הקורס הוותיק והמקצועי ביותר בישראל

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית

ראיתם פעם פוסט מגניב ותהיתם איך יצרו אותו? מי כתב? מי עיצב? ומי בכלל חשב על האסטרטגיה?
יש מצב גדול שאותו פוסט נוצר על ידי בוגר/ת שלנו.

בקורס מנהלי מדיה חברתית תלמדו כיצד להפיח חיים ברעיונות, להוציא לפועל טקטיקות תוכן ותפתחו חשיבה יצירתית וביקורתית תוך שימוש בכלים מגוונים.
בקרוב מאוד נחגוג את המחזור המאה של קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית בוגרי המסלול משתלבים במשרות קריאייטיב, כתיבה, יצירת תוכן, תקשורת מסורתית ודיגיטלית כעצמאיים או כשכירים במשרדי פרסום וחברות.

ZERO 2 HERO
תלמדו כיצד להתחיל ליצור תוכן ולהוציא אותו לפועל בצורה משכנעת, סוחפת ומערבת.

תתנסו בכלים ליצירת גרפיקות, טקסטים וסרטונים תוך יישום הידע על עסקים אמיתיים. תלוו תהליך עבודה עם לקוח, תשתתפו בדיונים, תפתחו עמודים עסקיים, קבוצות ותנהלו קמפיינים.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

124 שעות לימוד אקדמאיות

23 מפגשים פרונטליים

1 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: למתחילים 

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
28 בדצמבר 2021
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (שלישי)
2092066 Created with Sketch. למידה בכיתה (תל אביב)
Group 17 Created with Sketch.
04 בינואר 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (שלישי)
2092066 Created with Sketch. למידה מקוונת (זום)

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם
  • מבחן מיון באנגלית
  • שליטה באופיס
  • שליטה באינטרנט
למי מיועד הקורס?
  • אנשים שנכנסים לפחות פעמיים ביום לפייסבוק ופעם אחת לאינסטגרם
  • לא מפחדים מטיקטוק
  • חלמו על ערוץ יוטיוב משלהם
  • תמיד רצו לדעת לצלם ולערוך
  • סקרנים לגבי קמפיינים ממומנים
  • מוכנים לצאת לשטח ולעבוד
כשאסיים את הקורס אצא עם
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
מבוא

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פתיחה
    • אודות ונהלי המכללה (נהלים/זכוית/חובות/מערכת מודל/קורונה)
  • אודות המסלול + תדרוך פרויקט
    • ניתוח תפקיד
    • תעשיית הדיגיטל
    • תדרוך ראשוני לפרויקט קורס
    • תדרוך גיוס עסק לפרויקט (קריטריונים לגיוס לקוח לפרויקט)
  • יסודות שיווק דיגיטלי
    • מבוא לדיגיטל
    • שיווק אונליין VS אופליין
    • צרכנות דיגיטלית
    • זירות ומשתמשים
    • מושגים חשובים בפרפורמנס מרקטינג
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
אסטרטגיה ומחקר שוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר שוק וסקר מתחרים:
    • איך מבצעים סקירת מתחרים בדיגיטל
    • סקירת נכסים למתחרים בגוגל
    • רשתות חברתיות ואתרים
  • אסטרטגיה שיווקית וכתיבה בריף:
    • מהי אסטרטגיה שיווקית
    • איך בונים אותה ואיך כותבים בריף מנצח
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
קונספט ובניית אסטרטגיית תוכן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מהו קונספט
    • איך בונים אותו?
    • מי השחקנים הראשיים בנכסים הדיגיטליים
    • איך הם מעבירים מסרים שיווקיים?
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
קופירייטינג וכתיבה שיווקית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יסודות הכתיבה
  • הנעה לפעולה
  • המשפט הראשון
  • מחסומי כתיבה
  • מיקרו קופי
  • חלק יישומי:
    • הדגמה בלייב מאתרים
    • אושיות רשת ודמויות מפתח
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
אינסטגרם - חלק ראשון

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הכרת הפלטפורמה וסוגי הנכסים
    • פרופיל
    • דף עסקי
    • פיד
    • גלריה
    • ביו
    • IGTV
    • דגשים ליצירת פרופיל מוצלח
    • דוגמא לחשבונות עסקיים וחשבונות משפיענים
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
אינסטגרם - חלק שני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • דגשים ליצירת תכנית עבודה בניית גאנט תוכן ותוכנית עבודה קידום אורגני
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
פייסבוק - בניית קהילות ושיח בקבוצות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איך נוצרת קהילה?
    • תוכן
    • שייכות
    • חשיפה
  • דגשים לקידום אורגני בפייסבוק
  • דוגמא לקהילות פייסבוק מובילות
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
ניהול מוניטין ומשברים ברשתות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • איך בונים מוניטין?
  • תוכנית ORM
  • טיפול במשבר ודרכים להתמודדות
  • שיקום האמון
  • ניתוח מקרה בוחן של משברים
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
עיצוב קאנבה ועבודה עם מאגרי תמונות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • טכניקות עיצוב לפוסטים
  • היכרות עם קאנבה
  • מאגרי תמונות
  • זכויות יוצרים
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
צילום סטילס + וידאו בנייד

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הסמארטפון ושימוש נכון
  • מושגי יסוד בעולם הצילום
  • בניית תסריט
    • ירידה לפרטים הקטנים
  • הפקה ועריכה ראשונית
  • התנסות מעשית
    • עריכת תמונה מנצחת
    • יצירת וידאו
  • חלק יישומי
    • הדגמה כיתתית בלייב
קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
לימוד עריכה - פרימייר Rush

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עריכת סרטונים בנייד ובדסקטופ ב – פרמייר Rush
קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
יו-טיוב - חלק ראשון

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם יו טיוב
  • הקמת ערוץ יו טיוב
  • טיפים ודגשים לעמוד מוצלח
  • הפיכת הערוץ למקור הכנסה
  • שיטות לקידום אורגני אפקטיבי
קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
יו טיוב - חלק שני + הכנה לאירוע שיא - סיום יחידת תוכן וזירות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תרגול העלאת סרטונים לערוץ ותיוגים
  • תרגול תוכן וידאו בכללי
  • הנחיות לאירוע סיום יחידת תוכן
    • הכנת המצגת
    • דגשים לפרזנטציה
קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
לינקדאין אורגני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
  • דגשים למציאת עבודה וגיוס בלינקדאין
  • חלק יישומי
    • פירוק והרכבה של פרופיל בלייב
קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
סדנת טיק טוק ( TikTok )

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מבוא לטיק טוק
  • היכרות עם פלטפורמת טיק טוק
  • איך טיק יכול לקדם עסקים?
  • אתגרים וטרנדים בטיק טוק
  • פתיחת פרופיל מקצועי ובניית תוכנית עבודה
  • צילום ועריכה:
    • דגשים לעבודה עם הסטודיו של טיק טוק
    • ניתוח מקרי בוחן
קרא עוד קרא פחות
אירוע שיא - יחידת תוכן וזירות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • סיכום יחידת תוכן וסושיאל
    • 3-5 קבוצות/יחידים יציגו תוצרי התוכן תוך כדי פידבק מעמיתים והמרצה
  • הצצה ליחידת פרסום ממומן בפייסבוק
    • מה מצפה לנו
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 1

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יצירת דף עסקי והגדרות
  • הכרת מערכת ניהול המודעות
  • יצירת קמפיין מעורבות
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 2

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יצירת קמפיין תנועה
  • שכפול מודעות וסדרת מודעות לצורך AB טסטינג
  • קמפיין סרטונים
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 3

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • יצירת טופס לידים בספרית הטפסים
  • יצירת קמפיין לידים
  • הנחיות לכתיבת תקנון לאיסוף לידים
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 4

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • קמפיין הודעות
  • הכרת מנהל האירועים ויצירת פיקסל
  • יצירת דף נחיתה בסמוב (לצורך תרגול)
  • יצירת קמפיין המרות
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 5

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת חשבון עסקי – ביזנס מנג’ר
  • הנחיות לניהול שוטף בעת ריבוי לקוחות
קרא עוד קרא פחות
פייסבוק 6

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מפגש תרגול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
קרא עוד קרא פחות
סדנת הכנה לשוק העבודה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הכרת תחום הדיגיטל בשוק העבודה
  • סקירת הזדמנויות תעסוקתיות
  • דגשים לפתיחת עסק
  • צ’ק ליסט לניהול פרויקט
  • כתיבת קו”ח וטיפים לראיון עבודה מקצועי
קרא עוד קרא פחות
הצגת תיקי עבודות סיכום וחלוקת תעודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כל קבוצה מקבלת 20-30 דק’ להצגת הפרויקט לפורום שופטים המורכב ממרצי הקורס ואורחים
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

יובל שאול

מנהל החטיבה הטכנולוגית (CTO) המכללה לניו-מדיה.
מרצה ויועץ בתחומי פיתוח תוכנה כ – 30 שנה
Cloud,  DevOps, Linux, Networking, Python

טליה מאורחי

עוסקת בתחום אנליזה של ביצועים בשיווק , מרצה ל SQL, Python ואקסל במסלול דאטה אנליסט במכללה לניו-מדיה

 

חגית גידרון

מרצה בכירה ומבוקשת לניהול רשתות חברתיות, אסטרטגיה וניהול קמפיינים. מחלוצות הפרסום בדיגיטל,יועצת למשרדי פרסום וחברות. חגית תדע לתבל את החומר התיאורטי והטכני במהלכים שיווקיים בהם לקחה חלק. במיוחד בהקמת פלטפורמות שיווקיות בדיגיטל של המותגים המובילים בישראל כמו: החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה, פריגת, נסטי שהפכו לפיוז-טי), אסם, שטראוס, סנו ועוד דרך משרדי הפרסום arc ו-e-dologic מקבוצת פובליסיס, וסוכנות הפרסום d-say. מרצה באקדמיה ויועצת למשרד העבודה לפיתוח הכשרות מקצועיות.

שי טיברג

מומחה לשיווק ומיתוג בלינקדאין
מוביל תחום מיתוג ושיווק בלינקדאין במכללה לניו מדיה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
אימון מקצועי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תעודת – מנהל תוכן ומדיה חברתית של המכללה לניו-מדיה
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

    • 60% ציון עובר מבחינה עיונית בסיום הקורס
    • 70% ציון עובר מפרוייקט הגמר
    • 80% נוכחות בשיעורים
    • 80% הגשת מטלות ושיעורי בית
    • 100% הגשת מטלות מסכמות יחיד
קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים דרך מערכת ה – ZOOM ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם נרשם למסלול מקיף אשר מאפשר לו להגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נרשם לקורס בלמידה מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי תוכן ומדיה חברתית , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות
  • מנהלי קהילות ומוניטין ברשת
  • יצרני תוכן עצמאיים
  • אנשי קריאייטיב וקופי בחברות פרסום
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן
    מעבר לסרגל הכלים