כתיבה שיווקית,קופירייטינג, הפקת וידאו דיגיטלי, ניהול ערוצי מדיה חברתית וסושיאל PPC

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית

תוך 3 חודשים את/ה מנהל/ת מדיה חברתית, תוכן וקהילה

הכשרה מקצועית לעבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שתוביל אותך לעבודה בחברות הדיגיטל וסוכנויות הפרסום המובילות בישראל!

בקורס מנהלי תוכן דיגיטלי ומדיה חברתית, נכשיר אותך להקים ולנהל נוכחות עסקית בולטת, ברשתות החברתיות המרכזיות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, You Tube ו –לינקדאין, על ידי יצירת תוכן קריאטיבי, ניהול קהילות עסקיות ועבודה עם כלי הקידום.

מצטייני הקורס יצטרפו לתוכנית התמחות ייחודית של המכללה בשיתוף 👈 משרד הפרסום אדלר חומסקי 👉 – מהגדולים והמובילים בישראל

ואגב, יש לנו מבצע הנחה של 𝟮𝟬% לנרשמים עד 31/03/24

מה תלמדו בקורס?

✅ לנהל ערוצי סושיאל מדיה עסקיים, ליצור שיח ודיאלוג, לנהל קהילות מותג ולקדם תוכן אורגני באמצעות משפיענים ומובילי דעה

✅ ליצור תוכן דיגיטלי מקצועי, לכתוב סיפורי מותג, לעצב מודעות, להפיק וליצור וידאו שיווקי

✅ להקים ולנהל מסעות פרסום ממונים (𝗣𝗣𝗖-𝗖𝗣𝗠) בערוצי הפרסום של Meta Ads ו – TikTok Ads

✅ וכמובן לעבוד עם כלי בניה מלאכותית (𝗔𝗜) כדי ליצור תוכן שיווקי וחזותי באופן יצירתי, מהיר ויעיל

סיימת בהצלחה את הקורס 👏 – קדימה לעבודה!

המכללה תכין אותך לעבודה בתעשייה ותפגיש אותך עם ראיונות עבודה למשרות שיווק בסוכנויות הדיגיטל וחברות האונליין בישראל

 

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ותוכנית שוברים של משרד העבודה

 

140 שעות אקדמאיות

24 מפגשים שבועיים

2 מפגשים בשבוע בשעות הערב

שעות לימוד 17:00-21:00

3 חודשים ויש לך קריירה!

מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים ומשרד העבודה

מחזורים קרובים

Group 17 Created with Sketch.
20 במאי 2024
מספר מפגשים: 24 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. למידה היברידית
Group 17 Created with Sketch.
08 ביולי 2024
מספר מפגשים: 24 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. למידה היברידית
Group 17 Created with Sketch.
01 בספטמבר 2024
מספר מפגשים: 24 מפגשים
נותרו מקומות פנויים
899061 Created with Sketch. 17:00-21:00
2092066 Created with Sketch. למידה היברידית

למי מיועד הקורס?

אפשרויות תעסוקה ומשכורות

מנהלי תוכן ומדיה חברתית יכולים לעצב לעצמם כיווני קריירה מגוונים – החל מביצוע תפקידי שכיר בסוכנויות פרסום ודיגיטל, מחלקות שיווק בארגונים, העסקה עצמית (פרילנסר) למול לקוחות קטנים-בינויים, נוודות דיגיטלית ו/או הצטרפות לקהילת נוודים/אנשי סושיאל בכל העולם.

משרות נדרשות בתעשייה שניתן להגיש אליהם מועמדות:

  • מנהל/ת מדיה חברתית
  • מנהל/ת פרסום דיגיטלי
  • מנהל/ת תוכן נכסים דיגיטליים
  • מנהל שיווק דיגיטלי
  • כותב/ת תוכן שיווקי
  • מנהל קמפיינים ברשתות חברתיות

משכורת

תפקידי ג'וניור ירוויחו בממוצע 8,000 ₪ -10,000 ₪

עם מה אני יוצא סיום הקורס?
  • הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי (בארץ ובעולם)
  • תעודת ניהול ושיווק מדיה חברתית של המשרד העבודה
  • ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות – תיק עבודות שישמש ככרטיס ביקור ללקוחות פוטנציאליים
  • יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בפלטפורמות דיגיטליות
  • יכולת מעשית בכתיבה שיווקית ויצירת תוכן
  • יכולת ליווי לקוח וניהול מדיות חברתיות

סילבוס

01 Created with Sketch.
יסודות שיווק ואסטרטגיית שיווק דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש הראשון של הקורס נכיר את מושגי היסוד החשובים של התחום ואת הזירות השונות בהן נעסוק – ולאחר מכן נצלול ישירות לתחילת בניית תכנית העבודה הדיגיטלית

.

קרא עוד קרא פחות
02 Created with Sketch.
מחקר שוק ובניית תכנית עבודה אסטרטגית ללקוח

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בהמשך ישיר לשיעור הראשון נשלים את בניית תכנית העבודה האסטרטגית הכוללת בין היתר אפיון קהל יעד, סקירת מתחרים, בניית אסטרטגיית תוכן ועוד

קרא עוד קרא פחות
03 Created with Sketch.
סטוריטיילינג וכתיבה שיווקית למדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בטרם נפתח את יחידות הליבה של הקורס, נלמד ונתרגל כתיבה שיווקית דיגיטלית תוך הבחנה בין כתיבה המתאימה לתוכן אורגני – לבין כתיבה המיועדת לקמפיינים ממומנים מוכווני מכירה איסוף לידים.

בנוסף, נלמד לעצב תמונות ופוסטים בתוכנת Canva

 

קרא עוד קרא פחות
04 Created with Sketch.
בינה מלאכותית: מיתוג ועיצוב בכלי AI

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

במפגש זה, נצלול אל תוך עולם הבינה המלאכותית הג'נרטיבית – מטקסט לתמונה. נלמד להשתמש ביכולות הבינה של  Midjourney, ליצירת ויז'ואל.

ונראה איך יוצרים מותג מאפס, נתחיל מלוגו ונמשיך לעיצוב מודעות לרשתות חברתיות, דפוס, מוקאפים למוצרים, צילום סטודיו, איורים ואפילו פיתוח סקיצה לאתר.

קרא עוד קרא פחות
05 Created with Sketch.
הפקת וידאו שיווקי – דיגיטלי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד לצלם ולערוך סרטוני שיווק מקצועיים בסמארטפון, נלמד לכתוב תסריטים, להתאים תוכן לפלטפורמת הפרסום, נערוך סרטונים בתוכנת CapCut

קרא עוד קרא פחות
06 Created with Sketch.
יצירת נוכחות עסקית וקידום אורגני - פייסבוק

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

עקרונות ניהול מותג עסקי בפייסבוק – הגדרות עמוד (יישור קו), אסטרטגיה לניהול נוכחות , הגדרת מטרות ויעדים.
סגנונות כתיבה מותאמת זירה ומטרות
קידום אורגני מול קידום ממומן – אילו תוצאות אפשר להביא בפייסבוק – איזה קמפיינים מתאימים יותר או פחות?
איך יוצרים תוכן מוצלח בפייסבוק – אנשים רוצים תוכן ולא פרסומת. איפה אפשר לקבל השראה
הקמת קמפיין מעורבות

קרא עוד קרא פחות
07 Created with Sketch.
ניהול ערוץ אינסטגרם עסקי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הגדרת אסטרטגיה ומטרות ובניית תוכנית עבודה, ההבדל בין אינסטגרם ופייסבוק, איך ליצור עמוד מותג מוביל? עבודה עם כלי התוכן של אינסטגרם – סטורי, iGTV, Reels, פוסטים בפיד, בניית גאנט תוכן

דוגמאות לעמודים עסקיים (מקרה בוחן), עבודה מול משפיענים ומובילי דעה, גיוס עוקבים לעמוד, יצירת מעורבות, אירועים, פעילויות.
קידום ממומן, כלים ותוכנות שכדאי לאמץ, אוטומציות

קרא עוד קרא פחות
08 Created with Sketch.
קידום אורגני וממומן - לינקדאין

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק הזה נלמד להקים עמוד עסקי בלינקדאין – לייצר תוכן בזירה המקצועית הגדולה בעולם – ולקדם את הדף העסקי שאתם מנהלים באמצעות קמפיין ממומן

קרא עוד קרא פחות
09 Created with Sketch.
פייסבוק אדס - מבוא לקידום ממומן

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד להשתמש בכלי הקידום של פייסבוק, נכיר סוגי מודעות פייסבוק, אינטסגרם וצ'אט – לעבור על דוגמאות למודעות מכל סוג, להבין איפה משתמשים רואים את המודעה ולמה המודעה מיועדת
לעבור על סוגי היעדים השונים לפרסום שיוצרים קמפיין ומתי בוחרים כל אחד
סוגי קהלים, איך בונים קהלים ומה צריך בשבילם, שילוב של קהלים ואפשרויות טרגוט.

קרא עוד קרא פחות
10 Created with Sketch.
You Tube קידום תוכן וידאו

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נכיר את ערוץ You Tube  – נלמד לעל העקרונות בניהול ערוץ תוכן וידאו, טיפים ודגשים לניהול עמוד מוצלח, שיטות לקידום אורגני אפקטיבי ועבודה עם העורך של יו טיוב

קרא עוד קרא פחות
11 Created with Sketch.
קידום אורגני וממומן בפלטפורמת התוכן - Tik-Tok

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

מה ההבדל בין טיק טוק לאינסטגרם ו – YouTube, ניהול חשבון טיק טוק עסקי, אלגוריתם של טיק טוק, בידול מקצועי, סרטונים בטיק טוק, ניתוח נתונים, יצירת חשיפה אורגנית גבוהה, יצירת תוכן לעידוד מעורבות גולשים, ניתוח נתונים בטיק טוק, היכרות עם כלי הקידום

קרא עוד קרא פחות
12 Created with Sketch.
אסטרטגיה לניהול זירות תוכן ומדיה חברתית

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בפרק זה נלמד מודלים אסטרטגיים בדיגיטל – BOF MOF TOF,  KPIs, נבנה תוכנית עבודה (גאנט) הכוללת מטרות ויעדים ונלמד לתכנן תקציב פרסום וקידום למדיה חברתית.
נלמד לתכנן אסטרטגיה משולבת מספר פלטפורמות ונכיר כלים למדידה ובקרה של התוכנית האסטרטגית

 

קרא עוד קרא פחות
13 Created with Sketch.
קורס הכנה לשוק העבודה של קבוצת Pilat

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

בוגרי הקורס שלנו מקבלים כניסה חינם לקורס ייחודי של קבוצת פילת – " יוצאים לדרך "
קורס קצר בן 3 מפגשים שיכין אותך לשוק העבודה.

הקורס כולל סדנאות לכתיבת קו"ח מקצועיים, הכנה למבחני מיון, סימולציות הכנה לראיונות עבודה מול משאבי אנוש
ועוד כלים שיעזרו לכם להשתלב בתעשייה.

קרא עוד קרא פחות
14 Created with Sketch.
הצגת תיקי עבודות סיכום וחלוקת תעודות

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

  • כל קבוצה מקבלת 20-30 דק' להצגת הפרויקט לפורום שופטים המורכב ממרצי הקורס ואורחים
קרא עוד קרא פחות

המרצים הטובים בארץ

עדי ארקין

מנהל קורס מנהלי מדיה חברתית.
בעלים של מינוף, מרצה ויועץ לניהול אסטרטגי,
בניית תוכניות עבודה, קידום ממומן וכתיבת תוכן ברשתות החברתיות.

על כל שאלה תשובה..

למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון.

אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם.

קרא עוד קרא פחות
אימון מקצועי

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

קרא עוד קרא פחות
מה אני עושה אם פספסתי שיעור?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

כל השיעורים מוקלטים ועולים ל – Moodle עד 24 שעות מרגע סיום השיעור.

לאחר צפיה בשיעור יש לשלוח מייל מסודר למנהל הסטודנטים על מנת לעדכן נוכחות.

המייל יראה כך:

כותרת : שם מלא + טלפון + שם הקורס

היי,

השלמתי את השיעור שהיה ביום X בתאריך _____

תודה.

קרא עוד קרא פחות
מה זה Moodle?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

Moodle היא מערכת הלמידה שלך.

במודל ניתן למצוא את כל תכני הקורס :

מצגות, מטלות, כלי עזר, קישור לשיעור, שיעורים מוקלטים וכד'

את פרטי הגישה כל סטודנט מקבל כשבוע לפני תחילת הלימודים למייל.

קרא עוד קרא פחות
מהי שיטת הלימוד?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

הלימודים מתקיימים דרך מערכת ה – ZOOM ולכן לקראת השיעור על כל סטודנט לדאוג שיש לו ZOOM תקין ופעיל.

על מנת להיות סטודנט פעיל בשיעור ולאפשר לך לשאול שאלות בזמן אמת אנו ממליצים להיות בכל שיעור עם מצלמה פתוחה + מקרופון פעיל (ניתן להשתמש באוזניות פשוטות עם מקרופון).

כל סטודנט, בן אם נרשם למסלול מקיף אשר מאפשר לו להגיע ללימודים פרונטלים למכללה ובן אם נרשם לקורס בלמידה מקוונת רשאי לשאול שאלות בזמן אמת במהלך הקורס.

קרא עוד קרא פחות
יש לי שאלה, למי אני פונה?

This (X)HTML content will NOT be indexed by Google. This (X)HTML content will NOT be indexed by Google.

נושא זה מתחלק ל2, שאלות מקצועיות על החומר הנלמד ושאלות מנהלתיות:

שאלות בנושאי חומר מקצועי – ניתן לפנות למרצה באחד מכלי התקשורת הבאים:

אימייל
פורום ב – Moodle
וואטסאפ
טלפון

בנוסף, יש שיעורים עם מתרגל (לפי צורך) בהן ניתן לעלות לשיעור, לשאול שאלות ולקבל עזרה נוספת.

שאלות בנושאים מנהלתיים – יש לפנות למנהל הסטודנטים באחד מכלי התקשורת הבאים:

03-9011999 (טלפון המכללה)
050-530-0990 (וואטסאפ)
student@nmco.co.il (אימייל מנהל הסטודנטים)

דוגמא לשאלות מנהלתיות : מסמכים, תעודת סיום, בקשה לדחיה / הקפאת הקורס, תוכן לימודי הנמצא ב – Moodle, בעיות התחברות וכד'.

קרא עוד קרא פחות

בוגרי קורס ממליצים

ישראל צבי

נושא העסקים עניין אותי ורציתי לקחת אותו לשלב הבא, רק העניין הוא שלא ידעתי איך עושים את זה ואיזה מקצוע יתאים ליכולות שלי, מצד אחד אני די אנליטי ומצד שני אדם סופר יצירתי החלטתי ללמוד את תחום השיווק לעומק, הרמתי שיחות לכמה משרדי פרסום מובילים וכולם הפנו אותי למקום אחד ← המכללה לניו-מדיה.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין בתחום/ יצירתי בטירוף להירשם לניו-מדיה, עם מרצים איכותיים שלא רק עשו, אלא גם עושים שיווק בכל יום.

ישראל צבי
אני לא רוצה להיות איש שיווק, אני רוצה להיות אמן שיווק!
יצחק לוזון
נירשמתי לקורס מאסטר במכללת ניו מדיה, ובתוכי חשש גדול ואי וודאות, כי הגעתי ללא רקע בכלל בעולם הדיגיטל.
היום, אני שמח לומר שאני מנהל כבר שלושה לקוחות חדשים תוך כדי למידה בקורס, ומשווק אותם בדיגטל!
הקורס מסייע לי לעבוד על הפעילות העיסקית והשיווקית ולתרגל תוך כדי לימודים, בהתאם לחומר הנלמד שיעור לאחר שיעור.
תודה רבה למרצים שהחדירו בי את הידע והכלים בתחום.
יצחק לוזון
מצטיין קורס
שיר ויצמן

בקורס רכשתי ידע מקצועי באפיון עסקים, התנהלות מול לקוחות, חשיבה יצירתית,

הכנת סרטונים, יצירת קמפיינים שיווקיים, כתיבת קופירייטינג ועוד מלא דברים.

אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים לעשות, אני ממליצה על קורס המאסטר שנותן טעימה מכל תחום ויעזור לכם לבחור את הדרך שלכם 🙂

שיר ויצמן
עצמאית ובוגרת מסלול מאסטר
ערן מנחם

נרשמתי לקורס מנהלי מדיה חברתית בזמן עבודתי במכון ויצמן למדע, בתפקיד איש יחסי ציבור ודוברות. בסיום הקורס עמדה בפניי האפשרות להמשיך בתפקידי או לפצוח קריירה עצמאית בדיגיטל.

ערן מנחם
מנכ"ל ובעלים של חברת - תום מדיה
שרית חיים

אני בוגרת קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המכללה לניו מדיה.  מאז סיום הלימודים, אני עוקבת אחר ההתפתחות של המכללה מרחוק וכל פעם מחדש שמחה לראות עד כמה הם נשארים רלבנטיים ועדכניים. כל מי שפונה אליי ושואל איפה אפשר ללמוד את התחום, אני מפנה למכללה, עד היום, כולם הודו לי על כך.

שרית חיים
מנהלת מדיה חברתית, הספריות הציבוריות
אריאל טולדנו

הקורס ענה על הציפיות שלי מכיוון שיצאתי ממנו עם ידע מעשי, כזה שאני עושה בו שימוש יומיומי בעבודה השוטפת או בטיפול לקוחות. התרשמתי מהאיכפתיות של יורי, מהידע העצום של יאן, מחדות המחשבה של מייקל ואהבתי את הגישה הפרקטית של אפרת.

אריאל טולדנו
אחראי דיגיטל, מינהל ההסברה במשרד החינוך

מספר סיבות ללמוד אצלנו

01 Created with Sketch.

02 Created with Sketch.

03 Created with Sketch.

להרשמה למחזור הקורס הקרוב ושיחה עם נציג המכללה
מעוניינים במשהו?

כל השדות חובה

    אנחנו זמינים כמעט בכל מקום
    דילוג לתוכן