הכי טובים בארץ!

בוגרי קורס ממליצים

אלכס רבינוביץ

ברצוני לפרגן למכללת "ניו מדיה". לקחתי ברצף את שני הקורסים: קורס אנליסט נתונים בעולם השיווק והמוצר וקורס קידום ופרסום ממומן – PPC.
שני הקורסים עמדו בציפיות ובגדול מבחינת רמה ותוכן. מאוד חשוב – שמרצים מגיעים מתעשייה, עושים בפועל את מה שהם מלמדים וחיים את התחום והמקצוע.

אלכס רבינוביץ
מנהל דיגיטל, החברה לבילוי ובידור, חולון

אפשרויות תעסוקה

הזדמנויות תעסוקה

הקורס הנ״ל מותאם לצרכי התעשייה ונותן כלים מעשיים לעבודת אנליסט נתונים (Data Analyst),
בוגרי הקורס יוכל לעסוק במגוון התפקידים הבאים:

  • Marketing Analyst/אנליסט שיווק
  • Business analyst
  • Web Analyst/אנליסט דיגיטל
  • Data Analyst
  • BI Analyst

כמו כן, בוגרי הקורס יוכלו להעביר קורות חיים לחברת G-STAT, אשר תבחן את שילובם בחברה של הבוגרים המתאימים.

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ!

המכללה לניו-מדיה, מדריכה עסקים, ארגונים ומכשירה אנשי דיגיטל למעלה מעשר שנים. יש לנו יותר מ 15,000 בוגרים בכל המסלולים. המכללה לניו-מדיה מתמקדת אך ורק במקצועות הדיגיטל בעיקר בעולמות השיווק והדאטה , כך שכל המשאבים והאנרגיות מושקעים בחקירה של עלמות הדיגיטל, צרכי התעשייה והחברות, ניתוח תפקידים ופיתוח מסלולי הכשרה וידע מקצועי לתחומים אלו.

 

02 Created with Sketch.

הכנה לעבודה בעולם השיווק, המוצר והדיגיטל

תוכנית הקורס שלנו הינה היחידה המכשירה אותך לעבודה כאנליסט נתונים בעולמות השיווק, המוצר והדיגיטל. הקורס נבנה ומועבר בשיתוף עם חברת G-Stat המתמחה במיקור חוץ והשמה של דאטה אנליסטים. הקורס שם דגש על הפרקטיקה המעשית בעבודתו של ה-Data Analyst.
חברת G-Stat מעסיקה כ 250 אנליסטים בישראל עבור פרויקטים ארוכי טווח בחברות הגדולות במשק.

 

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

הקורס נבנה ומבוצע בשיתוף חברת G-Stat – חברה וותיקה ומובילה בישראל בפיתוח ואינטגרציה של פתרונות אנליטיים מתקדמים ופתרונות טכנולוגיים ועסקיים בתחום השיווק ממוקד הלקוח וניהול הסיכונים.
החברה מעסיקה 250 אנליסטים, מרביתם עובדים בארגונים גדולים ומובילים בישראל.

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה