הקורס הוותיק והמקצועי ביותר בישראל

מסלול מנהלי תוכן ומדיה חברתית

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית הנו מסלול הכשרה מקצועי ומקיף המיועד להקנות ללומדים בו את הידע הנרחב בכלים (הן השיווקיים והן הטכניים) שנדרשים לניהול פעילות שיווקית ברשתות החברתיות. הקורס נשען על שלושה עוגנים מקצועיים: יכולת יצירת תוכן שיווקי ודיגיטלי, יכולת ניהול רשתות חברתיות והקמה וניהול קמפיינים פרסומיים בזירות המרכזיות- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויו- טיוב

105 שעות לימוד אקדמאיות

20 מפגשים פרונטליים

1 מפגשים בשבוע

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים

מוכר לפיקוח משרד הכלכלה והעבודה

רמת הקורס: למתחילים 

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
04 ביוני 2020
מצטערים, כל המקומות תפוסים
899061 Created with Sketch. ימי חמישי - 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב
Group 17 Created with Sketch.
26 באוגוסט 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ימי רביעי - 10:00-14:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב
Group 17 Created with Sketch.
25 באוקטובר 2020
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. ימי ראשון - 17:00-20:00
2092066 Created with Sketch. תל אביב

למידה בכיתה או למידה מרחוק | מה מתאים לך?

למידה בכיתה
  • השתתפות פעילה במפגשים פרונטליים-כיתיים
  • אפשרות לצפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
למידה מרחוק
  • צפייה מרחוק בשיעורים בזמן אמת
  • צפייה מאוחרת בשיעורים מוקלטים
  • קבוצת עבודה בפרויקט קורס
  • למידה עצמית כולל משימות עם פידבק ותמיכת מרצה
  • למידה חברתית ומענה מקצועי בקבוצת למידה
  • 40% הנחה ממחיר קורס פרונטלי בכיתה

למי מיועד הקורס?

דרישות ידע מוקדם

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית הינו הכשרת יסוד לאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, אין דרישה לידע מוקדם בשיווק ופרסום בכלל ודיגיטלי בפרט.
עם זאת, כתנאי מוקדם להצטרף לקורס, על הסטודנט להוכיח ידע ושימוש בסיסי במחשוב, תוכנות אופיס (אקסל, וורד, פאואר פוינט), ידע ושימוש ברמה סבירה בגלישה ברשת, עבודה בסיסית עם סמארטפונים.

למי מיועד הקורס?
  • למעוניינים בפיתוח קריירה/הסבה מקצועית לתחום השיווק והפרסום כשכירים
  • למעוניינים להקים ולנהל מדיה חברתית בארגון שלהם כעצמאים
  • למעוניינים ליצור לעצמם אפיק הכנסה נוסף שיאפשר להם לשלב בין עבודתם כשכירים לבין יכולתם לשמש כפרילנסרים המתמחים בניהול ערוצי המדיה החברתית
  • ליזמי דיגיטל המעוניינים לפתוח סוכנות עצמאית לקידום עסקים בדיגיטל

סילבוס

01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ואסטרטגיה למדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • פרק פתיחה – נכיר את התוכנית, מטרות, מבנה ויעדים. נכיר את הקבוצת פרויקט שלנו ואת המותג מטרה לפרויקט.לאחר הפתיחה נלמד יסודות שיווק ומבוא לדיגיטל
    • יסודות שיווק ופרסום
    • סקירה של שוק הדיגיטל
    • סקירה של זירות הדיגיטל המרכזיות
    • מושגים חשובים בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי
    • משתמשים וקהלים – מאפיינים ושימושים
קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
תוכן, כתיבה שיווקית ובניית סיפור דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תוכן מכל הסוגים הוא קריטי להצלחת פעילות שיווקית בכלל ובדיגיטל בפרט. בפרק זה נלמד ליצור ולהפיק תכנים מכל הסוגים – פוסטים לרשתות חברתיות, מאמרים מקצועיים, ניוזלטרים, עבודה עם מאגרי תמונות, צילום ועריכה של סטילס ווידאו (בניד). בעיקר נלמד לייצר תכנים מרגשים, מצחיקים, מניעים לפעולה וערוכים ברמה טובה.

פרק זה כולל מס' יחידות לימוד:

    • בניית סיפור מותג – Storytelling
    • הבריף השיווקי
    • כתיבה יצירתית ושיווקית
    • קופירייטינג וקריאטיב לדיגיטל
    • עיצוב דיגיטלי בסיסי
    • צילום ועריכה בסמארטפון
    • אסטרטגיית תוכן ובניית גאנט תוכן
קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • מחקר שוק והגדרת מטרות לפייסבוק
  • כתיבת תוכן ובניית סיפור בפייסבוק
  • הפקת תכנים ויזואליים ווידאו לפייסבוק
  • ניהול שיח מקדם מותג בעמוד/קבוצות
  • ניהול מוניטין וערכי מותג ברשת
  • הפצה וקידום של תוכן אורגני בפייסבוק
  • מדידה ובקרה ואיסוף מידע
  • התנהלות בקבוצות וקהילות
  • שיתופי פעולה ועבודה מול משפיענים ומובילי דעה
  • התנהלות במצב של משברים
קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - You Tube

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד לנהל ולהקים ערוץ תוכן ברשת You Tube. על כל המשמעויות של ניהול זירת תוכן חברתית ברשת הוידאו הגדולה בעולם.

נושאים מרכזיים בפרק:

    • אסטרטגיה והגדרת מטרות ותוכנית פעולה
    • הקמה וניהול ערוץ תוכן ביו טיוב
    • נכיר סוגי תוכן ביו-טיוב
    • עבודה מול משפיענים ויוטיוברים
    • יצירה והשפעה דרך תכנים ויזואליים
    • קידום של סרטונים לאתר לקוח
קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
ניהול זירות סושיאל - אינסטגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד איך לקדם את המותג שלנו ברשת אינסטגרם, נקים פעילות עסקית, ניצור אסטרטגיית תוכן מתאימה ונעלה תוכן לפי תוכנית מטרות.

נושאים מרכזיים בפרק:

    • דרכים ליצירת תמונה מנצחת
    • סטורי ככלי צילום – שימוש והתאמה של הוויז'ואל לפלטפורמה
    • היכרות עם המשתמשים
    • הפצה וקידום של תוכן ויזואלי ברשתות החברתיות
    • היכרות עם כלי מדידה וקידום לקמפיינים
קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
פרסום ממומן בפייסבוק (Facebook Ads Manager)

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד קידום ופרסום ממומן בפייסבוק. נכיר את מערכת הפרסום וכלי הפרסום של פייסבוק, נקים מודעות ונקדם פוסטים לפי מטרות.
נושאים מרכזיים בפרק:

  • הגדרת מטרות ובניית קהלים ואסטרטגיה לקמפיין ממומן מוכוון מטרות לקוח
  • היכרות עם צורת הפרסום של פייסבוק, בניית קמפיין ב- ads manager
  • הקמת קמפיין מרובה קהלים ועובדה עם סוגי קמפיינים
  • הטמעת פיקסלים והקמת קמפיינים מתקדמים (A/B טסטינג, רימרקטינג)
  • הקמת קמפיינים מסוג מסנג'ר ווטסאפ ועבודה עם canvas
  • ניתוח ומדידה באמצעות פייסבוק אנליטיקס
קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ווטסאפ & טלגרם

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • ווטסאפ וטלגרם – נתוני שימוש של שתי הפלטפורמות בישראל.
  • למה צרכנים אוהבים להיות מחוברים? (לדעת לפני כולם, לדעת יותר מכולם).
  • ההבדל ביון וואטסאפ פרטי וואטאפ עסקי ולמה חשוב להמיר את החשבון לעסקי
  • בניית קהילה – קמפיין הודעות או תנועה
    טלגרם – סקירת הפלטפורמה והכרת הממשק
  • יתרונות וחסרונות מול וואטסאפ
  • דוגמאות לקמפיינים מוצלחים
  • אסטרטגיית קמפיין
קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
מיתוג אישי ועסקי וקידום ברשת לינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

לינקדאין הינה רשת חברתית עסקית ותיקה ומקצועית. לרוב משתמשים בלינקדאין לשיווק בינ"ל אן שיווק עסקים לעסקים (B2B). לינקדאין הינה רשת תוכן מקצועית וממוקדת המשמשת גם לנטוורקינג ומיתוג אישי. היא מהווה יתרון גם בחיפוש עובדים/מומחים ואו חיפוש עבודה ופרוקיטים.

מה נלמד:

  • לינקדאין כזירת עסקים חברתית
  • נטוורקינג ובניית קשרים
  • מיתוג אישי כמנוף למיתוג העסק/המותג
  • הגדרות מתקדמות בחשבון אישי ועסקי בלינקדאין
  • דגשי תוכן ללינקדאין לפי מטרות ומשתמשים
  • מבוא לקידום ודיוור ממומן בלינקדאין
קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
תכנון קריירה דיגיטלית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

​​​​​​​​​​​​​​​כל תחום השיווק הדיגיטלי הוא צעיר במונחי תעסוקה, תפקידים מוגדרים ומשתנים, וכלל שהתחום מתפתח הכל הופך להיות מאוד דינאמי, חלק מהבוגרים יעדיפו להתחיל בקריירה כשכירים וחלק ינסו להקים עסק דיגיטלי עצמאי.
בפרק זה נצייד אתכם בכל הכלים והידע להתחיל בקריירה הן כעצמאיים והן כשכירים

  • עצמאות דיגיטלית – הקמת סוכנות דיגיטל עצמאית/אתר מכירה ברשת/אפליאצייה – ההבדלים, דגשים מקצועיים ועסקיים, הכוונה וטיפים, אתגרים מול הזדמנויות.
  • להיות שכיר דיגיטלי – עבודה בסוכנות/בארגון, ניהול לקוחות, ניהול ספקים/ממשקים , הכוונה תעסוקתית וטיפים לכתיבת קו"ח וראיון עבודה
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

יורי גנקין

מרצה המכללה לפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית, קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות

שי טיברג

מנהל ויוצר תוכן לסושיאל מדיה.
מרצה המכללה לניו מדיה בתחום – קופי ותוכן דיגיטלי ושיווק במדיה חברתית

אנידור חקק

מרצה לקידום אתרים (SEO), יצירת תוכן דיגיטלי , בעלים של חברת היידה לקידום אתרים

ליאור נויפלד

מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום LEAD, בעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של TRUE.
מרצה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג ותוכן יצירתי לדיגיטל

בוגרי קורס ממליצים

נועה וינפרס

הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה האחרונה, זו ההחלטה ללמוד ניהול קמפיינים PPC ב המכללה לניו-מדיה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרכז האקדמי של הקורס, המרצה המדהים בעל הידע שלא נגמר Guy Ben-David

נועה וינפרס
יועצת שיווקית ומנהלת קמפיינים בדיגיטל
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך

אפשרויות תעסוקה

אחד הנושאים הבוערים אצל סטודנטים כבר במהלך הקורס- הוא מהם אפשרויות התעסוקה בתחום לאחר שהלימודים (וגם תוך כדי האמת) מסתיימים. אנחנו כאן כדי להרגיע ולספר שברגע שיש לכם הכשרה של מנהלי תוכן ומדיה חברתית , לא מעט דלתות ואפשרויות תעסוקה נפתחות בפניכם.

  • עבודה בסוכנויות פרסום ו/או דיגיטל
  • הקמת סוכנות עצמאית לניהול תוכן ורשתות חברתיות לעסקים
  • ניהול מדיה חברתית ודיגיטל בארגונים קטנים ובינוניים
  • עבודה במחלקת השיווק והדיגיטל בארגונים גדולים
  • ניהול פרויקטים דיגיטליים

3 סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

הקורס הוותיק והמקצועי בישראל

המכללה לניו-מדיה הראשונה בישראל להכשיר מנהלי תוכן ורשתות חברתיות מאז 2009.
עד היום פתחנו 90 מחזורים עם למעלה מ 3,600 בוגרים
יש לנו את הניסיון והידע הטובים ביותר בהכשרה הנ"ל.

02 Created with Sketch.

ניסיון והתנסות מעשית תוך כדי הקורס

אנחנו לא נותנים טעימה מכל פלטפורמה, אלא נכנסים ומלמדים לעומק על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו את ההכשרה המעשית מקסימלית. אנחנו בוחנים אתכם לפי המסוגלות שלכם לבצע הלכה למעשה את התפקיד שאליו אתם מוכשרים.
רק אצלנו תנהלו פרויקטים עם לקוחות אמיתיים ותצברו ניסיון של ממש תוך כדי הלימודים (במקום ידע תיאורטי בלבד).
המכללה פותחת קבוצת תמיכה 24/7 לעזרה מקצועית שאלות למרצים. הקבוצה תמשיך לפעול גם בסיום הקורס.

 

03 Created with Sketch.

אתכם לאורך כל הדרך וגם ביום שאחרי

סיימתם את הקורס? אחלה! נדאג ללוות אתכם ולספק לכם הכוונה עד שתמצאו את עבודת החלומות שלכם, נכתוב יחד אתכם קו"ח, נכין אתכם לראיונות עבודה שאנחנו נפנה אתכם.
החלטתם לפצוח בקריירה עצמאית – אמיצים! נדאג ללוות אתכם בצעדים הראשונים בהקמת העסק שלכם.

רוצים לדבר עם יועץ?
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה