הקורס נבנה מתוך הידע והניסיון של המכללה לניו מדיה בבניית מסלולי הכשרה ייעודיים (כדוגמת קורס מנהלי מדיה חברתית שהפך לקורס הדגל של המכללה ולמוביל בתחומו בישראל).
המטרה שלנו היא להכשיר את מקדמי האתרים המקצועיים ביותר בישראל כך שיוכלו להשתלב בתפקידים שונים בסוכנויות קידום אתרים מובילות.

272 שעות לימוד אקדמאיות

31 מפגשים פרונטליים

2 מפגשים בשבוע

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
15 ביולי 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ערב - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. פרונטלי (כיתה)
Group 17 Created with Sketch.
23 בספטמבר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ערב - 18:00-21:00
2092066 Created with Sketch. מקוון (אונליין)

למידה בכיתה או למידה מרחוק | מה מתאים לך?

למידה בכיתה
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
למידה מרחוק
  • צפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
  • 40% הנחה ממחיר קורס פרונטלי בכיתה

למי מיועד המסלול?

דרישות ידע מוקדם
  • אנגלית ברמה טובה מאד (בעיקר ברמת קריאה וכתיבה)
  • מילוי שאלון ידע קודם בתחום האינטרנט
  • יכולת תפעול בסיסית של מחשב
  • אוריינטציה אינטרנטית
  • יכולת למידה עצמית
קהל יעד
  • בוגרי תארים במדעי החברה, מנהל עסקים ובמדעי הרוח.
  • למעוניינים לרכוש מקצוע חדש.
  • למעוניינים לעשות הסבה מקצועית.
  • חיילים משוחררים.

סילבוס

01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

פרק פתיחה – נכיר את התוכנית, מטרות, מבנה ויעדים. נכיר את הקבוצת פרויקט שלנו ואת המותג מטרה לפרויקט. לאחר הפתיחה נלמד יסודות שיווק ומבוא לדיגיטל

  • יסודות שיווק ופרסום
  • סקירה של שוק הדיגיטל
  • סקירה של זירות הדיגיטל המרכזיות
  • מושגים חשובים בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי
  • משתמשים וקהלים – מאפיינים ושימושים
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
מבוא למנועי חיפוש והחיפוש של גוגל

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא למנועי חיפוש
  • מבוא לחיפוש של גוגל
  • מה זה SEO?
  • עקרונות דירוג דפים
  • תחומי אחריות של איש ה-SEO של שנת  2020
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
מבוא לטכנולוגיות Web

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • דומיין ושרתים – סקירה ותפעול
  • השפעת דומיינים ואחסון על SEO
  • מבוא לשפות קוד וסקריפטים שחשוב להכיר (JS, HTML, CSS )
  • מבוא למערכות CMS – סוגים,  אופן שימוש,  יתרונות מול חסרונות
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
חווית משתמש והתנהגות גולשים

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • בניית אתר למשתמש ולא למנועי חיפוש
  • תוכן לא רק טקסטואלי, UI, ניווט
  • שיפור ייחס המרה: Bounce Rate, זמן שהייה באתר
  • עקרונות UX והשפעתן על הקידום.
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
בניית אתר באמצעות וורדפרס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סקירת וורדפרס – התקנה, הגדרה, פלאגינים, אבטחה, תבניות
  • אפיון מסמך לאתר לקוח ותוכנית עבודה
  • היכרות עם סביבת מערכת הניהול+ הבילדר
  • היכרות עם ווג'טים חשובים
  • התאמה למובייל וטאבלט
  • התקנה של תוספים חיוניים כול תוסף Yoast
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
אסטרטגיה לקידום אתרים – מחקר מילות מפתח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר מילות מפתח/קהלים/מתחרים
  • מתודולוגיה – הערכת תחרות על ביטוי
  • מציאת ביטויים פוטנציאליים
  • זנב ארוך – חיפושים ביטויים והבנת המשמעות
  • תכנון מבנה נושאי באתר (התאמת דפים לביטויים)
  • בניית תוכנית מילים לקידום
  • בניית תוכנית קידום לאתר
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
קידום ועבודה שוטפת – On Page

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • אופטימיזציה לתוכן ומבנה האתר (עץ נושאים, היררכיה, ניווט ותפריטים(
  • שביל פירורי לחם.
  • אופטימיזציית קוד
  • מה זה אופטימיזציית On-Page?
  • מה ההבדל בין On-Page ל – Off-Page?
  • פרמטרים שמשפיעים על דירוגים.
  • איך מאפיינים עמוד חדש למנועי חיפוש.
  • יצירת עמודים מותאמים למילות מפתח
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
קידום ועבודה שוטפת – Off Page

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • משמעות קישורים: הצבעת אמון, Link Juice, שכונה רעה
  • סוגי קישורים – יוצאים,  נכנסים,  פנימיים, Nofollow, רלטיביים\אבסולוטיים, חוצי אתר
  • פרופיל קישורים טבעי – גיוון באנקורים,  קצב גידול,  קישורי עומק  (Deep links), סוגי אתרים
  • מקורות קישורים – יתרונות מול חסרונות,  אופן שימוש
  • הערכת איכות קישור
  • ניהול ומעקב אחרי קישורים
  • Negative SEO (קידום אורגני שלילי)
  • עונשים, פילטרים ו – Reconsideration
  • "איך להשיג קישור" ממקומות מסוימים
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניתוח פעילות SEO באמצעות Google Search Console

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות ועבודה עם Search Console
  • מה זה עמוד 404 איך מתקנים ולמה זה חשוב?
  • איך לזהות אינדוקס ושגיאות סורק?
  • טיפול בתגיות מטא כפולות\חסות
  • הנפקת דוחות ללקוח
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
מבוא לקידום ממומן בגוגל – Google Ads

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם ממשק הפרסום של גוגל
  • דגשים והבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני
  • קמפיין ממומן ברשת החיפוש
  • קמפיין ממומן ברשת המדיה
  • קמפיין רימרקטינג וקהלים
  • Google Forms
  • דוחות , ניתוח ובקרה
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
מדידה, מחקר וכלים – גוגל אנליטיקס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות ועבודה עם גוגל אנליטיקס
  • מבנה לוח בקרה וסקירת דוחות חשובים
  • ניתוח נתונים והפקת תוצאות ממוקדות כולל בניית תוכנית עבודה ונגזרות להמשך הקמפיין.
  • קביעת יעדים ומדידה שלהם.
  • מסלולי גלישה.
  • אפיון הגולש האופטימלי עבור האתר שלנו.
  • חישובי ROI לאתרי מסחר מקוון
  • אירועים, פאנלים
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
האינטרנט והחוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתרון בעיות וסוגיות משפטיות בניסוח הסכם פיתוח אתר אינטרנט
  • מדיניות פרטיות ותוכנה של המדיניות
  • תנאי שימוש/תקנון אתר – מה כולל ולמה חשוב להתייחס?
  • חוק הספאם
  • שימוש בסימני מסחר באתר.
  • זכויות יוצרים באינטרנט – מה זה, וכיצד נזהרים?
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
התנהלות איש SEO בארגון/סוכנות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הפקדת דוחות
  • התנהלות מול לקוחות\מנהלים
  • כלים לניהול פרויקטים של SEO
  • עבודה עם מיקור חוץ
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
פרק מסכם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבחן מסכם עיוני לקורס
  • שיחת סיכום לקורס
  • דיון פתוח – שאלות ותשובות
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

עמנואל טנא

מנהלת קמפיינים דיגיטליים מבוססי תוצאות, מקדמת אתרים. יועצת ומרצה בתחום הדיגיטל מרקטינג

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

אפשרויות תעסוקה בסיום הקורס

מסלול הכשרת מקדמי אתרים מספק לבוגרים מגוון רחב של אופציות תעסוקה הן בתור שכירים והן בתור עצמאיים. הבוגרים יוכלו להשתלב בסוכנויות דיגיטל/SEO, ארגונים וחברות אונליין, בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שרכשו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שאספו במהלך המסלול. בוגרים שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.

 

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הכי מנוסים בארץ

המכללה לניו-מדיה, מכשירה מקדמי אתרים בפרט ואנשי דיגיטל בכלל למעלה מעשר שנים.
מסלול מקדמי אתרים (SEO) הוא בין המסלולים הראשונים בישראל להכשרת אנשי SEO, רק במסלול זה יש לנו יותר מ 3,500 בוגרים , מרביתם השתלבו בתעשייה כשכירים וכעצמאיים. חלק מבוגרנו הקימו סוכנויות דיגיטל מובילות ובעצמם חוזרים ומגייסים בוגרים צעירים.

02 Created with Sketch.

פרקטיקה - פרקטיקה - פרקטיקה

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים.
המכללה פותחת קבוצת תמיכה 24/7 לעזרה מקצועית שאלות למרצים. הקבוצה תמשיך לפעול גם בסיום הקורס.

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! נדאג ללוות אתכם ולספק לכם הכוונה עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.
החלטתם לפצוח בקריירה עצמאית – אמיצים! נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים בהקמת העסק שלכם.

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה