ראיתם פעם פוסט מגניב ותהיתם איך יצרו אותו? מי כתב? מי עיצב? ומי בכלל חשב על האסטרטגיה?

יש מצב גדול שאותו פוסט נוצר על ידי בוגר/ת שלנו.

בקורס מנהלי מדיה חברתית תלמדו כיצד להפיח חיים ברעיונות, להוציא לפועל טקטיקות תוכן ותפתחו חשיבה יצירתית וביקורתית תוך שימוש בכלים מגוונים.

בוגרי המסלול משתלבים במשרות קריאייטיב, כתיבה, יצירת תוכן, תקשורת מסורתית ודיגיטלית כעצמאיים או כשכירים במשרדי פרסום וחברות.

117 שעות לימוד אקדמאיות

22 מפגשים פרונטליים

1 מפגשים בשבוע

רמת הקורס: למתחילים 

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
24 בנובמבר 2020
מספר מפגשים: 22 (מפגש בשבוע)
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. ימי שלישי
Group 17 Created with Sketch.
25 בינואר 2021
מספר מפגשים: 22 (מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. ימי שני (אונליין - ZOOM)
Group 17 Created with Sketch.
03 במרץ 2021
מספר מפגשים: 22 (מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. רביעי

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם
  • מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 ש"ל (קריאה וכתיבה)
  • מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט
למי מיועד הקורס?
  • אנשים שנכנסים לפחות פעמיים ביום לפייסבוק ופעם אחת לאינסטגרם
  • לא מפחדים מטיקטוק
  • חלמו על ערוץ יוטיוב משלהם
  • תמיד רצו לדעת לצלם ולערוך
  • סקרנים לגבי קמפיינים ממומנים
  • מוכנים לצאת לשטח ולעבוד
כשאסיים את הקורס אצא עם
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות

סילבוס

01 Created with Sketch.
מבוא לשיווק דיגיטלי, תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • שיווק אונלייןVS אופליין
  • צרכנות דיגיטלית
  • הכרת זירות ומשתמשים
  • מחקר שוק
  • תחקיר לקוח ומסע לקוח
  • בניית תכנית עבודה
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
בניית סיפור ואסטרטגיית תוכן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • חשיבות הסיפור בעולם הדיגיטלי
  • בניית ויצירה של סיפור
  • הפסיכולוגיה שמאחורי הסיפור
  • אסטרטגיה ובניית תכנית עבודה
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
יצירת תוכן ויזואלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • למידה על זכויות יוצרים
  • היכרות עם מאגרי תמונות
  • כיצד לפתח רעיון
  • כיצד להפיח חיים ברעיונות
  • עבודה עם Canva
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
צילום תמונות, וידאו ועריכה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • עבודה עם טלפון נייד ושימוש נכון
  • מושגי יסוד בעולם הצילום
  • ירידה לפרטים הקטנים בבניית תסריט
  • הפקה ועריכה ראשונית
  • פרמייר Rush עריכת סרטונים בנייד ובמחשב
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
אינסטגרם – ניהול פעילות אורגנית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות לעומק עם ממשק הפלטפורמה
  • סוגי פרופילים, ניהול עמוד ובניית אסטרטגיה
  • מא' עד ת': איך לבנות עמוד עסקי מנצח
  • אינסטגרם כמודל כלכלי
  • האשטגים, סטורי ואינסטגרם שופינג
  • עבודה עם משפיענים
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
פייסבוק – ניהול פעילות אורגנית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמת עמוד והבדלים בין סוגי עמודים
  • עבודה עם Creator Studio
  • קידום אורגני ואסטרטגיית תוכן
  • ניהול שיח ועבודה עם קהילות
  • ניהול מוניטין ומשברים
  • יחסי ציבור ושירות לקוחות
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
יו-טיוב – ניהול פעילות אורגנית ופעילות ממומנת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הקמה וניהול עמוד מוצלח
  • הפיכת הערוץ למקור הכנסה
  • שיטות לקידום אורגני אפקטיבי
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
קידום אורגני בלינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היכרות עם הפלטפורמה וחשיבותה
  • מיתוג אישי ועסקי
  • הקמת פרופיל וניהול דף עסקי
  • מובילי דעה וקהילות
  • קידום אורגני וממומן ברמת מבוא
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • הגדרת מטרות, בניית קהלים אסטרטגיה לקמפיין ממומן
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- Ads Manager
  • הקמת קמפיינים מסוג – מיקומים, וידאו, המרות, טופס לידים, הטמעת פיקסלים
  • הקמת קמפיינים מסוג – A/B טסטינג, רימרקטינג וקהלים מתקדמים
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • פייסבוק אנליטיקס, דו"חות ואופטימיזציה
קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
סדנת הכוונה תעסוקתית וסיכום הקורס

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • היום שאחרי סיום הקורס
  • הכוונה תעסוקתית וכתיבת קורות חיים
  • הצגת פרויקט גמר מול פאנל מרצים ואורחים
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

ליאור נויפלד

מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום LEAD, בעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של TRUE.
מרצה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג ותוכן יצירתי לדיגיטל

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

בוגרי קורס ממליצים

נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי תוכן ומדיה חברתית , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

  • עבודה בסוכנויות פרסום ו/או דיגיטל
  • הקמת סוכנות עצמאית לניהול תוכן ורשתות חברתיות לעסקים
  • ניהול מדיה חברתית ודיגיטל בארגונים קטנים ובינוניים
  • עבודה במחלקת השיווק והדיגיטל בארגונים גדולים
  • ניהול פרויקטים דיגיטליים

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

ZERO 2 HERO

תלמדו כיצד להתחיל ליצור תוכן ולהוציא אותו לפועל בצורה משכנעת, סוחפת ומערבת. תתנסו בכלים ליצירת גרפיקות, טקסטים וסרטונים תוך יישום הידע על עסקים אמיתיים. תלוו תהליך עבודה עם לקוח, תשתתפו בדיונים, תפתחו עמודים עסקיים, קבוצות ותנהלו קמפיינים.

02 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את המסלול? ברוכים הבאים למשפחת הבוגרים שלנו 😊
במהלך הקורס זכיתם לעבור סדנת לינקדאין, הכוונה תעסוקתית, הכנה לראיונות עבודה ובניתם תיק עבודות מפוצץ. כעת, כשאתם מוכנים להשתלב בתעשייה או לפתוח עסק עצמאי, תדעו שאנחנו פה ללוות אתכם.

03 Created with Sketch.

ותק, חדשנות ויזמות

המכללה לניו-מדיה היא הראשונה בישראל ללימודי הדיגיטל עם למעלה מ-15,000 בוגרים. ב-12 השנים האחרונות המכללה מובילה שיתופי פעולה עם גופים ממשלתיים וחברות ענק תוך דגש על רלוונטיות, חדשנות ויזמות.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    הצהרה
    משוב

    מבוא

    האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

     

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

     

    מה בתפריט?

    - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

    - הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

    - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

    - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

    - התאמת אתר לעיוורי צבעים

    - שינוי הפונט לקריא יותר

    - הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

    - הגדלת התצוגה לכ־200%

    - הדגשת קישורים באתר

    - הדגשת כותרות באתר

    - הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

    - הצהרת נגישות

    - שליחת משוב נגישות

     

    הבהרה

    חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

    משוב נגישות
    שליחה
    המשוב נשלח בהצלחה!
    תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EM Studio