אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום ממומן בגוגל ויצירת מסעות לקוח

קורס שיווק וקידום ב- GOOGLE

מטרת הקורס לצייד את התלמידים במיומנויות ובידע הדרושים כדי לבצע אופטימיזציה יעילה של אתרים למנועי חיפוש ליצירת תנועה אורגנית לאתר, לצד הקמה וניהול מסעות פרסום בממשק הקידום הממומן של גוגל ברשת החיפוש ורשת המדיה.

עד סוף הקורס יתנסו התלמידים בביצוע מחקר מקצועי מקדים ברשת גוגל (מחקר מילים וביטויים), אופטמיזציה טכנית לאתר, הקמת קמפיינים ממומנים ברשת גוגל כולל קמפיינים מתקדמים (רימרקטינג, אי קומרס )

הקורס כולל למידה של ניתוח ומדידה דיגיטלית בכלי אנליטיקס של גוגל וכלים נוספים 

בחלקו האחרון של הקורס נלמד לתכנן וליצור מסעות לקוח תוך שימוש בכלי אינטגרציה ואוטומציה שיעזרו לנו לשפר את חוויית המשתמש ויחסי המרה.

105 שעות אקדמאיות

17 מפגשים

2 מפגשים בשבוע [ 17:00-21:00]

3 חודשים ויש לך קריירה!

 

 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
13 בנובמבר 2023
מספר מפגשים: ימים שני ורביעי
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. 17 מפגשים בזום

למי מיועד המסלול?

למי הקורס מיועד?
  • מנהלי מדיה חברתית המעוניינים לשדרג את ארגז הכלים הדיגיטלי וללמוד עולמות השיווק והקידום בגוגל
  • מנהלים המעוניינים להבין את סודות השיווק והקידום בגוגל וההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
  • מנהלים המעוניינים להבין איך לתכנן מסעות לקוח המובילים לשיפור תהליכי מכירה וחוויית לקוח.
  • כל מי שמעוניין לרכוש מיומנות שיווק דיגיטלי חשובה ומרכזית בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי.

 

 

אז מה אתם מקבלים במהלך הקורס?
  • ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר – בקורס תקבלו את כל הידע המקצועי הנדרש, המעשי והמעודכן ביותר שיאפשר לכם לנהל ולנתח קמפיינים בכל זירה דיגיטלית קיימת עבור כל סוג של לקוח – מסחרי – ציבורי – או מוסד ללא כוונת רווח
  • התנסות מעשית על לקוחות אמיתיים – כבר מהשיעור הראשון של הקורס תיישמו את החומר הנלמד על לקוח אמיתי שאותו תלוו לכל אורך הדרך – אצלנו אין תאוריות – רק פרקטיקה
  •  בניית תיק עבודות מעשי – בכל שיעור שתלמדו תרכשו עוד ועוד כלים שיאפשרו לכם לבנות כבר במהלך הקורס תיק עבודות מעשי שבאמצעותו תוכלו להתקבל לעבודה ו\או לגייס לקוחות כעצמאים.
  •  חיבור לתעשיית הפרסום והשיווק הדיגיטלי – לצד מרצי הקורס המנהלים בעצמם פעילות דיגיטלית של ארגונים, חברות וגופים גדולים בארץ ובעולם, תפגשו במהלך הקורס מרצים אורחים מהתעשייה וליצור עמם את הקשרים האישיים והמקצועיים שיקלו על ההשתלבות בשוק העבודה

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא לאופטימיזציה לאתרים  

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור הראשון בקורס נבצע היכרות עם עקרונות קידום אתרים וחשיבות מחקר מילות מפתח באופטימיזציה של אתר אינטרנט למנועי חיפוש. נבצע ניתוח דף תוצאות ועמידה על ההבדלים בין תוצאות אורגניות לתוצאות ממומנות. ובין את החשיבות של מחקר ביטויים ומילים לעסק היפותטי משלב אסטרטגיה לקידום אתר.  

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
מחקר מילים – ביטויים – מתחרים 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נרחיב ונתרגל שיטות וכלים לאיתור מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר, נבצע מחקרים מעמיקים של ביטויים ומילים רלוונטיות ונחקור מתחרים שלנו ברשת ונבין מה האסטרטגיות שעובדות להם ליישום באתר שלנו. 

 

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
אופטימיזציה – On-Page & Off-Page 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נלמד עקרונות של אופטימיזציה On-Page, כולל אופטימיזציה של תוכן האתר, כותרות, ציון איכות, תמונות ותגיות מטא. נעשה שימוש בתוכנת סקרימינג פרוג (Screaming Frog) לביצוע המחקר ביעלות יתר. לצד אסטרטגיית קישורים לאתר ממקורות חיצוניים.  

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
חוויית משתמש (UX) והשפעתה על אופטימיזציה 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נלמד את החשיבות של חווית משתמש על אופטימיזציה לאתר, נבין מה המשמעות של קידום אתרים טכני, לרבות אופטימיזציה של מהירות אתרים, אופטימיזציה למובייל והטמעת נתונים מובנים. 

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
ניתוח ביצועים ואופטימיזציה באמצעות Google Search Console 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נלמד לנתח ביצועי האתר ואופטימיזציה באמצעות Google Search Console, כולל כיצד לעקוב אחר דירוגי אתרים, שאילתות חיפוש ושגיאות באתר. 

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
עבודת קידום ממומן ברשת גוגל Google Ads  

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק מרכזי זה של הקורס תלמדו להקים מגוון רחב של קמפיינים בגוגל – החל מקמפיין ברשת החיפוש, מחקר ביטויים מקדים, עבודה עם רשת המדיה של גוגל וכלי הפרסום החדש (גוגל פרפורמנס מקס), פרסום ברשת YouTube, עבודה עם באנרים ודפי נחיתה ממירים.  

 

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ניתוח, מדידה ואופטימיזציה לקמפיינים Google Analytics & GTM 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה תתוודעו למערכת הגוגל אנליטיקס שבאמצעותה תוכלו לראות את הנתונים החשובים ביותר על הגולשים באתר שלכם: מיהם הגולשים שמגיעים לאתר שלכם, מהיכן הם מגיעים לאתר שלכם, כמה זמן הם שוהים באתר שלכם – איפה בדיוק הם מבקרים ועוד. בנוסף, נעבוד עם מערכת גוגל תאג מנג'ר – כלי חינמי שנועד להקל עליכם בהטמעת קודים חשובים באתר שלכם כדי שתוכלו להגיע לקהל איכותי יותר – ולהשיג תוצאות טובות יותר. 

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
בניית מסעות לקוח ואוטומציות שיווקיות  

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה נלמד לבנות דשבורדים (לוח בקרה) שיווקיים שיאפשרו לכם לרכז במקום אחד את נתוני הקמפיינים שלכם ולראות את התמונה המלאה בדו"ח ברור אחד. נלמד לבנות מסעות לקוח אוטומטיים באמצעות כלים כדוגמת Smoove ו Make 

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
קורס הכנה לשוק העבודה של קבוצת Pilat

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בוגרי הקורס שלנו מקבלים כניסה חינם לקורס ייחודי של קבוצת פילת – " יוצאים לדרך "
קורס קצר בן 3 מפגשים שיכין אותך לשוק העבודה.

הקורס כולל סדנאות לכתיבת קו"ח מקצועיים, הכנה למבחני מיון, סימולציות הכנה לראיונות עבודה מול משאבי אנוש
ועוד כלים שיעזרו לכם להשתלב בתעשייה.

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
פרויקט גמר – מקדם אתרים ומנהל קמפיינים בגוגל אדס 

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בסיום הקורס יהיה לך תיק עבודות ופרויקט גמר להוכחת יכולת ומסוגלות מקצועית לביצוע אופטימיזציה לאתרים במנוע גוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים ברשת החיפוש והמדיה של גוגל וניתוח אנליטי לפעילות השיווקית ואתר הלקוח. תיק עבודות זה ישמש אותך בדרך לפיתוח קריירה מקצועית.  

קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

רגע... יש לי שאלה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, שגם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור, השיעורים המוקלטים זמינים לסטודנטים עד חצי שנה מסיום הקורס.

 

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים במתכונת מקוונת בלבד.

מסלול א': קורס און ליין מונחה מרצה (זום) – בימים א',ד' בין השעות 17:00-21:00

הנוכחות הינה חובה למקבלי המלגות – חלקיות/מלאות, ניתן להשלים שיעורים באמצעות הקלטות.

מסלול ב': קורס מוקלט – בו ניתן לצפות בימים ובשעות הנוחות לכם. משתתפי הקורס המוקלט יקבלו שעתיים בשבוע לשאלות ותרגול עם המרצה.

הנוכחות בשעות התרגול הינה חובה למקבלי המלגות חלקיות/מלאות.

בכל אחד מן המסלולים, הסטודנטים יצוותו לעסק באמצעות ארגון AllG,  עליו הם יתרגלו לאורך כל הקורס ויגישו את פרוייקט הגמר שלהם.

כמו כן, סטודנטים אשר יתקבלו על מלגות מלאות/חלקיות – יחוייבו בשעות התנדבות בארגון AllG, בהתאם להיקף המלגה אותה קיבלו.

 

 

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל 3:

שאלות הקשורות בהרשמה מלגות ושעות התנדבות- ניתן לפנות לארגון AllG בווטסאפ 03-7578682 או במייל:

shani@allg-lgbt.com

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה הקורס – שלומי בן חמו.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום,  תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות
נרשמתי לקורס, מה עכשיו?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

קודם כל אנחנו שמחים שבחרת להצטרף למשפחתנו ונדאג לתת לך חווית לימודים מדהימה.

כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח אליך מייל מסודר עם פרטי התחברות ל – Moodle, קישור לקבוצת הוואטסאפ  של הקורס. קבוצה זו משמשת לתקשורת והעברת הודעות מהמרצה / המכללה ולכן אנו ממליצים בחום להצטרף אליה!

כמו כן, כשבוע לפני תחילת הקורס, תקבלו מארגון AllG את העסק עליו אליו תצוותו על מנת לתרגל במהלך הקורס ועליו תגישו את פרוייקט הגמר שלכם.

 

קרא עוד קרא פחות

יתרונות הקורס שלנו

01 Created with Sketch.

02 Created with Sketch.

03 Created with Sketch.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    [lm lm-817 lm_form:54097 lm_key:5c7db0326d614b7c98827ced1f455e8e alsosendemail:yes fld_51599:perfo]

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן