הקורס הוותיק והמקצועי ביותר בישראל

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית

עכשיו יש לך הזדמנות לבסס לעצמך קריירה מאתגרת ומתגמלת!

הכשרה מקצועית לעבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וסוכנויות הפרסום המובילות בישראל!

בקורס מנהלי תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית, נכשיר אותך להקים ולנהל נוכחות עסקית בולטת, ברשתות החברתיות המרכזיות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, You Tube ו –לינקדאין, על ידי יצירת תוכן קריאטיבי, ניהול קהילות עסקיות ועבודה עם כלי הקידום.

קורס מנהלי מדיה חברתית נחשב לוותיק ולמקצועי ביותר בישראל, המחזור הראשון נפתח בשנת 2009 ומאז ועד היום נפתחו מעל 100 מחזורים ולמעלה מ 3,000 בוגרות ובוגרים סיימו את הקורס.

תחומי אחריות של מנהל זירות תוכן ומדיה חברתית

תפקידו של מנהל התוכן כיום, הוא ליצור ולנהל נוכחות עסקית של הארגון, בערוצי המדיה החברתית המרכזיים על ידי פיתוח אסטרטגיה, הפקת תוכן מקצועי ושיווקי, ניהול שיח בקהילות הרלוונטיות, ניתוח נתוני שימוש, מענה מיידי לשרות לקוחות וניהול פרויקטים וקמפיינים.

התנסות עם לקוחות

במהלך הלימודים תתנסו בעבודה מול לקוחות, ותקבלו ארגז כלים מקיף שיכין אתכם לעבודה האמיתית.

יש לכם קריירה

מיד עם תום הלימודים תופנו** לראיונות עבודה בחברות הדיגיטל והאונליין ותתחילו לעבוד עם הלקוחות הגדולים ביותר.
** למסיימי הקורס בהצלחה העומדים בתנאי התקנון

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

115 שעות מלאות (153אקדמאיות)

23 מפגשים שבועיים

1 מפגשים בשבוע בשעות הערב

שעות לימוד 17:00-21:00

6 חודשים ויש לך קריירה!

למידה בכיתה/מקוונת

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
28 ביוני 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (שלישי)
2092066 Created with Sketch. קורס מקוון (זום)
Group 17 Created with Sketch.
28 באוגוסט 2022
מספר מפגשים: מסלול ערב (1 מפגש בשבוע)
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00 (ראשון)
2092066 Created with Sketch. קורס מקוון (זום)

למי מיועד הקורס?

אפשרויות תעסוקה ומשכורות

מנהלי תוכן ומדיה חברתית יכולים לעצב לעצמם כיווני קריירה מגוונים – החל מביצוע תפקידי שכיר בסוכנויות פרסום ודיגיטל, מחלקות שיווק בארגונים, העסקה עצמית (פרילנסר) למול לקוחות קטנים-בינויים, נוודות דיגיטלית ו/או הצטרפות לקהילת נוודים/אנשי סושיאל בכל העולם.

משרות נדרשות בתעשייה שניתן להגיש אליהם מועמדות:

  • מנהל/ת מדיה חברתית
  • מנהל/ת פרסום דיגיטלי
  • מנהל/ת תוכן נכסים דיגיטליים
  • מנהל שיווק דיגיטלי
  • כותב/ת תוכן שיווקי
  • מנהל קמפיינים ברשתות חברתיות

משכורת

תפקידי ג’וניור ירוויחו בממוצע 8,000 ₪ -10,000 ₪

תנאי קבלה לתוכנית
  • אנגלית ברמה בסיסית ויכולת תקשורת טובה.
  • היכרות בסיסית עם עולם האינטרנט והמחשבים
  • חדורי מוטיבציה לפתח קריירה בעולם הדיגיטל וההיי טק ולהצליח ובגדול
  • יחסי אנוש בריאים ויכולת פיתוח תקשורת בינאישית טובה

אם יש לכם את נתוני הפתיחה האלו – מקומכם בעולם השיווק הדיגיטלי מובטח!

עם מה אני יוצא סיום הקורס?
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות

סילבוס

להורדת הסילבוס כPDF
01 Created with Sketch.
מבוא לשיווק ופרסום דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נעמוד על יסודות שיווק ופרסום בכלל ושיווק דיגיטלי בפרט.
ההבדלים בין שיווק מסורתי לשיווק דיגיטלי
שוק הדיגיטל בישראל ובעולם – שחקנים מרכזיים, תפקידים מגמות, זירות ומשתמשים

נבצע סקירה של זירות הדיגיטל המרכזיות – מאפיינים דמוגרפיים, עסקיים, קהלים, מטרות, שימושים, מספרים, מושגים חשובים, ממשקים, הבדלים
נכיר מודלים עסקיים בדיגיטל (SEO, PPC, מסחר מקוון, רשתות חברתיות וכיו)
ונתחיל בבנייה של מילון מושגים חשובים

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
איך משכנעים צרכנים?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בשיעור זה נכיר כלי עבודה בסיסיים: “הסיפור” ו”המסר האפקטיבי”. היכרות עם “תורת השכנוע” ו”תורת הסיפור”. כתיבה ממוקדת מטרה לקהלים שונים – בדגש אפקטיביות (קהל סוציו דמוגרפי, קהל פסיכוגראפי)

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
טכניקות בכתיבה בולטת ומושכת תשומת.

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

שיעור תרגול בו נלמד שלוש טכניקות לכתיבה בולטת, זכירה ואפקטיבית, טרנדים בתוכן ושיח הנעה לפעולה, חלקי הטקסט המורכב (כותרת, פתיח, סגיר וכו’), בחירת קולו של הדובר בטקסט

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
תורת הסיפור (סטוריטלינג) בשירות המותג

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מה הוא “מותג” ככלי עבודה? מה הופך סיפור למעניין ואפקטיבי? כלים וטכניקות ליצירת סיפורים משיגי מטרות סביב מוצר, שירות ומותג.

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
הבריף הפרסומי - הזמנה מדוייקת של תוצרי קריאטיב

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

היכרות עומק עם הפורמט האפקטיבי, בו משתמשים משרדי פרסום לעבודה מול לקוחות שמזמינים מהם תוכן ופרסום. למה חשוב לשים לב? איזה מידע צריך להיכלל ואיך? איך לוודא שהבריף באמת משרת באפקטיביות את המטרה שעבורה הוא נכתב.

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
יצירת נוכחות עסקית וקידום אורגני - פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

עקרונות ניהול מותג עסקי בפייסבוק – הגדרות עמוד (יישור קו), אסטרטגיה לניהול נוכחות , הגדרת מטרות ויעדים.
סגנונות כתיבה מותאמת זירה ומטרות
קידום אורגני מול קידום ממומן – אילו תוצאות אפשר להביא בפייסבוק – איזה קמפיינים מתאימים יותר או פחות?
איך יוצרים תוכן מוצלח בפייסבוק – אנשים רוצים תוכן ולא פרסומת. איפה אפשר לקבל השראה
הקמת קמפיין מעורבות

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ניהול קהילות, יצירת מעורבות ודיון ברשת

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

ניהול נוכחות באמצעות שיח, התנהלות בקבוצות וקהילות בפייסבוק, ניטור שיח, מעורבות בדיון.
הקמת קהילה עסקית – אסטרטגיה, תוכן, שייכות, חשיפה, צירוף חברים, שימור וניהול שוטף
דוגמא לקהילות פייסבוק מובילות

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
ניהול ערוץ אינסטגרם עסקי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הגדרת אסטרטגיה ומטרות ובניית תוכנית עבודה, ההבדל בין אינסטגרם ופייסבוק, איך ליצור עמוד מותג מוביל? עבודה עם כלי התוכן של אינסטגרם – סטורי, iGTV, Reels, פוסטים בפיד, בניית גאנט תוכן

דוגמאות לעמודים עסקיים (מקרה בוחן), עבודה מול משפיענים ומובילי דעה, גיוס עוקבים לעמוד, יצירת מעורבות, אירועים, פעילויות.
קידום ממומן, כלים ותוכנות שכדאי לאמץ, אוטומציות

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
ניהול ועריכת תוכן ויזואלי עיצוב בתוכנת קאנבה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

היכרות ועבודה עם קאנבה (Canva)
היכרות עם מאגרי תמונות
זכויות יוצרים
ביצועיסטים: כיצד להפיח חיים ברעיונות

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
פייסבוק אדס - מבוא לקידום ממומן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד להשתמש בכלי הקידום של פייסבוק, נכיר סוגי מודעות פייסבוק, אינטסגרם וצ’אט – לעבור על דוגמאות למודעות מכל סוג, להבין איפה משתמשים רואים את המודעה ולמה המודעה מיועדת
לעבור על סוגי היעדים השונים לפרסום שיוצרים קמפיין ומתי בוחרים כל אחד
סוגי קהלים, איך בונים קהלים ומה צריך בשבילם, שילוב של קהלים ואפשרויות טרגוט.

קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
הפקת וידאו שיווקי - צילום ועריכה

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נבצע היכרות עם הסמארטפון ושימוש נכון, נבצע התנסות באפליקציות עריכה
נכיר מושגי יסוד בעולם הצילום ונלמד לכתוב תסריטים לסרטונים מכירתיים ותדמיתיים.

נלמד לערוך סרטונים באמצעות תוכנת פרמייר Rush

קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
You Tube קידום תוכן וידאו

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נכיר את ערוץ You Tube  – נלמד לעל העקרונות בניהול ערוץ תוכן וידאו, טיפים ודגשים לניהול עמוד מוצלח, שיטות לקידום אורגני אפקטיבי ועבודה עם העורך של יו טיוב

קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
קידום אורגני בפלטפורמת התוכן - Tik-Tok

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מה ההבדל בין טיק טוק לאינסטגרם ו – YouTube, ניהול חשבון טיק טוק עסקי, אלגוריתם של טיק טוק, בידול מקצועי, סרטונים בטיק טוק, ניתוח נתונים, יצירת חשיפה אורגנית גבוהה, יצירת תוכן לעידוד מעורבות גולשים, ניתוח נתונים בטיק טוק, היכרות עם כלי הקידום

קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
לינקדאין אורגני

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד על לינקדאין והיתרונות שלה כרשת חברתית עסקית. נלמד לבנות פרופיל וניהול דף עסקי
קידום אורגני וממומן ברמת מבוא, עבודה בקבוצות מקצועיות, יצירת קשרים וחיפוש בכלי הפרמיום

קרא עוד קרא פחות
15 Created with Sketch.
אסטרטגיה לניהול זירות תוכן ומדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד מודלים אסטרטגיים בדיגיטל – BOF MOF TOF,  KPIs, נבנה תוכנית עבודה (גאנט) הכוללת מטרות ויעדים ונלמד לתכנן תקציב פרסום וקידום למדיה חברתית.
נלמד לתכנן אסטרטגיה משולבת מספר פלטפורמות ונכיר כלים למדידה ובקרה של התוכנית האסטרטגית

 

קרא עוד קרא פחות
סדנת חיפוש עבודה והכוונה תעסוקתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הזה נלמד לבנות קורות חיים שיכינו אותנו לתפקידי ניהול קמפיינים בתעשייה, נבצע שיפור לנראות הפרופיל שלנו בלינקדאין לפי מילות מפתח, נלמד שיטות לחיפוש עבודה בלינקדאין, איך בודקים חברות רלוונטיות, איך רואים מי עובד בחברה, איך מתחילים ליצור שיחה
שימוש בקבוצות פייסבוק למציאת עבודה או פרוייקטים (פייבר)

קרא עוד קרא פחות
הצגת תיקי עבודות סיכום וחלוקת תעודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כל קבוצה מקבלת 20-30 דק’ להצגת הפרויקט לפורום שופטים המורכב ממרצי הקורס ואורחים
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

עדי ארקין

אשת תוכן, קריאייטיב ובניית מיתוג מקצועי ואישי דיגיטלי.
קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

שי טיברג

מומחה לשיווק ומיתוג בלינקדאין
מוביל תחום מיתוג ושיווק בלינקדאין במכללה לניו מדיה

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
אימון מקצועי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

קרא עוד קרא פחות
בסוף הקורס אני אקבל תעודה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • תעודת – מנהל תוכן ומדיה חברתית של המכללה לניו-מדיה
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה

כל סטודנט זכאי לקבל תעודה במידה ועמד בדרישות הקורס.

    • 60% ציון עובר מבחינה עיונית בסיום הקורס
    • 70% ציון עובר מפרוייקט הגמר
    • 80% נוכחות בשיעורים
    • 80% הגשת מטלות ושיעורי בית
    • 100% הגשת מטלות מסכמות יחיד
קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד’

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים דרך מערכת ה – ZOOM ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם נרשם למסלול מקיף אשר מאפשר לו להגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נרשם לקורס בלמידה מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד’.

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי תוכן ומדיה חברתית , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

חלק מהתפקידים האופציונליים בתעשייה לבוגרי המסלול:

  • מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות
  • מנהלי קהילות ומוניטין ברשת
  • יצרני תוכן עצמאיים
  • אנשי קריאייטיב וקופי בחברות פרסום
  • מנהלי אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הסטודנטים אינם לקוחות

המכללה לניו-מדיה מציעה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ופיתוח מסלולי הכשרה ייעודיים לתעשיית הדיגיטל, לרבות עבודה עם ארגונים מובילים וחברות ממשלתיות, תוך שמירה על חווית לימודים משפחתית, מקצועית ומעודכנת כיאה לעולם שמשתנה ללא הרף. הסטודנטים אינם לקוחות, אלא שותפים לדרך בהם אנו נעזרים בכדי לחדש ולהתאים את תכניות הלימוד יחד עם מרצים בעלי ניסיון מוכח בתעשייה.

02 Created with Sketch.

תמיד מעודכנים

הממשק המקצועי ושלנו מול הלקוחות, מאפשר לנו להביא ניסיון ואת ההתמדה בעידכון כל החידושים ולייצר ניתוחים ותחזיות באשר למגמות המחר

03 Created with Sketch.

שרות ויחס אישי

אווירה ביתית, יחס אישי של כל הצוות, זמינות גבוהה הן של הצוות והמרצים

איתך גם אחרי ...

המרכז מלווה אותך כל הדרך במציאת עבודה ו/או הקמת עסק עצמאי דיגיטלי. ולקבל הכשרות העשרה, וחומרי לימוד מגווני

אנחנו בהכרה מלאה

כל מסלולי הלימוד שלנו מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים, משרד העבודה, משרד הקליטה וגמול השתלמות עובדי מדינה

אימון מקצועי מהשטח

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן